Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כרגע נוהג על טיגואן 2 ליטר, אחלה רכב אבל הוא לא ספורטיבי וזה באסה.

מה שאני מחפש רכב עם הנעה אחורית או כפולה (לא קידמית). 

שלא יפול מהטיגואן מבחינת נראות של תא נוסעים, שיהיה בסביבות 240+- כס ( גם שלא יפול מהטיגואן) 

חייב להיות אוטומט

צריכת דלק שיהיה לפחות 1:8-9 , יחסית אמין.

מה שהסתכלתי עליו עד כה 328 שנתון 2012-13, קאדליק ATS ו G37 

יש לכם עוד המלצות או רעיונות? 

מעדיף האצבק אבל שום דבר לא נכנס לתקציב (135/125) לכן אתפשר על סדאן.

פורסם
בתאריך 11.8.2022 בשעה 11:52, VromVrom כתב:

מעדיף האצבק אבל שום דבר לא נכנס לתקציב (135/125) לכן אתפשר על סדאן.

 

אאודי S3?

הנעה כפולה, לא אחורית.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

מכל אלו אולי תמצא g37 , קאדי פחות אמינה ולמצוא 328 תקינה זה מאד קשה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, Froyne כתב:

 

אאודי S3?

הנעה כפולה, לא אחורית.

גם אופציה שחשבתי עליה, אבל רוצה להתנסות בהנעה אחורית, אם לא אמצא הנעה אחורית בטווח הזה במצב תקין האפשרות השניה היא הנעה כפולה. 

@98civicדווקא ראיתי שהמליצו על הרכב הזה כל עוד מטפלים בו בזמן ומשאירים אותו סטוק מבחינת תוכנה/מנוע.

ועל ה328 הייתי אופטימי ראיתי 2 למכירה במחיר הזה וכשכל השאר הם בתוספות של 10-20 אשח. 

 

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
×
×
  • תוכן חדש...