Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה ורכב עבר תאונה ששמאי קבע שיש על הרכב ירידת ערך בעיקבות התאונה, האם הדבר נרשם במשרד הרישוי התחבורה? אם לא אז איפה הדבר נרשם אם בכלל?

ואם כן, האם חברת ביטוח יכולה לברר האם קיימת ירידת ערך של רכב מסויים דרך משרד התחבורה ללא אישור של הלקוח(בעל הרכב) או לחילופין ללא צו של בית משפט?

 

תודה מראש, והמשך שבוע נעים!!!

פורסם

זה לא נרשם במשרד התחבורה, אלא רק במאגר המידע של חברת הביטוח.

במידה ויש לך יותר מאוחר טוטאל לוסט, תקבל את שווי הרכב בהפחתת ירידת הערך.

חברות הביטוח נוטות לשתף ביניהן מידע, למרות שאני לא יודע מה הסטטוס החוקי של השיתוף.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
זה לא נרשם במשרד התחבורה, אלא רק במאגר המידע של חברת הביטוח.

במידה ויש לך יותר מאוחר טוטאל לוסט, תקבל את שווי הרכב בהפחתת ירידת הערך.

חברות הביטוח נוטות לשתף ביניהן מידע, למרות שאני לא יודע מה הסטטוס החוקי של השיתוף.

קודם כל תודה רבה על התשובה!

שנית כל, האם אתה בטוח שזה לא נרשם במשרד התחבורה? איזה מידע כן נרשם שם, והאם חברת הבטוח יכולה להוציא משם מידע ללא צו בית המשפט או ללא הסכמתו של המבוטח?

 

בנוסף, האם חברת הביטוח יכולה להוציא מידע ממוסך מסויים שבו טופל הרכב ללא צו בית משפט\הסכמתו של המבוטח שטענה שמידע זה נחוץ להם?

פורסם

למיטב ידיעתי נתון ירידת הערך נרשם במחשבי חב' הביטוח ואינו משותף אוטומיטת עם חב' ביטוח אחרות.

 

הסיבה שנתון זה נשמר, היא ע"מ להקטין את הפיצוי הניתן במבוטח במקרה אבדן מוחלט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האם גם הפרמיה על ביטוח רכב עם ירידת ערך תרד?

ומה עם הפרמיה של רכב עם הרבה ק"מ? או הרבה ידיים?

 

 

ובכיוון ההפוך - האם חברת הביטוח תשלם יותר מהמחירון היבש על רכב עם ק"מ נמוך ו/או יד נמוכה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
האם גם הפרמיה על ביטוח רכב עם ירידת ערך תרד?

ומה עם הפרמיה של רכב עם הרבה ק"מ? או הרבה ידיים?

 

 

ובכיוון ההפוך - האם חברת הביטוח תשלם יותר מהמחירון היבש על רכב עם ק"מ נמוך ו/או יד נמוכה?

בדרך כלל חברת הביטוח לא משנה את הפרמיה במקרה של ירידת ערך.

 

אם ירדת הערך לא היתה ידועה לחב' הביטוח (ולא נתבקשת לדווח על כך) כי אז עומדת לך הזכות לתבוע את חברת הביטוח על ההפרש, ובד"כ חברת הביטוח מחייבת את חב' הביטוח לשלם.

 

לגבי תשלום מעל מחירון: אם האבדן המוחל נעשה באשמת צד ג' בהחלט ניתן לקבל יותר מערך הרכב במחירון. אני הצלחתי לקבל תוספת של 50% על האופל שלי כשמישהו נכנס בה - אבל זה לא היה פשוט וגם הסכום לא היה גדול (שווי הרכב במחירון היה 17K)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...