Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי גרניק נייד של גימי ואני לא יודע איזה שמפו כדאי לקנות , ראיתי סט באמאזון שכולל את הכול https://www.amazon.com/Chemical-Guys-HOL357-Clean-Starter/dp/B09R5TGLFR/?_encoding=UTF8&pd_rd_w=uyX31&content-id=amzn1.sym.0df9d7df-4af4-4ede-b4e6-260a00b4e2c1&pf_rd_p=0df9d7df-4af4-4ede-b4e6-260a00b4e2c1&pf_rd_r=C1XR8HS2NJ6V2FV2GAPQ&pd_rd_wg=ckbSO&pd_rd_r=36f36b28-95cd-40cf-89b8-107bdd89f676&ref_=pd_gw_ci_mcx_mi

רציתי לברר אם הוא מומלץ או שיש חומרים יותר טובים? בגדול שוטף פעם אחת בשבועיים לא מעבר.

פורסם

תמיד יש חומרים יותר טובים מהחומרים של CG, המוצרים שלהם סבירים ולא יותר מזה אבל הם עושים את העבודה וזולים בגלל זה המון אנשים קונים אותם וגם בגלל שהם מוציאים המון כסף על פרסום.

 

מה שכן אני יכול להגיד לך לגבי המגבות שלהם והכפפות אל תתקרב כי זה זבל טהור שלא שורד הרבה זמן, יש לי את מגבת הדגל שלהם (ממוטה) זבל של מגבת, גם כפפה שלא שרדה אצלי חודש..

 

יש המון חברות הרבה יותר טובות כמו carpro/ gyeon/ koch / adams וכו׳

פורסם

אני ממליץ מאוד על השמפו הכחול של אדאמס. מקציף מעולה, מנקה מעולה, מסכך מעולה. פתרון טוב למי שצריך שמפו שיהיה גם לרכבים שאין להם ציפוי, משום שהריסט אגרסיבי מדי בשבילם, ומצד שני, השמפו טוב גם לרכבים עם ציפוי.

פורסם

Reset אגרסיבי? נראה לי אתה מתבלבל עם lift.. הריסט זה שמפו מעולה לכל סוג של רכב וכל סוג של ציפוי

פורסם

במחיר שהערכה נמכרת קשה שלא להתפתות. 130 שקל לשמפו מצויין , לאינטריור מצויין , סבון לחישוקים לא רע בכלל. גם אם המגבות וכפפה זבל שאר החומרים מעולים.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 16 שעות, Krip כתב:

תמיד יש חומרים יותר טובים מהחומרים של CG, המוצרים שלהם סבירים ולא יותר מזה אבל הם עושים את העבודה וזולים בגלל זה המון אנשים קונים אותם וגם בגלל שהם מוציאים המון כסף על פרסום.

 

מה שכן אני יכול להגיד לך לגבי המגבות שלהם והכפפות אל תתקרב כי זה זבל טהור שלא שורד הרבה זמן, יש לי את מגבת הדגל שלהם (ממוטה) זבל של מגבת, גם כפפה שלא שרדה אצלי חודש..

 

יש המון חברות הרבה יותר טובות כמו carpro/ gyeon/ koch / adams וכו׳

בדיוק קניתי את המטלית של הממוטה האם כדי לי לנסות להחליף אותה ? קניתי באלי חלקי חילוף כאן בישראל 

×
×
  • תוכן חדש...