Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

האם "תפסיד" כסף? כן וכן.

אני לא מתכוין בענין של ה"הפסד" על הוצאות שוטפות כגון ביטוח, דלק וקצת תיקונים (חישבנתי תיקונים שנתי בערך 1500).

אלא, אני לא רוצה לקנות רכב ולגלות שצריך לתקן אותו בכמה אלפים ושיהיה לי עוד ירידת ערך וכו'.

חשבתי שברכב הזה יעלה לי 5000 ש"ח הרכב, ועוד טסט 1000 ש"ח, ולסדר את המזגן פחות או יותר 1000 ש"ח. סה"כ 7000 ולכאורה זה עיסקה לא רעה.

וזה כשאני יודע ממי קניתי את הרכב, וזה אצלו כבר תקופה והוא איש מאוד ישר ואני יודע שלא דוחפים לי רכב במצב לא טוב שיהיה לי הפתעות.

וגם חישבנתי שירידת ערך לא יהיה לי, כי תמיד אני יוכל למכור את הרכב ב 7-8, ולכן גם רציתי שהרכב יהיה גם שכיר שיהיה קל למכור אח"כ.

בכל אופן תודה לכל מי שעזר בענין

לפני 9 שעות, לירון .ה. כתב:

איך הוא יודע שהחום מנוע היה בסדר?

הוא אמר שלא נדלק הנורה ולא יצא עשן או משהו כזה.

 

השאלה באמת למה זה קורה שפתאום הרכב נעצר ולא נותן להניע כחצי שעה.

עריכה אחרונה על ידי yy100
פורסם

אתה יודע איך חוק מרפי יעבוד?

בחזור אחרי הקניה תתקע עם הרכב, אם תחילט לא לתקן, בעת המכירה תתקע אתה והמוכר.

למה לקנוץ רכב כשיש בעיה לא ידועה? ועוד בעיה שיכולה לתקוע אותך?

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא צריך שום מרפי, כי לפי התיאור הרכב נתקע פחות או יותר על בסיס יומיומי. לדעתי - שחרר. בינינו גם החבר יעשה לעצמונטוב אם יגרוט את הרכב ויפסיק לשלם את מחיר התקלות החוזרות.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מדוע בעצם ההתעקשות על העסקה הזו?  אדם הגון זה אחלה, זה לא מעיד על מצב הרכב. גם אדום הגון יכול להיות בעלים של רכב עם בעיות. נקודת האור שלך היא ש"לא יצא עשן"? הלכת קצת רחוק.

 

"רכב סחיר" זה לא שיקול עבור רכב עם 220K ק"מ מ 2003, בכל הכבוד. במצב הרכב הנוכחי אף אחד לא מבטיח שתוכל למכור, הוא יכול גם למות.

במצב כזה אתה צריך לחשוב על התרחיש הפסימיסטי, כי הוא יכול להתקיים בהסתברות סבירה. אם אתה לא יכול לשאת בו, אל תלך על העסקה.

 

אם אתה לא יכול להרשות לעצמך לשלם על רכב, ו 5,000 זה כל מה שיש לך, כדאי לשקול האם להחזיק רכב.

אם אתה יכול לעלות לאיזה ה 10,000, 15,000 - תוכל למצוא רכבים סבירים עם נסועה סבירה, במיוחד אם אתה יכול לנהוג על ידני. ספארק, פיאסטה, פיזו 107, 108, אלטו, פיאט פנדה, גרנדה פונטו, ועוד.

עריכה אחרונה על ידי Ido.G
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

נזכרתי בשיר "המתאגרף" של סיימון וגרפונקל 

"אדם שומע את מה שהוא רוצה לשמוע ומתעלם מהשאר" .

רכב שנתקע , אין לו מזגן וזה יכול לעלות הרבה יותר מ1000 שקל תיקון , מקומו יהיה בקרוב בפח האשפה .

נחמדות המוכר לא מענינת אלא מצב האוטו והוא לא נראה טוב

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...