Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

בשנים האחרונות נהגתי על 208 דיזל וזה היה הרכב הכי כיף שהיה לי. חזק, חסכוני, נוח בטירוף.

לצערי, הלך לעולמו בעקבות תאונה והגיע הזמן לחפש מחליף.

 

הדרישות:

1. אחזקה נוחה. מוכן לדרישות טיפול כדי לשמור על אמינות.

2. נוח לנהיגה. רוב מוחלט של הנסיעות הן של הנהג לבד, מעט מאוד עם נוסע-שניים.

3. נמרץ - נהיגה בעיקר בינעירונית הררית. לא רוצה עגלה.

4. חסכוני - מיועד לנסיעה של כ-20KKm בשנה, מחפש צריכה של 14-15 ק''מ לליטר לפחות.

5. ידני יתרון, לטובת הנאה מהנהיגה.

 

הכיוון הוא לסגמנט של סופר מיני, המיני קטנות חולשות מדי, משפחתיות יקרות יותר ואין צורך במרווח שהן נותנות.

  1. האינסטינקט היה לחפש 208 דיזל חלופית, אבל לובינסקי הפסיקו להביא אותן ב-2018 ויש מעט מאוד חתיכות כאלה.
  2. 208 עם מנוע 1.2 טורבו גם נראית מעניינת, שנתון 2017-19 נכנס בתקציב. מכיר את הסיפור עם הרצועה ומודה שאפילו בתור בעלים מרוצה של פיג'ו זה קצת מרתיע.
  3. קליאו גם אופציה, הידנית בשנתונים 19-20 בתקציב, או האוט' 17-18. החשש הוא כמובן ממחלות של רנו (יש לי ניסיון לא טוב בעבר, אבל בהחלט ייתכן שנפלתי על לימון).
  4. מחפש עוד אופציות שיענו על הצרכים - חזק, חסכוני ונוח. i20, ספייסטאר, מאזדה2, איביזה, סוויפט מרגישות לי נחותות בפרמטרים האלה, אני טועה?

 

 

תודה מראש למי שיוכל לעזור לי

פורסם

אין 208 1.2 טורבו ידנית. יש קקטוס.

איביזה אופציה חזקה, יש אופציה נדירה של 1.5 ידנית , אבל ההגה פחות מתקשר ביחס למה שאתה מכיר מהפיגו.

קליאו יש סיכומי אחזקה, הייתי שואף לדור ה5.

פורסם

קקטוס ידנית ישנה מידי לתקציב.

אפשר לחפש דאציה סטוופאי דיזל, תקבל נוחות נסיעה, צריכת דלק טובה וביצועים לא רעים.

אם אוטומט מזדה 2 pure white גם זריזה, סלון איכותי ומאובזרת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לגבי הפיג'ו 1.2 טורבו התכוונתי לאוטומט. באופן כללי יש לי נטיה לידני אבל לא פוסל גם אוטומטית אם תהיה אופציה ראויה.

הדאצ'יה הרגישה לי פחות נוחה ומאובזרת. איך תריכת הדלק של האיביזה והמאזדה?

מה הכוונה שהקקטוס ישנה מדי לתקציב? 

עריכה אחרונה על ידי Who_Cares
פורסם

ב 70 אלף אין קקטוס ידנית, רק אוטומטית והיא בעלת אותו מנוע פיורטק.

איביזה אוטומטות בערך 1/16 בבין עירוני בנהיגה לא חסכונית במיוחד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מהשרשור הזה נראה שאין מה לצפות מהאיביזה לצריכה טובה יותר מ-13-14 בנסיעה הררית.

 

הבעיה שאין היצע משמעותי של ידניות ולכן אני מתחיל לפזול גם לאוטומטיות.

בגזרה הזו - מתלבט באמת בין צרפתית יותר משנתון 18-20 (שאולי גם טיפה יותר חסכונית?), לבין מאזדה/איביזה משנתון 15-17. 

מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי Who_Cares
פורסם

הייתה לי ארונה FR ובנסיעה משולבת קיבלתי 1:15 וקצת. אז אני מאמין שבנסיעה הררית באיביזה אפשר לקבל משהו כמו 1:14-1:15.

אין הרבה איביזות ידניות וגם אלו שקיימות הן מרמת הגימור הנמוכה (בדור האחרון) ברוב המקרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 5 שעות, Who_Cares כתב:

צרפתית משנתון 18-20 (שאולי גם טיפה יותר חסכונית?), לבין מאזדה/איביזה משנתון 15-17

אז אבקש למקד את הדיון לשאלה הזו:

בתקציב דומה אפשר צרפתית משנתון גבוה או איביזה/מאזדה שנתיים-שלוש זקנה יותר.

על מה ממליצים ללכת ולמה?

כרגע מסתמן שאין כמעט היצע בגזרה הידנית, אז הכיוון הוא אוטומטית לצערי :(

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, Who_Cares כתב:

אז אבקש למקד את הדיון לשאלה הזו:

בתקציב דומה אפשר צרפתית משנתון גבוה או איביזה/מאזדה שנתיים-שלוש זקנה יותר.

על מה ממליצים ללכת ולמה?

כרגע מסתמן שאין כמעט היצע בגזרה הידנית, אז הכיוון הוא אוטומטית לצערי :(

 

 

לצרפתיות מנוע שדורש תחזוקה קפדנית, כמו החלפת שמן כול 10 אלף וטיימינג 4 שנים או 60 אלף, ואם לקנות אז רכב שלא עבר את הגיל 4 וקמ" קרוב ל 60 אלף.

לאיביזה מצד שני, גיר פחות אמין מאשר לצרפתיות בין אם מצמדים צאו מח גיר שיכול להתקלקל.

ויש את מזדה 2 שהיא באמצע בין אמינות לרכה שלא מצטיין במשהו במיוחד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...