Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצב שלג ברכב 4x2 - בטוח לנסיעה בשלג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 43 דקות, לירון .ה. כתב:

לא מסכים

טוב הייתי צריך לסייג. 

 

 

מי שלא גר בעיר, אז כן, לרוב יקנה 4X4. 

 

גדלתי במקום שאומנים לא קר כמו נורבגיה עדיין יש שם שלג כל החורף כ 3 או 4 חודשים בשנה. 

 

בערים, גם היום, כמעט כל המכוניות 2X4. בחורף נוסעים עם צמיגי חורף וחלק מהמכוניות עם צמיגים ממוסמרים. יש פינוי והמסת שלג מהכבישים. 4X4 כמובן מרחיב את אפשרויות השימוש ברכב וקורסאוברים שמוצעים עם 4X4 נרכשים בתצורה זו באחוז הרבה יותר גבוה מאשר בארץ אבל עדיין רוב המכוניות הפרטיות ללא 4X4.  ככל שהולכים צפונה יותר ולאיזורים פחות עירוניים, היחס הזה משתנה. 

 

 

פורסם

אני רואה שיש הרבה דיונים בימים האחרונים על נסיעה בשלג, וזה מובן, זה מלהיב, זה חדש, זה אקזוטי.

אני, וזו דעתי האישית בלבד. חושב שנסיעה במצב כזה, במיוחד בתנאי קרח, שקולה להטלת מטבע, מבחינת הסיכון שמשהוא יקרה.

גם אני, אם היה לי עכשיו את הקרוואל סינכרו, עם הצמיגי שלג+ הדוקרנים שהיה לי בנורווגיה, ואם כל הניסיון שיש לי, ויש לי. לא הייתי עולה לשם, לא כי אני לא סומך על עצמי. אני לא סומך על כל אלו שמסביבי חסרי הניסיון, ועודף האנדרנלין והביטחון עצמי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...