Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: השקת ORA Funky Cat - הודעה לעיתונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור לי שהתהיות שלי שטחיות אבל בכל זאת. מנוע שריפה פנימית בנוי מהמון חלקים שכל אחד מהם דורש תכנון מפורט, חומרים מתאימים, ייצור ועיבוד מדוייקים והרכבה מסובכת. אני מניח שהליך התכנון והבדיקה של מנועי שריפה פנימית ותיבות ההילוכים שהן מצריכות ארוך ויקר הרבה יותר ממנועים חשמליים, רכב עם מנוע שריפה פנימת מצריך לא פחות מערכות אלקטרוניות וממוחשבות כדי לפעול בכלל ולפעול נכון, חסכוני ובטוח בפרט.

אז למה רכב חשמלי יקר יותר או יקר באותה מידה?

אז תגידו סוללות, טוב אז סוללות, כמה באמת הן יקרות ולמה? 

 

משהו לא מסתדר לי ויש לי תחושה שמנסים למכור לנו מוצרים לא אפויים במחיר מופקע שנועד לקבע מתח רווחים גדול מדי, גם לעתיד.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

הפאנקי קאט אחלה חמודה. בדיוק המכונית למי שרוצה להצטרף לטרנד, אבל לא להיות חלק מהעדר. 

קודם כל היא מעזה להיראות אחרת, שזה תמיד נחמד.

יש לה מערכת הנעה טובה, נוחות נסיעה מרשימה, אבזור טוב, רמת בטיחות שתבייש אירופיות ומעטפת אחריות ושירות מרשימה מאוד ל-5 שנים ללא הגבלת ק"מ. 

כן, היא עדיין נופלת בשטויות של הסינים עם מערכות מולטימדיה גרועות לתפעול וגימיקים, שוין, זו לא הבעיה הגדולה שלה. 

מה כן?

בהנחה שאתם צריכים חשמלית עם טווח בר קיום בעולם האמיתי, כלומר גרסת ה-400, היא לא מספיק "משפחתית" כדי למלא את הצורך הזה והיא לא מספיק זולה כדי להיות המכונית השנייה. 

 

 

  • אהבתי 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
לפני 20 שעות, פבל כתב:

אם הכל יקר מדי, שום דבר לא יקר מדי. ואם קונים בערמות כנראה שהמחיר פוגש את הביקוש ולא משנה מה אומר מישהו כלשהו איפשהו. 

זה מה שעצוב.

 

העכברים בוכים מכאבים, אבל ממשיכים לאכול את הקקטוס.

לפני 21 שעות, פבל כתב:

ובבקשה, ממך ומכל המשתתפים בכל הדיונים האלה - תבקרו, תתלוננו, חופשי. אבל בבקשה, לפחות תעשו שיעורי בית קודם

איזה שיעורי בית אני אמור לעשות?

 

לפתוח אתרים של מתחרים ולראות שהם גם יקרים? לראות את העובדה שיקר, אבל ממשיכים להזמין ולעמוד בתור חודשים/שנים כמו ברוסיה הסובייטית?

 

הציבור מטומטם והציבור משלם, הבעיה שעם הטימטום שלו הוא גורר את המחירים למעלה.

 

ולא, החתולה המגניבה (בואו, הרכב כן נראה נשי) של אורה לא אשם במחדל, ואין לי שום דבר רע להגיד עליה בתור רכב, במיוחד אם לא נהגתי עליה.

פשוט מבחינת נתונים יבשים היא לא מציעה שום דבר אטרקטיבי ביחס למחיר.

 

והיבואן סך הכל מנצל את ההזדמנות, ואני במקומם הייתי עושה את אותו הדבר בדיוק, כמו איש עסקים טוב.

מי שרשם זה הציבור עם היד הקלה על העט שחותם על הסכם מימון. מאוד צר לי בשביל אנשים עם הלוואות קיימות, אבל אני מקווה שהעלאת ריבית לפחות קצת תרסן את הטירוף של המחירים שנוצר פה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 21 שעות, פבל כתב:

אם הכל יקר מדי, שום דבר לא יקר מדי. ואם קונים בערמות כנראה שהמחיר פוגש את הביקוש ולא משנה מה אומר מישהו כלשהו איפשהו. 

 

ובבקשה, ממך ומכל המשתתפים בכל הדיונים האלה - תבקרו, תתלוננו, חופשי. אבל בבקשה, לפחות תעשו שיעורי בית קודם. 

את התיאוריה הנ"ל פיתח אדם סמית וגם הוא לא היה מסכים איתך, כי גם לפי סיפרו "עושר העמים", צריך שוק חופשי ולנו אין (וזה נכון לא רק לתחום הרכב). יש רגולציה של המדינה בעידוד הלוביסטים של יבואני הרכב, אוליגופול עם בלעדיות על מותגים(וכמה מותגים במקביל) ושירותים ע"י הסכמים ורגולטור שישן על האף. באירופה כל שני וחמישי הם מוצאים קרטל והסכמים סודיים בין חברות וכונסים במאות מיליונים חברות ולא מאשרים מיזוגים ורק אצלנו הכל יופי טופי , ויבואנים ממשיכים לאסוף עוד ועוד מותגים תחת קורת גג אחת.

 

דו"ח מבקר המדינה:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://img.mako.co.il/2022/03/08/Car_Report_2022.pdf%3FPartner%3Dinterlink&ved=2ahUKEwjd96GLpor9AhVeTaQEHRCTBgY4HhAWegQIAxAB&usg=AOvVaw0KWl7P00Cvbi4CUuY0vDN4

 

דו"ח ועדת זליכה:

https://www.autocom.co.il/המלצות-ועדת-זליכה/

  • אהבתי 2
פורסם

השאלה העיקרית, זה מה יהיה הערך של הרכבים הסיניים אחרי שיפתרו את בעיית השבבים ותהיה אספקה שוטפת יותר של חשמליות אירופאיות/קוראניות/יפניות.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

המחיר של האורה יקר ולא משתלם,תוסיף עוד טיפה ותיקנה byd

בתאריך 10.2.2023 בשעה 09:10, itsik170 כתב:

השאלה העיקרית, זה מה יהיה הערך של הרכבים הסיניים אחרי שיפתרו את בעיית השבבים ותהיה אספקה שוטפת יותר של חשמליות אירופאיות/קוראניות/יפניות.

המחיר לא ירד מכיוון שיש לחץ גדול באספקת חומרי גלם לייצור סוללות להיפך המחיר אמור להמשיך לעלות השנה.

היבואנים ימשיכו להעלות מחירים כי לישראלים לא אכפת מהמחיר והם מתנפלים בנוסף המימון מהבנקים הוא קל להשגה.

הרכבים היחידים שיפגעו במכירות זה רכבים שיש להם מנוע בנזין בלבד ולא היברידי או חשמלי.

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם
לפני שעה, levy כתב:

המחיר לא ירד מכיוון שיש לחץ גדול באספקת חומרי גלם לייצור סוללות להיפך המחיר אמור להמשיך לעלות השנה.

היבואנים ימשיכו להעלות מחירים כי לישראלים לא אכפת מהמחיר והם מתנפלים בנוסף המימון מהבנקים הוא קל להשגה.

הרכבים היחידים שיפגעו במכירות זה רכבים שיש להם מנוע בנזין בלבד ולא היברידי או חשמלי.

ככה לא עובד היצע וביקוש..

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 6 שעות, levy כתב:

המחיר של האורה יקר ולא משתלם,תוסיף עוד טיפה ותיקנה byd

המחיר לא ירד מכיוון שיש לחץ גדול באספקת חומרי גלם לייצור סוללות להיפך המחיר אמור להמשיך לעלות השנה.

היבואנים ימשיכו להעלות מחירים כי לישראלים לא אכפת מהמחיר והם מתנפלים בנוסף המימון מהבנקים הוא קל להשגה.

הרכבים היחידים שיפגעו במכירות זה רכבים שיש להם מנוע בנזין בלבד ולא היברידי או חשמלי.

בינתיים נראה שקונים בארץ כל מלאי שהיבואנים מציעים ורובם עדיין רכבי בנזין (אם כי יש עלייה משמעותית בהיברידיים וחשמליים יחסית לעבר).
המימון מהבנקים כנראה עדיין קל להשגה אבל הריבית על המימון עלתה משמעותית - ייתכן שזה יביא לירידה בקניות.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, DareDevil כתב:

ככה לא עובד היצע וביקוש..

בישראל החוקים האלה נשברים משום מה.

 

אנשים מפוטרים, אינפלציה, הריבית עולה, רוצים לעזוב את הארץ, אבל משום מה לוקחים משכנתאות, קונים דירות ומזמינים מכוניות.

 

כמה שהמצב יותר פח, ככה אנשים יותר רצים לעשות קניות אימפולסיביות.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

@vadim6385

גדולי הכלכלנים חזו אינפלציה עולמית - אבל זו מבוששת להגיע!

כנראה שבכל מקום בעולם אנשים חיים/מעדיפים לחיות ברמה גבוהה בכל מחיר.

במקרה כזה כל בר דעת מעדיף להמשיך לשבת על הגדר ולצפות במתרחש מרחוק עם מינימים סיכונים.

נחיה ונראה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני 35 דקות, LEGACY 1.8 כתב:

@vadim6385

גדולי הכלכלנים חזו אינפלציה עולמית - אבל זו מבוששת להגיע!

כנראה שבכל מקום בעולם אנשים חיים/מעדיפים לחיות ברמה גבוהה בכל מחיר.

במקרה כזה כל בר דעת מעדיף להמשיך לשבת על הגדר ולצפות במתרחש מרחוק עם מינימים סיכונים.

נחיה ונראה.

הרוב הולך לבנק לוקח מימון נוסע על רכב חדש ונהנה

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, levy כתב:

המחיר לא ירד מכיוון שיש לחץ גדול באספקת חומרי גלם לייצור סוללות להיפך המחיר אמור להמשיך לעלות השנה

באמת? מאיפה הבאת את זה?
אין לי ולך מושג מה יקרה לעלויות חומרי הגלם ועלויות הייצור, אבל אם נסתכל על ההסטוריה בדרך כלל כאשר יש מהפכה תעשייתית בתחום מסויים המחירים עם הזמן יורדים לא עולים.
אם ניקח בחשבון שהמהפכה הזו גם מובלת ע"י התעשיה הסינית והתעשיה האמריקאית והאירופאית יגיבו אתה הולך לקבל מלחמת מחירים שלא תבייש את מה ששיומי עשו לשוק הסלולר.

רוצה דוגמא לכמה העתיד בלתי צפוי? הנה רק לפני כמה שבועות כל הנביאים(ספסרים) קיבלו פצצה לפנים מטסלה, היא חתכה מחירים בכל העולם, אז שוב אני לא מבין מאיפה אתה שואב את המידע והביטחון.

לגבי הלוואות זה הרבה פחות נעים ממה שהיה... אתה תשלם היום עשרות אלפי שקלים ריבית.
כן יש אנשים שלוקחים בכל זאת.
כן יש גם אנשים שנמנעים לקחת בגלל זה.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, farkash7 כתב:

באמת? מאיפה הבאת את זה?
אין לי ולך מושג מה יקרה לעלויות חומרי הגלם ועלויות הייצור, אבל אם נסתכל על ההסטוריה בדרך כלל כאשר יש מהפכה תעשייתית בתחום מסויים המחירים עם הזמן יורדים לא עולים.
אם ניקח בחשבון שהמהפכה הזו גם מובלת ע"י התעשיה הסינית והתעשיה האמריקאית והאירופאית יגיבו אתה הולך לקבל מלחמת מחירים שלא תבייש את מה ששיומי עשו לשוק הסלולר.

רוצה דוגמא לכמה העתיד בלתי צפוי? הנה רק לפני כמה שבועות כל הנביאים(ספסרים) קיבלו פצצה לפנים מטסלה, היא חתכה מחירים בכל העולם, אז שוב אני לא מבין מאיפה אתה שואב את המידע והביטחון.

לגבי הלוואות זה הרבה פחות נעים ממה שהיה... אתה תשלם היום עשרות אלפי שקלים ריבית.
כן יש אנשים שלוקחים בכל זאת.
כן יש גם אנשים שנמנעים לקחת בגלל זה.
 

לא ירדו המחירים זה כמו דירות,צלם מה שאני כותב.

 

זה אותה דבר כמו שקורה בתחום המזון,הכל יקר יותר מאירופה והישראלי לא מעניין אותו.

 

ב 2024 יתווסף עוד 15% מס על חשמליות

 

עריכה אחרונה על ידי levy
×
×
  • תוכן חדש...