Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה שוכח מס הכנסה שאוכל לך כמעט חצי.

 

תאמין לי שלא נהיים מיליונרים ממוסך (וחוץ מזה תברך שיש לך אוטו שצלחת הבלם שלו עולה 84 ש"ח, איזה אוטו חוץ מאונו יש לו חלקים זולים כאלה ?)

תתפלא...יש עוד הרבה מכוניות קטנות שהצלחות שלהן לא יקרות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

קראתי את הרשימה והמחירים פעם אחת ופעם שניה ולא הבנתי מהי הבעיה. המחירים לא רק שהם סבירים, הם אפילו זולים למדי.

 

על העבודה בכלל עשו לך מחיר מצוין. 270 ש"ח לשעתיים וחצי עבודה, כלומר אחרי מע"מ 316 ש"ח, זה בערך 125 ש"ח לשעה. זה מחיר מאוד זול לשעת עבודה של מוסך, שבדרך-כלל עומדת על 170-180 ש"ח ומעלה לשעה. חשוב רק, שתברר מה זה החיוב הכפול על המצתים.

פורסם

מזכיר לי מקרה שבאתי למוסך מורשה של סוזוקי ודרשו ממני 750 שקל לא כולל מע"מ לניקוי רדיאטור .

 

עושים צחוק , וגורפים כסף !!!

פורסם
מזכיר לי מקרה שבאתי למוסך מורשה של סוזוקי ודרשו ממני 750 שקל לא כולל מע"מ לניקוי רדיאטור .

 

עושים צחוק , וגורפים כסף !!!

פעם ניסית לפרק רדיאטור?! ראית כמה עבודה זה?! סתם דוגמא, כשהייתי צריך לתקן את הרדיאטור באוטו שלי באתי למקום ושאלתי כמה יעלה לתקן את הרדיאטור. התשובה היתה 300 ש"ח, אבל לא היום, אין לי זמן לפרק את הרדיאטור (באתי בסוף היום). ואז שאלתי אם אני אפרק זה בסדר. המחיר היה הרבה פחות ממאה שקל...

זכור, רק מים ירוקים עולים בערך 60-70 ש"ח...

תלוי כמובן איזה ניקוי מדובר, אבל אם זה כולל פתיחה של הרדיאטור וניקוי של כל אחד מהמעברים זה מחיר סביר ביותר...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני קונה החלקים לאוטו שלי (גולף 99) מהמסגר 10 בת"א והןלך למוסך שירכיבו לי ואין להם עם זה בעיה.

 

על פי החוק מותר להביא חלקים למוסך , אסור למוסך לחייב אותך לקנות אצלו חלפים אחרת לא יתקן לך.

 

לגולף שלי זוג צלחות קדמיות עולות 132 שקל ומסנן שמן מקורי עולה 32 שקל.

 

לפי דעתי זה מחיר יקר לעבודה של טיפול שמנים פילטרים וברקסים....

פורסם

שאלה,

בשני טיפולים שונים בשני מוסכים שונים שניהם מורשים

חייבו אותי באחד המוסכים מחיר כפול מהמוסך השני על מסנן דלק

ומחיר כמעט כפול על מסנן שמן שאר הדברים מחיר דומה

האם יש סוגים שונים של מסננים שהמחיר שלהם שונה?

והאם כדאי להתקין את הטובים יותר ? או שההבדל זניח? כי המחיר כפול..

 

ולבחור שעושה ניקוי רדיאטור ב 300 ש"ח אני מציע לך לחפש מקום אחר

לעשות זאת. לי זה עלה 100 ש"ח כולל פירוק, ניקוי יסודי והרכבה

 

הערה למי שלא יודע, כל תקלה באוטו שיש מישהו שמתמחה רק בזה

אז לעשות אצלו ולא במוסך הרבה יותר כדאי

כמו אגזוזן, רדיאטורים ועוד

×
×
  • תוכן חדש...