Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות יצרני הרכב 2022-מפתיע?


David2540
 שיתוף

פוסטים מומלצים

https://www.gear.co.il/amp/כתבת-רכב/2021-12-27-N01-המותגים-האמינים-ביותר-Consumer-Reports

אמנם מדובר בשוק האמריקאי

 אבל בכל זאת הופתעתי מכמה יצרניות ברשימה.

המיקום הגבוה של סובארו וגם של הניסאן עם בעיות הגיר הידועות.

גם הפער בין יונדאי וקיה שנמצאת במקום מאוד נמוך להפתעתי. והפער שיש בין מיני לbmw.

כל הואגיות חשבתי שיהיו יותר באמצע.

וההפתעה הגדולה ביותר בשבילי....טסלה! הייתי בטוח שמרוצים ממנה עד הגג. ואני גם בטוח שאין יותר מ10% רוכשי טסלה בארץ שיודעים את הציון שלה בארה"ב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי David2540
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שמה שמייצר פערים כאלו זה בעיות מינוריות כמו מולטימדיה כי מולטימדיה אינה דבר העלול להכשיל כ"כ הרבה את היצרן ולהוריד אותו עם כל כך הרבה תלונות.

חוץ מזה שגם בעיה במולטימדיה לרכב חדש היא מטרידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אתה חי? טסלה תמיד מקום מאוד נמוך באמינות...ו...

https://www.motorbiscuit.com/tesla-model-3-owners-happiest-car-owners-consumer-reports/

 

לפי הקונסיומר ריפורט התקלות של טסלה הם בעיקר הרכבה ומולטימדיה שטסלה בד"כ פותרת מרחוק. בדגם ה x יש תקלות שקשורות גם לדלתות פלקון.

 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, David2540 כתב:

לא נראה לי שמה שמייצר פערים כאלו זה בעיות מינוריות כמו מולטימדיה כי מולטימדיה אינה דבר העלול להכשיל כ"כ הרבה את היצרן ולהוריד אותו עם כל כך הרבה תלונות.

חוץ מזה שגם בעיה במולטימדיה לרכב חדש היא מטרידה.

אם הרכב בנוי סביב המולטימדיה, שממנה נשלטות כמעט כל המערכות שלו, אז זאת כבר לא בעיה מינורית.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לא בעיות חומרה במולטימדיה, אז הם מינוריות, בטסלה  לפחות(וחלק מהחברות מתחילות לאמץ את השיטה לפחות בדגמים החשמליים שלהם), כי לשירות יש אפשרות להתחבר מרחוק ולסדר בעיות, זה לא לקבוע תור במוסך להשאיר את האוטו, להתפלל שיעלו על הבעיה,  ואז איש שירות יגיד שהחלק חסר תחזור מחר ואז יגידו בלאי טבעי תשלם וכו'. (כדרך אגב, חלק מהדברים שטסלה עושים מרחוק , כמו איפוס, אפשר גם דרך הכפתורים של ההגה, רק שרוב האנשים לא ממש קוראים ספרי רכב ואני מנחש שכך זה גם בחלק מהמולטימדיות של חברות אחרות)

מה גם, לא כולן בכלל קשורות לנהיגה. גם אם הספוטיפי או הנטפליקס או הניווט או החיבור לטלפון ברכב לא עובדים ומתקשרים לשירות, זו תקלה. לי לדוגמה נעלם תפריטי ה theater בטסלה  (תפריטים שכולל נטפילקס וכל מיני משחקים למסך וכו') אחרי עדכון גרסה, יכולתי לפתוח קריאת שירות . במקום זה חיפוש קצר ברשת הוביל לפתרון די קל דרך המסך עצמו. ברור לי, שלא כל אחד היה עושה  כי הוא אפילו לא היה רוצה לחפש והיה פונה לשירות.

 

אחת הבעיות העיקריות ברכב כמו טסלה, זה שהרכב מקבל עידכונים באופן סדיר. הטלפון שלי לא מתעדכן בכמות שהרכב שלי מתעדכן, ובעדכוני גירסה לפעמים יש באגים. פתרון קל לבעיות המולטימדיה בטסלה, ברגע שאתה נמצא בגירסה יציבה, להפסיק לעדכן את הרכב, אבל אתה תפסיד פיצ'רים חדשים שנוספים לרכב, רק שרוב האנשים שקונים טסלות, רוצים את העדכונים האלה ומוכנים לסבול באגים מידי פעם.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פלא שדווקא חברה כמו טסלה מככבת. כאשר משאירים הרבה מאוד מקום לתוכנה, יש צפי גבוה יותר לבאגים. יחד עם זה מגיע גם הפלוס של היכולת לפתור אותם בלי לטרטר אנשים למוסך ובלי עלויות נוספות ללקוח. 

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום הפתעה בקשר לטסלה, כי מי שמבין יודע זאת תוכנה על 4 גלגלים !
רוב התקלות זה ברמה של SW, ופוטרים דרך OTA בלי מוסך, ומעטים חיווט, איכות הרכבה, חלקים כושלים, חדירת מים, לא משהו יוצא דופן. הנה 2 דפים ראשונים מריקולים של 2022 לפי NHTSA

2022-05-26_23-45-26.thumb.png.438bbaee3723a76cf1c6efb0095499d0.png

2022-05-26_23-49-02.thumb.png.14ee7ccf630db241ce34f177ab592542.png

 

דוגמית על צינורות גלויים, שמצריך מוסך לטסלה:
MC-10210729-9999.pdf

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוכרח לציין שלטסלה יש ניידות שירות שמגיעות עד אליך, מה שלא שמעתי שקיים בחברות עממיות אחרות.

בחו"ל הן מבצעות תיקונים והחלפות גלגלים ובמקרים קיצוניים טסלה שוכרת מוסך ובו מבוצעים תיקונים במדינות ארה"ב שאין בהם נציגות טסלה.

כמו שרשמו פה למעלה, טסלה זה באמת מחשב על גלגלים ורוב המערכות ניתנות לשליטה ובקרה ע"י המחשב ואין צורך להגיע פיזית למוסכים רוב הזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.5.2022 בשעה 14:25, huber כתב:

רועי5 - יש את זה היכנשהו חוץ מיס? מה שם הסרט?

"אילון מאסק : במסלול התרסקות". לא ראיתי במקום אחר, גם לא חיפשתי למען האמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...