Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן c4 פיקאסו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל שנים 16-18

הבעיה שכל מה שאני מוצא זה עם קילומטרז' גבוהה. 

האם יש מניעה לקחת רכב כזה עם קילומטראז גבוהה? 

מה לבדוק לפני רכישה? 

האם מחליפים שרשרת למנוע הזה? (165 כ'ס) ושמן גיר?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שרשרת בודקים ב 160,000 לזכרוני.  מחליפים לפי הצורך.  בסוק בכל מקרה אם תקנה.

 

שמן גיר..... בוויכוח.  יש אומרים להחליף ויש אומרים באמת אין צורך.

בזמנו ביררתי עם שני המוסכים מומלצי הפורום ושניהם אמרו לי שאין צורך,  כשאחד טען שהגיר מתריע בכל מקרה כשצריך.

 

לרכב יש בעיות משלו - אבל מניח שכבר טופלו בקילומטרז' גבוה.

פורסם
לפני כשעה, netanel1014 כתב:

האם יש מניעה לקחת רכב כזה עם קילומטראז גבוהה?

 

אם נמצא בבעלות פרטית (ממועד עלייה לכביש) ויש לו היסטוריית טיפולים מלאה ומסודרת, אז אין מניעה.

אם הרכב יוצא צי רכב, אז לדעתי יש מניעה, כיוון שציי רכב מטפלים לא בהכרח במוסכי רשת היבואן, ומשטר הטיפולים שלהם פחות מוקפד. המנוע הזה, רגיש לאיכות הטיפול (שמן מתאים וכד׳) ותדירות הטיפול. 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 3 שעות, menir1 כתב:

 

אם נמצא בבעלות פרטית (ממועד עלייה לכביש) ויש לו היסטוריית טיפולים מלאה ומסודרת, אז אין מניעה.

אם הרכב יוצא צי רכב, אז לדעתי יש מניעה, כיוון שציי רכב מטפלים לא בהכרח במוסכי רשת היבואן, ומשטר הטיפולים שלהם פחות מוקפד. המנוע הזה, רגיש לאיכות הטיפול (שמן מתאים וכד׳) ותדירות הטיפול. 

הוא ליסינג. טופל במורשה עם תיעוד.

הבעיה שיש מחסור כרגע בשוק. 

מה אומר ללכת על זה?

פורסם

ליסינג זה אומר טופל כל 20 אלף קילומטר? אם כן הייתי מוותר ומחפש משהו משנתון יותר נמוך אבל עם טיפולים לפחות כל 15-10.
למנוע הזה יש טבעות בוכנה וצילינדרים דיי עבים ורובסטיים לכן הוא שורד בלי בעיה קילומטראז גבוהה גם של 200k וצפונה (בניגוד לכל המנועים המודרניים החל מפיג׳ו עד למיצובישי) הבעיה היא שאם מטפלים במנוע כל 20 אלף לפי הוראות יצרן אז השמן מאבד מתכונותיו ואותן טבעות בוכנה וצילנדרים עבים כבר לא מצליחים להציל את המצב.

פורסם
לפני 9 דקות, Gavrik כתב:

בניגוד לכל המנועים המודרניים החל מפיג׳ו עד למיצובישי

אתה טוען שמנועי בנזין מודרניים גם האטמוספריים מתקשים לעבור את ה-200K ?

טענה מעניינת. לא נתקלתי בתופעה רוחבית של מנוע בנזין אטמוספרי שהלך בלי סיבה חיצונית לפני 200K. (למעט דגמים שידועים כבעייתים)

דוגמה קטנה ולא משמעותית שכן עם לנסר הדור החדש עם 260K אומר לי "כמה כבר יחזיק המנוע" הרכב נראה ונוסע כמו חדש ואני רואה שזרוק לו פלאגים של DENSO שהחליף לא מזמן. אמרתי לו שאם ימשיך לטפל כמו שצריך סביר שהמנוע ישרת אותו עוד הרבה זמן.

פורסם

לצערי כן, ליצרני הרכב אין ברירה וכדי לעמוד בתנאים של רגולציות זיהום האוויר הם חייבים להקטין רכיבים במנועים שגורמים לשחיקה. כך גם המנועים האטמוספריים החדשים סובלים מאורך חיים נמוך.
כך למשל את יונדאיֿ/קיה, מנוע ה1.6 הישן שלהם (g4fc) היה ידוע באמינות גבוהה והיה עובר את ה200 אלף בדר״כ בלי בעיות מיוחדות, בהמשך המנוע עבר אבולוציה וכדי לעמוד בדרישות זיהום האוויר יונדאי/קיה הציגו את g4fg שזה אותו מנוע רק עם מבנה שונה של ממיר קטליטי, שרשרת טיימינג דקה וקלה יותר וצילינדרים, טבעות בוכנה ובוכנות דקות וקלות יותר.
בסוף השרשראות הבמנוע החדש נוטות להימתח אחרי ה100-120 אלף קילומטר, והצילינדרים נשחקים מהר בגלל המבנה העדין.

לדוברי הרוסית יש הרבה מידע על הנושא מאנשים שעוסקים ספציפית בשיפוץ המנועים הללו.
https://www.youtube.com/@KPOWERtuning

ספציפית לגבי הלנסר לא ידוע בדיוק איזה מנוע מותקן שם ויש רכבים מודרניים עם מנועים עתיקים שעדיין בנויים כמו שצריך ויצרנים מודרניים שעדיין מייצרים מנועים אמינים (טויוטה ומאזדה) אבל ברוב המקרי םזה לא כך.

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, Gavrik כתב:

לצערי כן, ליצרני הרכב אין ברירה וכדי לעמוד בתנאים של רגולציות זיהום האוויר הם חייבים להקטין רכיבים במנועים שגורמים לשחיקה. כך גם המנועים האטמוספריים החדשים סובלים מאורך חיים נמוך.
כך למשל את יונדאיֿ/קיה, מנוע ה1.6 הישן שלהם (g4fc) היה ידוע באמינות גבוהה והיה עובר את ה200 אלף בדר״כ בלי בעיות מיוחדות, בהמשך המנוע עבר אבולוציה וכדי לעמוד בדרישות זיהום האוויר יונדאי/קיה הציגו את g4fg שזה אותו מנוע רק עם מבנה שונה של ממיר קטליטי, שרשרת טיימינג דקה וקלה יותר וצילינדרים, טבעות בוכנה ובוכנות דקות וקלות יותר.
בסוף השרשראות הבמנוע החדש נוטות להימתח אחרי ה100-120 אלף קילומטר, והצילינדרים נשחקים מהר בגלל המבנה העדין.

לדוברי הרוסית יש הרבה מידע על הנושא מאנשים שעוסקים ספציפית בשיפוץ המנועים הללו.
https://www.youtube.com/@KPOWERtuning

ספציפית לגבי הלנסר לא ידוע בדיוק איזה מנוע מותקן שם ויש רכבים מודרניים עם מנועים עתיקים שעדיין בנויים כמו שצריך ויצרנים מודרניים שעדיין מייצרים מנועים אמינים (טויוטה ומאזדה) אבל ברוב המקרי םזה לא כך.

שאפו על הידע. במנועים טורבו עם הזרקה ישירה המצב גרוע בהרבה.

בקשר לנושא, 

הרכב נקי מתאונות , נראה יפה חיצונית/פנימית כאילו שטו איתו למרחקים. השנתון 18 ונראה שלא ירדו מההגה. מה שעכשיו מדאיג אותי שהוא ללא טסט מחודש יולי. (הבעלים הבטיח לעשות).והמחיר קרוב מאוד למחירון (אי אפשר לרדת)

נראה כמו חתול בשק?

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם

סיטרואן פיקאסו נמכרת במחירון? מגניב :)

 

יש לי כזו 2015 המנוע אמור להיות זהה-בערך.

 

בגדול ברכביםן האלו יש צ'קליסט שכולם נופים בו מתישהוא אז מה הוחלף הרווחת.

 

תבדוק טיימינג אם בוצע כבר.

ממיר קטליטי זה רכיב סופר יקר ואין חליפי מתאים!!!

בית מצערת

מכסה שסתומים

גומיות שסתומים

פורק לחץ לטורבו (לא קריטי 130 שקל מאלי אקספרס ו 3 דקות עבודה ואתה מסודר אני החלפתי מראש. במוסך 1000 ש"ח בערך)

 

פורסם
לפני 19 דקות, yd b-4 כתב:

סיטרואן פיקאסו נמכרת במחירון? מגניב /cdn-cgi/mirage/1734a2d4f888a8fa4f697ded84d16ea2d21616b56c6dfa3a0067e855892a1578/1280/https://carsforum.co.il/uploads/emoticons/icon_smile.gif.b1eda5b7cba44759db7bd8e18120d216.gif

 

יש לי כזו 2015 המנוע אמור להיות זהה-בערך.

 

בגדול ברכביםן האלו יש צ'קליסט שכולם נופים בו מתישהוא אז מה הוחלף הרווחת.

 

תבדוק טיימינג אם בוצע כבר.

ממיר קטליטי זה רכיב סופר יקר ואין חליפי מתאים!!!

בית מצערת

מכסה שסתומים

גומיות שסתומים

פורק לחץ לטורבו (לא קריטי 130 שקל מאלי אקספרס ו 3 דקות עבודה ואתה מסודר אני החלפתי מראש. במוסך 1000 ש"ח בערך)

 

ראית לאיזה מצב הגענו?.

תודה אחי

פורסם

התחלתי כבר לרדת מיזה.

דיברתי עם מישהו מהעבודה שיש לו את הרכב . צריך להחליף שרשרת תזמון וממיר . הייתה לו גם בעיה באיזה חלק שלקח חודש למוסך לעלות על זה. 

הוא לא ממליץ על הרכב.

יש עוד רכב 7 מקומות מומלץ? מה עם אופל זאפירה?

פורסם

אני בעלים של רכב כזה 10/2015 

רכב נפלא 

קיימות תקלות שאת רובם סידרו עם השנים 

יש לי כזו עם 78 אלף ק״מ צור קשר בפרטי במידה ואתה מעוניין

לפני 9 שעות, netanel1014 כתב:

היי, מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל שנים 16-18

הבעיה שכל מה שאני מוצא זה עם קילומטרז' גבוהה. 

האם יש מניעה לקחת רכב כזה עם קילומטראז גבוהה? 

מה לבדוק לפני רכישה? 

האם מחליפים שרשרת למנוע הזה? (165 כ'ס) ושמן גיר?

 

פורסם
לפני כשעה, MR GT כתב:

אני בעלים של רכב כזה 10/2015 

רכב נפלא 

קיימות תקלות שאת רובם סידרו עם השנים 

יש לי כזו עם 78 אלף ק״מ צור קשר בפרטי במידה ואתה מעוניין

 

השאלה כמה הוצאת על התקלות האלו? 

כל רכב בשנתון שלו עולה 20 אלף יותר .

×
×
  • תוכן חדש...