Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, tinoki כתב:

לא הכל כל כך גרוע:

נסעתי ברכב שכור במהלך שבוע אחד מניו יורק לניו ג'רסי (כשעה וחצי) כמה פעמים. סכום אגרות הכביש הגיעו ל 255$ (900 ש"ח, כן?)

ועוד ניסיתי להמעיט אותם קצת ע"י המלצות של ווייז.

לפחות כאן אין לנו אגרות כבישים וגודש, למעט 2-3 כבישי אגרה מצוינים!

אין להם אגרות רישוי שנתיות ועלות הטיפולים שם אולי חצי המחירים החזיריים שנגבים ע"י היבואנים

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

tinoki - אתה בטוח שעברת במקום הנכון?

 

נסעתי לא מעט ברחבי ארה"ב ומחירי כבישי האגרה שם לא עד כדי כך גבוהים (יכול להגיע ל11$ לכניסה), מה שכן אם אין לך מנוי חודשי ועברת בנתיב של המנויים אתה יכול לקבל קנס של 90$ וזה נראה לי יותר הגיוני של מה שקרה לך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

היה לי מנוי של חברת ההשכרה.

הגיוני, הוויז הראה לי כל פעם את האגרות. זה מס' קטעים במצטבר * מס' הנסיעות

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 12 שעות, colauti 9 כתב:

אין להם אגרות רישוי שנתיות ועלות הטיפולים שם אולי חצי המחירים החזיריים שנגבים ע"י היבואנים

אי אפשר להכליל לגבי ארה״ב -- הכללים שונים בכל מדינה. במסצ׳וסטס יש מס קניה בכל קניה של כלי רכב או נגרר, חדש או משומש, בין אם מעורב סוחר או רק אנשים פרטיים, של 6.25% . אפילו אם אתה מעביר למישהו מכונית חינם, צריך לשלם מס לפי 6.25% של מחיר המחירון שלה.
ובנוסף לזה, יש מס שנתי של 2.5% (Excise Tax) של ערך הרכב בעת הרישוי הראשוני, ובכל חידוש שנתי. הערך לצורך Excise הוא לא מחירון השוק, אלא לפי אחוז יורד ממחיר המחירון של היצרן/יבואן.
בשורה תחתונה זה לא מעט כסף.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 18.7.2022 בשעה 05:14, colauti 9 כתב:

אין להם אגרות רישוי שנתיות ועלות הטיפולים שם אולי חצי המחירים החזיריים שנגבים ע"י היבואנים

בדגש על המילה אולי.

עלות הטיפולים/תיקונים הממוצעת לאוטו פרטי נעה בגבולות של 450-600 דולר לשנה, יענו 1500-2000₪. שעת עבודה במוסך - 250-400₪. כמו הרבה תחומים אחרים בארה"ב, החלקים זולים יחסית ואילו שעה של בעל מקצוע יקרה יותר.

האם זה יותר זול מהארץ בשורה התחתונה? כן, אבל לא חצי ובטוח שלא "אולי".

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בתאריך 18.7.2022 בשעה 17:56, PinkDolphin כתב:

אי אפשר להכליל לגבי ארה״ב -- הכללים שונים בכל מדינה. במסצ׳וסטס יש מס קניה בכל קניה של כלי רכב או נגרר, חדש או משומש, בין אם מעורב סוחר או רק אנשים פרטיים, של 6.25% . אפילו אם אתה מעביר למישהו מכונית חינם, צריך לשלם מס לפי 6.25% של מחיר המחירון שלה.

מעניין אם גם שם הם מתווכחים בכל עסקה 'מי משלם את המס, הקונה או המוכר?'

 

פורסם (נערך)

סתם חלום בהקיץ:

מה קורה אם כולם "יתאגדו" ופשוט לא ישלמו טסט? ולא יגשו לביצוע טסט.

מה יקרה, יורידו את כל הרכבים במדינה מהכביש?

או שפשוט האזרחים לפלפים מדי וחזקים בפייסבוק?

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני 2 דקות, liav12 כתב:

סתם חלום בהקיץ:

מה קורה אם כולם "יתאגדו" ופשוט לא ישלמו טסט? ולא יגשו לביצוע טסט.

מה יקרה, יורידו את כל הרכבים במדינה מהכביש?

או שפשוט האזרחים לפלפים מדי וחזקים בפייסבוק?

אנחנו במדינת ישראל - לא קרה מעולם וכניראה לא יקרה :(

  • מבאס 1

קובי

:-)

פורסם

לאנשים אין מה לאכול והם לא יוצאים לרחוב, על אגרת רישוי יצאו?! הלוואי, בכלל על יוקר המחיה.

  • אהבתי 2

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם
בתאריך 18.7.2022 בשעה 05:14, colauti 9 כתב:

אין להם אגרות רישוי שנתיות ועלות הטיפולים שם אולי חצי המחירים החזיריים שנגבים ע"י היבואנים

אתה יודע כמה אנשים חיים היום בארצות הברית? מעל ל 330 מיליון איש. רק תתאר לך כמה מכוניות נמכרות שם ביום אחד. מדובר על אחד השווקים הגדולים ביותר בעולם. איפה שלא תלך תמצא דילר למכוניות כאלה ואחרות. אתה מעיז להשוות לישראל שבה יש כמה דילרים בודדים בלבד?

לפני 19 שעות, kobi_g כתב:

 

 

לפני 19 שעות, liav12 כתב:

סתם חלום בהקיץ:

מה קורה אם כולם "יתאגדו" ופשוט לא ישלמו טסט? ולא יגשו לביצוע טסט.

מה יקרה, יורידו את כל הרכבים במדינה מהכביש?

או שפשוט האזרחים לפלפים מדי וחזקים בפייסבוק?

על איזה טסט אתה מדבר? על אגרת רישיון רכב או המבחן השנתי?

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
בתאריך 20.7.2022 בשעה 00:18, EliC25 כתב:

מעניין אם גם שם הם מתווכחים בכל עסקה 'מי משלם את המס, הקונה או המוכר?'

 

 

לפני 23 שעות, liav12 כתב:

סתם חלום בהקיץ:

מה קורה אם כולם "יתאגדו" ופשוט לא ישלמו טסט? ולא יגשו לביצוע טסט.

מה יקרה, יורידו את כל הרכבים במדינה מהכביש?

או שפשוט האזרחים לפלפים מדי וחזקים בפייסבוק?

מה גורם לך להחליט שדווקא אגרות הרישוי הן לא סבירות, ואיזשהו מס/אגרה אחרים כן?

פורסם
בתאריך 20.7.2022 בשעה 00:18, EliC25 כתב:

מעניין אם גם שם הם מתווכחים בכל עסקה 'מי משלם את המס, הקונה או המוכר?

כשאני קניתי רכב בארצות הברית, לפני 26 שנה, שילמתי למוכר על הרכב והוא חתם בצד האחורי של הרישיון שהוא מכר את הרכב. ואז הוא פירק את לוחיות הרישוי.

מכאן ואילך כל מה שקורה עם הרכב זאת בעיה של הקונה. אתה רוצה רישיון רכב, ולוחיות רישוי? לך למשרד הרישוי ותשלם כל מה שצריך.

בתאריך 17.7.2022 בשעה 19:54, Gopher כתב:

לפחות מוזילים קצת את מבחן הרישוי לרכב חשמלי כי אין בדיקות זיהום אוויר מ-96 שקל ל-94.7 שקל 😁

אגרת בדיקת זיהום האויר היא 31 ש"ח וגם רכב בנזין עד שנת ייצור 1994 פטור ממנה. תמיד כשבאים עם רכב אספנות צריך להזכיר להם לא לחייב את ה31 ש"ח. 

 

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

בשל הערה שכתבו לי אחדד ואומר שרכב עד שנת 1994 כן נבדק בסרק בלבד, אבל לא בסל"ד גבוה. אבל בכל מקרה התשלום עבור המבחן מופחת .

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...