Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה מ Powerbulbs UK


omricn
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי מהם מספר פעמים, אבל היום נתקלתי במצב מוזר.

ישנו צורך לבחור מדינת שילוח אבל ישראל לא ברשימה, ובכלל הרשימה די מצומצמת.

איכשהו לבסוף ביצעתי את ההזמנה לאחר התחברות לחשבון שלי באתר, אבל בסיום ההזמנה ולאחר התשלום התקבל אישור הזמנה עם הכתובת שלי, כולל הכיתוב Israel  אבל בתחתית הכתובת - United kingdom .. 

שלחתי להם מייל בשאלה האם זה תקין.

מישהו נתקל בזה לאחרונה?

פורסם (נערך)

https://www.autobulbsdirect.co.uk/ 

גם לא שולחים לפתע לארץ למרבה ההפתעה. לא מבין מה נסגר.

image.png.d59ff07ca4542da54ec517bf8d2efcfd.png

 

solomycar לא מחזיקים Philips RacingVision GT200 שאני מחפש, וגם לא דגמים זולים יותר.

 

עריכה אחרונה על ידי omricn
פורסם
לפני 55 דקות, omricn כתב:

https://www.autobulbsdirect.co.uk/ 

גם לא שולחים לפתע לארץ למרבה ההפתעה. לא מבין מה נסגר.

image.png.d59ff07ca4542da54ec517bf8d2efcfd.png

 

solomycar לא מחזיקים Philips RacingVision GT200 שאני מחפש, וגם לא דגמים זולים יותר.

 


אפשר לנחש מה נסגר. אחוז גבוה של צרות, אולי בגלל הלקוחות הישראלים ואולי בגלל דואר ישראל.

 

מה עם אמאזון גרמניה? לא מחזיקים את הדגם?

במקרה הכי גרוע, אפשר לפתוח תיבת דואר וירטואלית באירופה ולהזמין לשם. כמובן שתהיה עלות נוספת לטובת העניין הזה.

 

 

חזיר דיזל

פורסם
לפני 32 דקות, קורן בן אשר כתב:


אפשר לנחש מה נסגר. אחוז גבוה של צרות, אולי בגלל הלקוחות הישראלים ואולי בגלל דואר ישראל.

 

מה עם אמאזון גרמניה? לא מחזיקים את הדגם?

במקרה הכי גרוע, אפשר לפתוח תיבת דואר וירטואלית באירופה ולהזמין לשם. כמובן שתהיה עלות נוספת לטובת העניין הזה.

 

 

אין בשום מקום את הנורות הללו משום מה. ממש חוסר. רק אצל הבריטים, חוץ מאמאזון בריטניה :(

 

לפני 5 דקות, nit_zan כתב:

אם זה מנורות תזמין מSOLOMYCAR בארץ יותר זול

כפי שציינתי, לא מחזיקים נורות כאלו.

יש בארץ כמה חנויות שמוכרות את הנורות הללו ב250 שקל. כנראה זיהו את המחסור ומחפשים את הפראייר.

פורסם

נראה שזה אחד המקודות היחידים שיש מלאי ושולחים לארץ. עדיין 140 ש"ח יקר בהרבה מאשר PowerBulbs שם יכלתי לרכוש 2 יחידות במחיר הזה :(

נראה שיש מחסור בנורות איכותיות לאחרונה, Philips וגם Osram

הזמנתי Osram Night Breaker 200 החדשות, חזקות אפילו יותר מ Philips Racing Vision GT200.

סה"כ 32 יורו כולל משלוח. לא רע :)

image.png.0944accb7ddae2e18f068a53ccc985f3.png

פורסם (נערך)
בתאריך 22.11.2022 בשעה 14:42, קורן בן אשר כתב:


אפשר לנחש מה נסגר. אחוז גבוה של צרות, אולי בגלל הלקוחות הישראלים ואולי בגלל דואר ישראל.

 

מה עם אמאזון גרמניה? לא מחזיקים את הדגם?

במקרה הכי גרוע, אפשר לפתוח תיבת דואר וירטואלית באירופה ולהזמין לשם. כמובן שתהיה עלות נוספת לטובת העניין הזה.

 

 

הלכת רחוק לדעתי.

אם מסתכלים על עמוד השילוח, רואים שהם צמצמו את היקף המשלוחים בצורה מאוד דרסטית, כרגע הם שולחים כמעט אך ורק לאירופה, וגם זה לא לכל המדינות.

לא חושב שזה קשור ספציפית לארץ.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
×
×
  • תוכן חדש...