Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אגיד לך, בלי להכיר את טיב השיח והפתיחות ביניכם, מבחניתי אם אומרים לי דבר כזה זה מאוד קרוב לכך שיגידו לי "אני לא רוצה ילדים". שתי האמירות לגיטימיות, אבל על שתיהן אפשר לדבר.

אם כלב מבחינתך זה כמו ילד ובן משפחה, אז מן הראוי שתגיד לה את זה. תגיד לה שאתה לא תביא עוד כלב, אבל כן חשוב לך שיהיה כלב בבית. אתה מאוד אוהב אותם, הם מבחינתך הגשמה עצמית כמו שלאנשים ילדים זו הגשמה ואתה תמיד רוצה להיות בקרבה של כלב. כמו כן הייתי אומר לה שתשים את עצמה בנעליים שלך ותבין שזה כמו שתבוא ותגיד לה "אני לא רוצה ילד". זה משהו שנהוא לא דיל ברייקר אבל צריך לדבר עליו ולחשוב עליו. בסוף זה בהחלט יהיה עניין של ויתורים, אבל גם יש דרך להציג את הדברים. משתמע מדברים שהיא מבחינתה מחכה שהכלב הזה ימות או יידרס ואז זהו, לא יהיו יותר בעלי חיים. מבחינתך זה לא נשמע לי ככה. לדעתי, זה פער שמאוד כדאי - עם כל הקושי שבדבר - להציף כעת, לפני ילדים, כי זו שאלה מהותית (לא בחירת חולצה או אפילו קניית רכב). 

אולי תגלה שהיא סבבה עם כלב אחד אבל רק אחד. היא אל הייתה לוקחת בעצמה אבל אם חשוב לך היא מוכנה להתפשר.

ואולי תגלה אתה שהיא ממש סובלת בכל יום מכך שיש לך כלב ותרצה אתה להתפשר כי לך זה לא כזה חשוב. 

ואולי לא תצליחו למצוא מכנה משותף ותיפרדו, אבל זה עדיף מאשר שאחד מכם יחיה בתסכול. זה כמובן עלול לקרות רק אם שניכם תהיו מאוד מוצקים בעמדתכם. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כלב הוא חיית מחמד,לא רואה את ההשוואה לילד רלוונטית.

 

אני מאוד מבין אותה,אין לי בעיה עם כלב אבל הלכלוך,הריח והרעש לא באים לי בטוב ולכן לא אאמץ/אקנה אחד.

אם ובמידה אצא עם מישהי שמאוד אוהבת(או:לא יכולה בלי) אוכל לספוג את האי נוחות עם אחד וגם זה עם הגבלות מסוימות, להפוך את הבית לגן חיות זה טו מאץ׳.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

כלב הוא חיית מחמד,לא רואה את ההשוואה לילד רלוונטית.

 

אני מאוד מבין אותה,אין לי בעיה עם כלב אבל הלכלוך,הריח והרעש לא באים לי בטוב ולכן לא אאמץ/אקנה אחד.

אם ובמידה אצא עם מישהי שמאוד אוהבת(או:לא יכולה בלי) אוכל לספוג את האי נוחות עם אחד וגם זה עם הגבלות מסוימות, להפוך את הבית לגן חיות זה טו מאץ׳.

אין לי ספק שאתה לא רואה את ההשוואה. יש אנשים שכן וזה גם לגיטימי. אולי גבריק הוא כזה ואולי לא. ואולי זה 99 אחוז כמו ילד. ואולי 77. לא משנה. 

שנית, תסתכל על הפסקה השנייה שלך בציטוט, ליטרלי אפשר להחליף את המילה כלב בילד וזה יהיה משפט תקין באותה מידה. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
לפני 53 דקות, ניקו פ. כתב:

אין לי ספק שאתה לא רואה את ההשוואה. יש אנשים שכן וזה גם לגיטימי. אולי גבריק הוא כזה ואולי לא. ואולי זה 99 אחוז כמו ילד. ואולי 77. לא משנה. 

שנית, תסתכל על הפסקה השנייה שלך בציטוט, ליטרלי אפשר להחליף את המילה כלב בילד וזה יהיה משפט תקין באותה מידה. 

אתה גם יכול להחליף אותו ב"שואב אבק רובוטי" זה לא הופך את ההקבלה לנכונה.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

איך יכול להיות נכון או לא נכון במשהו שהוא עניין של דעה?

עבורך כלב הוא חיית מחמד.

אחרים רואים בכלב בן בית.

מה כאן "לא נכון"?

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם אתה מחר מביא כלב ומחרתיים לא בא לך עליו אתה יכול לסוע לאיזה חור לזרוק אותו ולאף אחד לא יהיה אכפת.

 

לא עובד ככה עם ילד.

 

(תחסוך את עניין האיש טוב איש רע בסיפור,זה אפשרי ואנשים עושים את זה).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 18 דקות, Potato כתב:

אם אתה מחר מביא כלב ומחרתיים לא בא לך עליו אתה יכול לסוע לאיזה חור לזרוק אותו ולאף אחד לא יהיה אכפת

לא עף על כלבים, אבל לא הייתי מסוגל לעשות דבר כזה לכלב.

לפני שעה, ניקו פ. כתב:

אין לי ספק שאתה לא רואה את ההשוואה. יש אנשים שכן וזה גם לגיטימי. אולי גבריק הוא כזה ואולי לא. ואולי זה 99 אחוז כמו ילד. ואולי 77. לא משנה.

הספיק לי לראות בשירשור המקביל, כשפות"ש התלונן על זה שהלב לא מחונך של השכנים תקף את אבא שלו, ובשירשור התנפלו על פות"ש שהוא העז להזמין משטרה ששמה את הכלב בהסגר, כאילו הוא עצמו ניסה להרוג את הכלב הזה.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כמו שטענתי לפני כן, אחרי 11 שנה עם כלב אני יודע מה אני מדבר.

כלב אחד זה סיוט עם ילדים, והבאתי אותו 8 שנים לפני שנולדה לי ילדה, מי חשב בכלל על ילדים באותו רגע.

 

באה מושכת לו בזנב, נוגעת לו באוכל, אוכלת לו מהאוכל, שותה לו מהמים, אז אתה רוצה עוד אחד.

 

לא חושב שיש אחד שמסכים איתך בתגובות.

 

אם אין תכנון לילדים ב15 שנה הקרובות אז הטיעון שלי לא תקף דרך אגב, זה רק בגלל זה, כלב היה דבר נפלא כשלא היו ילדים.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם (נערך)

מה זה קשור לתפיסה של בני אדם בעלי החיים שלהם?

מה לא נכון בכך שיש אנשים שתופסים את הכלב שלהם כמו בן משפחה?

תפיסה.

כמו שאתה לא מצליח לתפוס את הנקודה של מה שאני אומר, לדוגמה. 

אני באמת לא יודע להסביר את זה יותר פשוט. 

 

 

לפני 24 דקות, Potato כתב:

אם אתה מחר מביא כלב ומחרתיים לא בא לך עליו אתה יכול לסוע לאיזה חור לזרוק אותו ולאף אחד לא יהיה אכפת.

 

לא עובד ככה עם ילד.

 

(תחסוך את עניין האיש טוב איש רע בסיפור,זה אפשרי ואנשים עושים את זה).

 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 30 דקות, Potato כתב:

אם אתה מחר מביא כלב ומחרתיים לא בא לך עליו אתה יכול לסוע לאיזה חור לזרוק אותו ולאף אחד לא יהיה אכפת.

 

לא עובד ככה עם ילד.

 

(תחסוך את עניין האיש טוב איש רע בסיפור,זה אפשרי ואנשים עושים את זה).

תיאורתית לכלב יש צ'יפ ולילד אין. ככה ש....

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 14 דקות, David32 כתב:

תיאורתית לכלב יש צ'יפ ולילד אין. ככה ש....

לילד יש סמארטפון 5G, שזה כמו צ׳יפ, אפילו יותר טוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 4 שעות, ניקו פ. כתב:

אני אגיד לך, בלי להכיר את טיב השיח והפתיחות ביניכם, מבחניתי אם אומרים לי דבר כזה זה מאוד קרוב לכך שיגידו לי "אני לא רוצה ילדים". שתי האמירות לגיטימיות, אבל על שתיהן אפשר לדבר.

אם כלב מבחינתך זה כמו ילד ובן משפחה, אז מן הראוי שתגיד לה את זה. תגיד לה שאתה לא תביא עוד כלב, אבל כן חשוב לך שיהיה כלב בבית. אתה מאוד אוהב אותם, הם מבחינתך הגשמה עצמית כמו שלאנשים ילדים זו הגשמה ואתה תמיד רוצה להיות בקרבה של כלב

רק עכשיו שמתי לב שיש שירשור מקביל בדיוק על מצב כזה - הבעל לא רצה עוד ילד, האישה נכנסה להריון במרמה, בלי לפתוח שירשור באוף טופיק אפילו.

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 57 דקות, avizaz כתב:

באה מושכת לו בזנב, נוגעת לו באוכל, אוכלת לו מהאוכל, שותה לו מהמים, אז אתה רוצה עוד אחד.

נשמע כמו בעית חינוך יותר מבעית נוכחות של כלב

  • רעיון טוב! 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, Be roo כתב:

טיילתי בגיל 13 עם שתי כלבות בוקסר בלי בעיה. גם עם רצועה אחת בכל יד וגם עם שתי הרצועות יחד.

אבל אז לא היית צריכה יד פנויה לטלפון.

 

פות"ש, לא מגדלים בעל חיים בכוח. גם לכלב לא יהיה נוח לחיות עם בעלים שלא סובל אותו.

 

החיים הם מכלול של פשרות. תסתפק באחד.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...