Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

על הקליאו - ותרתי לבסוף

 (בעיות גיר מפה עד טבריה + יותר מדיי תביעות נגד רנו והודעות שראיתי על גיר מתקלקל כבר בשנה 1) 

 

ה 208 - מהממת !

אך נסחרת ב 140 אלף יד שניה !  הזוי !!

 

נשארתי עם העיניים על הקורסה, גרסת gs line 

בקושי ראיתי אותה על כבישי ישראל, פה קצת חשדתי...

כמו כן, רק 3 מודעות מכירה עליה ביד 2...

שעל אחת מהן ממש ממש נלכדו עיני - אדום שחור גרסת gs line , מחיר לא זול, אך באחריות לעוד 3 שנים ובקושי נסעה - (מה שגם קצת מחשיד)   :)

הרי, אדם שם רק אתמול 125 אלף שקל על חדש מהחברה .  אחרי שבוע כבר רוצה למכור ?

עלתה לי גבה לאוויר, לא אשקר...    זה רק אני ? 

 

אשמח לדעתכם ?

יבואן ?

תיקונים ?

מחיר עלות טיפול קטן/גדול  במורשה (על מנת לשמור על האחריות) 

אמינות ?

בידוד רעשים ?

 

תודה רבה רבה מראש... זה יעזור לי

 

נ.ב

אהבתי אותך ועדיין אוהב סיריון יקרה שלי...

אך מרגיש כבר בטוח , לפזול הלאה...

עמך הסליחה.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי asd1301
  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אותם מכלולים כמו 208, שזה אומר מנוע 1.2 עם בעיה תכנונית שמזמין צרות. 

 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

רצועת טיימינג שטבולה בשמן, יש סיכוי להתפוררות לפני מועד החלפתה, ואז יכולים להיות בעיות כמו צריכת שמן. המלצה של מוסך מתמחה ברכבים הללו היא החלפתה כול 4 שנים או 60 אלף, ועדיף החלפת שמן כול 10 אלף.

מעבר לזה, בין הסופר מיני הטובות שיש, זריזה, גיר פלנטרי יפני אמין, לא מרווח במיוחד.

בידוד הרעשים טוב למדי,מהנה לנהיגה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אומנם יש איזה עניין עם הרצועה אבל ממה נאמר פה הבפורום זה פתיר

ככה האוטו ניראה מעולה חיצונית ואמינות כללית אמורה להיות טובה

טיפולים אצל היבואן לא זולים במיוחד אבל ככה כולם כיום , אפשר לבדוק במורשי יבואן אולי יש טיפה מחיר נמוך יותר מהמרכזי 

מה שכן תבדוק מחיר חדש אצל היבואן אם אתה מסתכל על שנת 2021 אפשר להגיד שעדיף כבר לקנות חדש כי לפי המודעות ביד שנייה אנשים מבקשים הרבה מעל מחירון 

 

פורסם

עופר, זה בדיוק השעת חור שפיניתי לי ביומן למחר :) אלך לאופל ברחוב תובל ב ת"א לברר.

חוששני כי זמן הגעת הרכב כ-חדש, יכול גם לקחת חצי שנה לפי השמועות...  כנ"ל פג'ו.

(זה כנראה גם למה כולם עפים מעל הפופיק ביד 2, זה מעולם לא היה ככה כמדומני.....)

 

השאלה אם באמת כדאי ללכת פשוט על 2021 , 14 אלף ק"מ יד ראשונה , רמת פרמיום + צבע מיוחד ויקר יותר במחיר + כל התוספות (שחדשה כזו תעלה 128,000 - בדקתי זאת)   ב 108,000 שקל..

או להוסיף עוד 20 אלף לחדשה מיבואן + זמן רב אולי, עד שבכלל תגיע אליי .

 

אגב, אין הנחת "חבר" כעת לצערי ואין צפי לבאה, לדברי אופל כאשר שאלתי.

 

דעתכם ?

 

פורסם

מה המחירון?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, asd1301 כתב:

תפרט קצת מני

ראה כאן: 

כל עוד המנוע הזה לא יעבור שינוי תכנוני, הוא עלול להגיע במוקדם או מאוחר למצב של הרעבת שמן, כתוצאה משבבי הרצועה שסותמים את מעברי השמן במנוע. כדי למנוע מצב זה( או להקטין את הסיכוי לתרחיש הנגטיבי), רצוי להחליף שמן כל 7500 ק"מ, ולהחליף רצועה בתדירות גבוהה יותר מהמומלצת ע"י היצרן. 

 

אני ממליץ לכל מי ששואל אותי, לחפש אלטרנטיבות אחרות שלא מצויידות במנוע הנ"ל. 

 

 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

99,000 ל gs line plus, הרכב המדובר.

האמתי שלא הבנתי למה גרסת ה gs line ללא ה plus, גבוהה הרבה יותר במחיר מה gs line PLUS  

 

מישהו יודע מה ההבדלים בין 2 הגימורים ? 

 

 

* menir תודה, קורא עכשיו..

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי asd1301
פורסם
לפני 13 שעות, asd1301 כתב:

עופר, זה בדיוק השעת חור שפיניתי לי ביומן למחר :) אלך לאופל ברחוב תובל ב ת"א לברר.

חוששני כי זמן הגעת הרכב כ-חדש, יכול גם לקחת חצי שנה לפי השמועות...  כנ"ל פג'ו.

(זה כנראה גם למה כולם עפים מעל הפופיק ביד 2, זה מעולם לא היה ככה כמדומני.....)

 

השאלה אם באמת כדאי ללכת פשוט על 2021 , 14 אלף ק"מ יד ראשונה , רמת פרמיום + צבע מיוחד ויקר יותר במחיר + כל התוספות (שחדשה כזו תעלה 128,000 - בדקתי זאת)   ב 108,000 שקל..

או להוסיף עוד 20 אלף לחדשה מיבואן + זמן רב אולי, עד שבכלל תגיע אליי .

 

אגב, אין הנחת "חבר" כעת לצערי ואין צפי לבאה, לדברי אופל כאשר שאלתי.

 

דעתכם ?

 

תכלס 20 אלף שח זה הבדל רציני כבר וכן הייתי שוקל לקנות יד שנייה 

זה ובהתחשב שהרכב במצב טוב ואין בעיות מיוחדות 

מה שכן שווה לבדוק אצל היבואן שכן אולי יש איזה הנחה שאפשר לעשות ואולי יש במלאי במקרה

יש להם לאופל אתר אונליין תנסה גם לבדוק שם אולי רשום מה זמן אספקה 

פורסם

אם אתה מוכן לאפשרויות אחרות:

 

לגבי הקליאו - המנוע 1.2 אכן בעייתי, אבל המנוע שהחליף אותו,1.3, נחשב לאמין (משומשת. לא מוכרים קליאו חדשות עם  ה-1.3 בארץ).

לעומת זאת, אם שמעת שגם בדגמים האלה יש בעיות עם התיבה הרובוטית - מה שתחליט.

 

במחיר הזה אתה כבר יכול לקנות סיאט איביזה חדשה. אמנם יש לה את הבעיה של הקלאץ', אבל בקצת מיומנות בנהיגה, הקלאץ' יכול להחזיק מעמד הרבה מאד, וההחלפה יחסית זולה (אצלי למשל החזיק מעל 90 אלף).

 

ואם במקרה מוצאת חן בעיניך הצורה של טויוטה יאריס (משומשת. חדשה לא ניתן להזמין מהיבואן הרשמי), אז בכלל אתה אמור להיות  מסודר מבחינת אמינות לשנים הקרובות (ועל הדרך גם צריכת דלק טובה מאד). קח בחשבון שבידוד הרעשים שלה לא משהו בכלל.

 

בהצלחה

פורסם

אז סיכום קצר... 

הייתי בסוכנות פיגו/אופל בת"א 

את האמת ? הפיגו הכי הלהיבה אותי, גם בתנוחת ישיבה, נוחות הכסא ובעיקר כל המכווני הייטקיות של ה 3D  הזה שם... מגניב לאאלה  

 

לאחר מכן ישבתי בקורסה והיא נראתה לי פתאום מיושנת קצת בצג מכוונים לעומת הפיגו העתידנית ובעיקר, כסא נוקשה בייחס לפיגו.

 

נסיעת מבחן לא היה ניתן לבצע בשתיהן. 

 

פיגו גרסת פרמיום אס תעלי לי 128,000 על הכביש.

 

קורסה גרסה ג'י אס ליין (הכי פרמיום) תעלה גם 127,000 שקל, רק ששם מקבל מתנה פיצרים בסך 1500 שקל , משמעותיים דווקא.

 

על כל מקרה, מחר אלך לראות את האוטו המדובר יד שניה שהזכרתי פה. השיקול עדיין נותר - לשלם עוד 20,000 וללכת על חדש מהניילון או לשלם 20 פחות וללכת על יד שניה 

(בכך אני מוותר על חדש, מוותר על 14,000 קמ שנעשו ומוותר על שנת אחריות שלמה שעברה, מתוך ה 4 שחדש נותן)

 

יעוץ לגבי מחר, אשמח, לגבי בדיקה... 

מכון מומלץ ברחובות והסביבה מישהו ?

מה עליי לכתוב בחוזה ביננו לפני בדיקה זו ? 

איך אדע מה אומרת הבדיקה ? הרי זה לא באמת ברור למי שאינו מהתחום... 

פורסם

הפיגו מרשימה עם הצג, אבל לחלק מהנהגים ההגה מסתיר את לוח מהחוונים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ההגה הקטן בפז'ו לא נועד רק להראות טוב יותר את לוח המחוונים, בלי זרועות הגה מפריעות, או פחות טוב למי שזה מסתיר לו, הוא גם מעניק חווית נהיגה שונה וכיפית ( לטעמי ) יחסית להגה במידה המקובלת.

פורסם
לפני 13 שעות, asd1301 כתב:

אז סיכום קצר... 

הייתי בסוכנות פיגו/אופל בת"א 

את האמת ? הפיגו הכי הלהיבה אותי, גם בתנוחת ישיבה, נוחות הכסא ובעיקר כל המכווני הייטקיות של ה 3D  הזה שם... מגניב לאאלה  

 

לאחר מכן ישבתי בקורסה והיא נראתה לי פתאום מיושנת קצת בצג מכוונים לעומת הפיגו העתידנית ובעיקר, כסא נוקשה בייחס לפיגו.

 

נסיעת מבחן לא היה ניתן לבצע בשתיהן. 

 

פיגו גרסת פרמיום אס תעלי לי 128,000 על הכביש.

 

קורסה גרסה ג'י אס ליין (הכי פרמיום) תעלה גם 127,000 שקל, רק ששם מקבל מתנה פיצרים בסך 1500 שקל , משמעותיים דווקא.

 

על כל מקרה, מחר אלך לראות את האוטו המדובר יד שניה שהזכרתי פה. השיקול עדיין נותר - לשלם עוד 20,000 וללכת על חדש מהניילון או לשלם 20 פחות וללכת על יד שניה 

(בכך אני מוותר על חדש, מוותר על 14,000 קמ שנעשו ומוותר על שנת אחריות שלמה שעברה, מתוך ה 4 שחדש נותן)

 

יעוץ לגבי מחר, אשמח, לגבי בדיקה... 

מכון מומלץ ברחובות והסביבה מישהו ?

מה עליי לכתוב בחוזה ביננו לפני בדיקה זו ? 

איך אדע מה אומרת הבדיקה ? הרי זה לא באמת ברור למי שאינו מהתחום... 

לגבי מכוני בדיקה יש ברחובות וגם בנס ציונה אם ברחובות עמוס מידיי

אפשר להוציא זכרון דברים סטנדרטי באינטרנט ( תריץ חיפוש פה בפורום או שתשאל פה בלשונית של המשפטי)

מומלץ בנוסף לקחת מספר הרכב ואת הפרטים של הנהג ולבדוק עבר ביטוחי אם היו תאונות זה יכול לחסוך לך עוגמת נפש בבדיקה עצמה

לגבי הבדיקה עצמה אם אתה לא מבין בזה אז מומלץ שתעלה את הבדיקה פה בפורום ויעזרו לך להבין אותה 

לגבי הרכב תבדוק שעשו טיפול בזמן ואם יש חשבונית שתאשר את זה 

×
×
  • תוכן חדש...