Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחתי לפני כמה ימים אשכול בעניין ג'יפון עם ישיבה גבוהה אולם בינתיים יש 2 רכבים ספציפיים שיכולים להיות אופציה, ולכן בלי לפגוע באפשרויות האחרות שאולי יעלו שם, אני מבקש לברר עם מי שמכיר כאן את הרכבים הבאים ולקבל את חוות את דעתו:

 

סיטרואן C3 shine PK (הדגם עם ה-130 כ"ס) שנת ייצור 2020

סיאט ארונה עם רמת גימור FR PRO  שנת יצור 2019 

שניהם יד 1 מפרטי עם ק"מ נמוך, הפרש לא גדול במחיר ושניהם ברמת הגימור הגבוהה של הדגם. 

 

מאחר ואין לי את האפשרות להעמיד את שני הרכבים זה לצד זה, ולנהוג עליהם אחד אחרי השני, קשה לי להשוות. 

(אציין שאני מכיר את שתי החברות - בעשור האחרון היו לי גם C4 וגם סיאט לאון ואיביזה)

 

מישהו פה יכול לתת טיפ או כיוון מה עדיף ביניהן?

 

תודה.

 

פורסם

לסיטרואן מושבים נוחים  יותר אך לסיאט ברמת אבזור זו יש תמיכת צד עדיפה.

הסלון באיביזה לדעתי ניראה טוב יותר ברמת רבסור זו  ומעט איכותי יותר.

הסיטרואן בעלת ישיבה גבוה יותר.

 

מבחינת ביצועים הסיטרואן זריזה יותר עם גיר אמין יותר, מנגד רצועת הטיימינג יכולה להיות בעייתית. לכן ההמלצה היא החלפה כול 4 שנים או 60 אלף.

לסיאט גיר פחות אמין לאורך השנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה.

אבל מצד שני ה-DSG עם 7 הילוכים \דו מצמדי נותן נהיגה חלקה יותר ומגיב טוב יותר מהאסיין של סיטרואן-פיג'ו. 

חשבתי שVAG שיפרו את הגיר שלהם במרוצת השנים מבחינת אמינות.... (אני נוהג ונהגתי על לאון ידניים אבל בין לבין היתה לי איביזה אוטו' שאחרי כשנתיים הלך הגיר והוחלף במסגרת האחריות).

 

אגב, דווקא עם האיביזה היה איזה עניין של שרשרת טיימינג שהחליפו בזמן שהחליפו את הגיר - במוסך צ'מפיון מוטורס, אבל כעבור שנתיים וחצי בערך מוסך רון המליץ לי שוב להחליף ושנה אחרי קיבלתי החזר כספי מלא מצ'מפיון במסגרת איזה הליך משפטי של תביעה ייצוגית שהיתה נגדם בעניין הזה.

פורסם

הוא חלק ומהיר יותר זה נכון.

אבל לאורך שנים יהיה פחות אמין, לא מחייב, אבל יש יותר סיכוי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...