Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים,

מנסה להיסגר על הרכב השני במשפחה שיסע בסביבות 10 אלף ק"מ בשנה, רכב ידני. בעזרתכם הצלחתי לזקק את החיפוש לכמה דגמים ואשמח לתובנות-

אני מכוון לרכבים שנסעו מתחת ל90 אלף ק"מ, ושנתון כמה שיותר גבוה. הציפיות שלי הן:

1. שהרכב יהיה אמין ביותר וכמה שיותר נקי ממחלות ידועות    2. כמה שפחות "עגלה"

 

סיאט איביזה 2017 : (את ה2018 הידני לא אפשרי למצוא)

סקודה פאביה 2017 : נדירות

סוזוקי בלנו 2019 : קורץ לי השנתון הגבוה אבל ראיתי המון פוסטים על בעיות הגה, מישהו יודע כמה יעלה לתקן את ההגה במידה וצריך?

רנו קליו 2018-2019 :(מועמד שנוי במחלוקת) איך הביצועים ביחס לאיביזה? מנוע קטן מאוד אבל על הנייר נראה שהוא יחסית "חזק". יש לו מחלות ידועות?

 

(או שכדאי בכלל לרדת לשנתון 2016 ולחפש מאזדה 2 או יונדאי i20 אוטומט?)

 

תודה לכולם על העזרה!!!

פורסם

הבעיה בפאביה רמת האבזור נמוכה מאוד בדגם הידני.

איביזה 2018 יש כמה בודדות בתקציב גבוה יותר, אבל לדעתי היא עדיפה על הפאביה, מאובזרות יותר ומרווחת יותר.

הקליאו דווקא טובה, הביצועים לא רעים והאבזור טוב, בעיר נוקשה אך המושבים נוחים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 29 דקות, yulianx כתב:

הבעיה בפאביה רמת האבזור נמוכה מאוד בדגם הידני.

איביזה 2018 יש כמה בודדות בתקציב גבוה יותר, אבל לדעתי היא עדיפה על הפאביה, מאובזרות יותר ומרווחת יותר.

הקליאו דווקא טובה, הביצועים לא רעים והאבזור טוב, בעיר נוקשה אך המושבים נוחים.

 

אם אני משווה את האיביזה והפאביה שניהם 2017 הם דיי דומים מבחינת אבזור, הכי בסיסיות שיש אפילו בלי מסך טאצ' וזה לא מפריע לי בכלל. אגב יש הבדל בנוחות נסיעה בינהם? 

לגבי הקליו איך הוא מתמודד עם עליות? זה לכאורה 90 כ"ס כמו האיביזה והפאביה רק על מנוע יותר קטן יותר, איפה אני ארגיש את החיסרון?

פורסם

בגלל זה רשמתי איביזה 2018 שזה דגם חדש.

לא תהיה בעיה בעליות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 37 דקות, yulianx כתב:

בגלל זה רשמתי איביזה 2018 שזה דגם חדש.

לא תהיה בעיה בעליות.

 

האיביזות 2018 נמכרות כמעט 10 אלף מעל המחירון זה מחוץ לטווח שלי. עכשיו אני מתקשה להכריע בין הפאביה 2018 1ליטר 95 כ"ס , לאיביזה 2017 1.2ליטר 90 כ"ס לבין הקליו 0.9. נראה שמכולן לקליו יש את ההספק והמומנט הכי גבוהים לא מצליח להבין איפה אני ארגיש את החיסרון במנוע קטן. עצות כלשהן?

אגב יש כמה מציאות של סוזוקי בלנו 2019 עם ק"מ ממש נמוך מתחת ל50. כמה עגלה היא ביחס לשלושה הנל?

פורסם

הסוזוקי תרגיש חלשה יותר.

יש כרגע ביד 2 איביזה ב 59 אלף עם 51 אלף ק״מ, אולי ירד עם משא ומתן.

אבל אם התקציב שלך זה גבול, הייתי בוחר באיביזה, תא נוסעים איכותי יותר, לדעתי מושב עדיף.

לאיביזה מומנט גבוה אשר מושג בסלד נמוך יותר, לכן היא תרגיש זריזה יותר.

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 דקות, yulianx כתב:

הסוזוקי תרגיש חלשה יותר.

יש כרגע ביד 2 איביזה ב 59 אלף עם 51 אלף ק״מ, אולי ירד עם משא ומתן.

אבל אם התקציב שלך זה גבול, הייתי בוחר באיביזה, תא נוסעים איכותי יותר, לדעתי מושב עדיף.

לאיביזה מומנט גבוה אשר מושג בסלד נמוך יותר, לכן היא תרגיש זריזה יותר.

 

 

 

image.thumb.png.41e9421e3209ff3bed9c5f8ffeb013ba.png   image.thumb.png.a080792548d90a8eb812f4a3c5f87cf3.png

 

 

image.thumb.png.74733881ba290c380ccbf5a050b5ca2d.png

 

אלו שלושת הדגמים שכרגע על הפרק, יש כבר משא ומתן וכולם מוכרים סביב ה48-52. עד כמה שההשוואה החובבנית לפי מידע מיד 2, איך האיביזה מנצחת את הקליאו?

תא הנוסעים של כולן מרגיש לי דיי פשוט ועלוב ככה שאני נצמד לאמינות ונקיון ממחלות ידועות. האיביזה נחשבת יותר אמינה מהקליאו בוודאי, אבל להעדיף אותה גם על פני עלייה של שנה (אולי אפילו שנתיים) בשנתון?

image.png

פורסם

במה האיביזה אמינה יותר?

המומנט ביד 2 לקליאו לא נכון. לקליאו 14.3.

לפאביה הסלון הכי פשוט ופחות איכותי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש לך סוזוקי סוויפט שהיא על אותה שילדה של הבלנו אבל הרבה יותר מאובזרת.

יש את הi20 שקשה יחסית למצוא אבל אחלה אופציה.

הונדה סיוויק גם אפשר למצוא.

 

אל תלך על הסקובה היא לא מאובזרת מספיק

×
×
  • תוכן חדש...