Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר שרוצה למכור לי את הרכב שלו טויטה יאריס 2003 נסע 220,000 

הוא קנה אותו לפני חצי שנה אמר שלא היה לו תיקונים רק דברים רגילים ציריות וגומיות אולי גם בלמים הוא החליף אני לא זוכר

הוא מוכר אותו כי אין לו את הכסף להחזיק רכב

הרכב נראה חיצונית במצב בסדר גמור

המזגן לא מקרר טוב וגם הנעילת דלתות לא עובדת הוא אמר לי שהוא יסדר את הנעילת דלתות

לפני שבוע הוא נסע והרכב עשה בעיות והוא כיבה אותו והדליק ונסע עוד קצת והמשיך הבעיה אז הוא גרר אותו למוסך והמסכניק בדק את הרכב ולא מצא שום בעיה ואח"כ הוא לקח אותו למוסך שאבא שלי מטפל וגם עשה בדיקה מאוד יסודית וגם לא מצא כלום

הוא נוסע עם הרכב כבר כמה נסיעות קצת ארוכות והרכב נוסע ממש חלק

עוד חודש צריך להעביר את הרכב טסט

אציין שהוא אדם מאוד ישר ואין סיכוי שישקר עלי בשום דבר

הוא אמר שהרכב שותה לו אחד ל14.5

הוא רוצה על הרכב 5000 שח

ראיתי ביד 2 שאנשים מוכרים כאלה רכבים ב10,000

אני לא מבין ברכבים יש לי עכשיו שנה רישיון בלי יותר מידי נסיון

אני רוצה רכב לכ-3 חודשים ולמכור אותו אח"כ לכן אני רוצה רכב שכיר שאני יצליח להתפטר ממנו ולא להפסיד כסף מהסיפור

השאלה אם עיסקה כדאית או לא

 

פורסם

נסעת פעם בקיץ ברכב עם מזגן תקול או עובד לא טוב? 

התקלה המסתורית יכולה בשניה להפוך לתקלה גדולה מאוד. 

הדבר היחידי שמשתלם בעסקה הזאת זה המחיר. ואם אתה מחפש לקנות מחיר אז תקנה. 

אם אתה מחפש אוטו, קח אותו למוסך טוב ואמין, תבדוק את כל הבעיות כולל המזגן ואם ימליצו לך לקנות אותו אז תקנה. 

בעיה במזגן זה לא תקלה קטנה, אולי זה רק מילוי גז, ואולי זה מדחס, אולי בריחה של גז, אולי אלף ואחד דברים. 

רכב זול עם בעיות זה מתכון לחור בכיס. 

  • אהבתי 2

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

רכב בן כמעט 20... אל תכנס לסיפור הזה.
גם עם האמינות הגבוהה של טויוטה וזה שהדגם הזה מוצלח - הרכב הזה מאוד ישן, יש בלאי, והאחזקה צפויה להיות לא זולה. 
תוסיף עוד כמה אלפים ותחפש רכב חדש יותר (יחסית).
להחזיק רכב זה לשלם על אגרת רישוי - טסט, ביטוח (חובה וצד ג), לפחות טיפול אחד בשנה, כבר הגעת ל 3-4 אלף שח לשנה, לפני תקלות והפתעות. אז אם כבר מחזיקים רכב, עדיף כזה שייקח אותך כמה שפחות למוסך.
באיזור 10-15 אלף שח אתה יכול למצוא פורד פוקוס דור שני משנת 2010, שנחשבת לאמינה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

השאלה, אם מה שלא יהיה אם אני יעלה את זה אחרי זה ליד2 בערך בסכום שקניתי זה ייחטף?

עריכה אחרונה על ידי yy100
פורסם

אני חושב אחרת,
היאריס בשנתונים האלו מגלה אמינות ושרידות יפה מאוד,
קח את הרכב לבדיקה במוסך, תוודא ששאר הדברים תקנים (מיזוג שימצאו את הבעיה ולא ימלאו גז וזהו,
שיסדר את שאר הדברים ובמידה והבדיקה יוצאת בסדר זאת יכולה להיות אחלה עיסקה סמידה ואתה מחפש רכב זול,

אני כן חושד שאולי הוא גילה שהרכב לא 100% תקין ועלות האחזקה של הרכב הזה ספציפית קצת יותר מאשר לסדר כמה דברים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 דקות, llaavvii כתב:

אני כן חושד שאולי הוא גילה שהרכב לא 100% תקין ועלות האחזקה של הרכב הזה ספציפית קצת יותר מאשר לסדר כמה דברים

אני חבר שלו כבר הרבה שנים מכיר אותו טוב

הוא פשוט התחתן לפני חודש ואין לו כסף

אם ילך מחר האוטו הוא מסוגל לבוא להחזיר לי את הכסף

הוא יכול להעלות את הרכב ליד2 לדעתי יחטפו את הרכב אין לו ענין לדחוף לי את האוטו

לפני 12 דקות, llaavvii כתב:

במידה ואתה מחפש רכב זול

אני מחפש בעיקר רכב שעוד כמה חודשים אני יוכל למכור אותו ואני לא יפסיד כסף מכל הענין

פורסם

זה אחלה רכב שבעולם

אני מכיר כמה יאריסים כאלו שנושקות ל 500 אלף ק"מ !!

אני חושב שזה יכול להיות רעיון מצויין אבל כמובן לוודא שאין עוד תקלות מעניינות מעבר למזגן

 

  • אהבתי 1
פורסם

אם הזה לכמה חודשים, לא בדקת אופציה להשכרה?

אולי תשלם מעט יותר,אבל גם תיסע ברכב הרבה יותר בטיחותי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 שעות, yy100 כתב:

אני חבר שלו כבר הרבה שנים מכיר אותו טוב

הוא פשוט התחתן לפני חודש ואין לו כסף

אם ילך מחר האוטו הוא מסוגל לבוא להחזיר לי את הכסף

הוא יכול להעלות את הרכב ליד2 לדעתי יחטפו את הרכב אין לו ענין לדחוף לי את האוטו

אני מחפש בעיקר רכב שעוד כמה חודשים אני יוכל למכור אותו ואני לא יפסיד כסף מכל הענין

אז זה באמת בסיס טוב לרכב אמין וסחיר,

אבל לכמה חודשים יש מצב שהוא לא ימכר ביום,

מצד שני אתה קונה בזול אז תמיד תוכל למכור בזול

  • אהבתי 1
פורסם

הרכב השני שלי זה יאריס 2005. יש לי אותה כבר 5 שנים. הרכב עם 67,000 קמ בלבד ומטופל במורשה כל החיים.

הרכב יצא מהמפעל עם מזגן שהוא כבר נחשב לא גיבור, הרכב יוצר בצרפת, המפוח של המזגן די חלש. ככה יוצר.

תבדוק שלא חסר גז במערכת, תבדוק מעבה מזגן קדמי, אני שוטף אותו כל שבועיים עם צינור מים.

תבדוק פילור מזגן. אני מוציא כל שבוע ומנער אותו.

חוץ מזה אכן רכב אמין ביותר.

שים לב שאם אתה עושה לו טסט, אתה צריך אישור בלמים.

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

החבר שרוצה למכור אומר שאתמול הוא נסע, ועוד פעם הרכב פתאום נכבה באמצע הכביש.

הוא עמד בשוליים חצי שעה, ואח"כ האוטו התניע והמשיך לעבוד כרגיל.

הוא אומר שזה היה אחרי הרבה עליות והיה יום מאוד חם, כנראה משהו שם התחמם.

החום מנוע היה בסדר לגמרי.

בפעם הקודמת שהרכב נכבה באמצע הנסיעה זה היה גם אחרי עליות רציניות בדרך לבת עין.

השאלה מה זה יכול להיות, בשביל לעזור לו. 

והאם עדיין כדאי להיכנס לסיפור הזה.

עריכה אחרונה על ידי yy100
פורסם

איך הוא יודע שהחום מנוע היה בסדר?

לרכב אין שעון חום מנוע.

יש נורה שנדלקת שהרכב מתחמם.

הייתי מחפש רכב אחר, תנסה גם סיריון, אותו המנוע של היאריס. תוכל למצוא יותר חדשה בכסף הזה. גם ככה רכב זמני

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

הייתי מוותר.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 17.4.2022 בשעה 14:25, yy100 כתב:

אני רוצה רכב לכ-3 חודשים ולמכור אותו אח"כ לכן אני רוצה רכב שכיר שאני יצליח להתפטר ממנו ולא להפסיד כסף מהסיפור

השאלה אם עיסקה כדאית או לא

רכב זה לא השקעה, זה הוצאה.

 

האם "תפסיד" כסף? כן וכן.

תתחיל מזה שתצטרך לעשות ביטוח לרכב, זה כבר מינימום 3 אלף לחובה + צד ג' לנהג חדש+צעיר.

 

אבל אתה "מפסיד" את הכסף על זה על ניידות וחופש. אם זה שווה בשבילך את הכמה אלפים - תשקול בחיוב.

אם אתה מסתדר בלי, והאוטו יישב בחניה רק כדי שתגיד "יש לי אוטו" ותעשה סיבוב דאווין פעם באף פעם, כשיש כסף לדלק, אז עדיף לוותר.

 

בתאריך 17.4.2022 בשעה 14:25, yy100 כתב:

הוא מוכר אותו כי אין לו את הכסף להחזיק רכב

חתיכת נורה אדומה לדעתי.

 

זה אומר שלא משנה עד כמה החבר שלך ישר והגון, סיכוי טוב שהאוטו נכנס לטיפול פעם באף פעם כשיש כסף, נסע עם כל מיני נורות דלוקות ורעשים מוזרים כי אין כסף לתקן, נכנס למוסך רק על גרר, נסע על טנק ריק ונורת דלק דלוקה חלק משמעותי מהזמן, על צמיגים שחוקים ממותג לא ידוע, ועוד.

 

וגם אם לא היו אצל החבר תקלות, סיכוי טוב שהן יתחילו אצלך, בין אם בגלל תחזוקת שבר או בגלל שהרכב 19 שנה על הכביש.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...