Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום, 

אני מחפש רכב משפחתי יד 2 עבור זוג צעיר ואשמח להמלצות.

אני מכוון לרכב משנת 2014-16 בסכום של עד 45,000-50,0000 ש"ח .

חשוב לי שהרכב לא יהיה קטן מדיי לטובת התרחבות המשפחה בעתיד (כלומר לא פיקנטו, i10 ודומיהם...)

מנסה למצוא רכב שיהיה חסכוני מאוד מבחינת דלק, וכמובן אמין.

הבעיה שלי היא שבטווח המחירים הזה, היברידי לא כל כך בא בחשבון... 🙄

וממה שאני בדקתי קשה למצוא רכב משפחתי לא קטן שגם חסכוני בדלק.

אשמח ממש לשמוע המלצות לאיזה דגמים כדאי לבדוק.

 

(אני שמתי עין על hyundai i25, i30 ,suzuki sx4 crossover , kia forte/ceed  . אבל מכיוון שאיני מבין גדול ברכבים אשמח לשמוע על עוד דגמים נוספים ששווה לבחון או לשמוע המלצות\דיס-המלצות על הדגמים הנ"ל)

פורסם

כמה אתה נוסע בשנה שצריכת דלק זה פרמטר כל כך חשוב? מה אופי הנסיעות?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 18 דקות, dorsht כתב:

כמה אתה נוסע בשנה שצריכת דלק זה פרמטר כל כך חשוב? מה אופי הנסיעות?

לא יודע לנקוב בכמות קילומטר בשנה. אבל יכול לומר שההוצאות על דלק יוצאות כ-  800-1000 ש"ח בחודש .

אופי הנסיעה הוא בעיקר לעבודה כל יום(נסיעה בינעירונית של 20 דקות לכיוון) ובסופ"שים נסיעה להורים(גם בעיקר נסיעה בינעירונית)

וכמובן שמדיי פעם סידורים בתוך העיר קניות וכו'...

האם לדעתך צריכת הדלק לא קריטית במצב כזה?

פורסם

זה לא אומר כלום.

צריך לדעת כמה קילומטרים נוסעים בשנה. האם הרוב בפקקים ובעיר או שהרוב יותר מחוץ לעיר?

20 דקות זה לא מדד לכלום.

למקום העבודה הקודם נסעתי 12 ק"מ ב-15 דקות בבוקר. למקום העבודה הנוכחי אני נוסע פחות מ-10 ק"מ ביותר מ-40 דקות.

זמן הוא לא מדד למשהו. קילומטרים וסוג הנסיעות כן.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 1 דקה, dorsht כתב:

זה לא אומר כלום.

צריך לדעת כמה קילומטרים נוסעים בשנה. האם הרוב בפקקים ובעיר או שהרוב יותר מחוץ לעיר?

20 דקות זה לא מדד לכלום.

למקום העבודה הקודם נסעתי 12 ק"מ ב-15 דקות בבוקר. למקום העבודה הנוכחי אני נוסע פחות מ-10 ק"מ ביותר מ-40 דקות.

זמן הוא לא מדד למשהו. קילומטרים וסוג הנסיעות כן.

מדד לקילומטרים בשנה אין לי. בכל מקרה אשמח לשמוע המלצות לרכבים משפחתיים מומלצים(בהתחשב בצריכת דלק סבירה\טובה)

הנסיעות הן ברובן מחוץ לעיר וללא פקקים.

פורסם
לפני 9 דקות, חושב טוב כתב:

דווקא ניתן למצוא היברדים טובים אבל קצת יותר ישנים סוג 2012  לי יש פריוס  כזה ומאוד מרוצה

בשנתון כזה קיים סיכון על הבטריה אם לא הוחלף בשנתיים האחרונות.

פורסם
לפני 1 דקה, David2540 כתב:

בשנתון כזה קיים סיכון על הבטריה אם לא הוחלף בשנתיים האחרונות.

נכון אבל יש הרבה שהחליפו ויש אחריות ובלי זה עם תמצא משהו במחיר טוב שווה לקחת סיכון שיהיה צורך להחליף בטריה  ואז יש לך שקט עם רכב אמין מאוד ובטריה חדשה

*צריך לומר ובלי זה אם תמצא

פורסם
לפני 19 דקות, חושב טוב כתב:

דווקא ניתן למצוא היברדים טובים אבל קצת יותר ישנים סוג 2012  לי יש פריוס  כזה ומאוד מרוצה

נכון, אבל רובן עם קילומטראז' די גבוה... השאלה האם כדאי למרות הקילומטר הגבוה?

 

בנוסף, מה אתם אומרים על הדגמים שציינתי? 

(hyundai i25\ i30 ,suzuki sx4 crossover , kia forte/ceed)

פורסם
לפני שעה, carSeeker1 כתב:

נכון, אבל רובן עם קילומטראז' די גבוה... השאלה האם כדאי למרות הקילומטר הגבוה?

 

בנוסף, מה אתם אומרים על הדגמים שציינתי? 

(hyundai i25\ i30 ,suzuki sx4 crossover , kia forte/ceed)

יש הרבה שטוענים שהיברידי סוחב הרבה יותר. תברר יותר על זה.

הדגמים שציינת הן משפחתיות אמינות עם צריכת דלק רגילה למשפחתית

פורסם
בתאריך 2.1.2022 בשעה 18:17, carSeeker1 כתב:

נכון, אבל רובן עם קילומטראז' די גבוה... השאלה האם כדאי למרות הקילומטר הגבוה?

אני התיעצתי עם מוסכניק שכל היום נושם רק רכבים היברידים ובעיקר מתעסק בפריוס  הוא טען שפחות חשוב הקילומטר יותר התחזוקה 

טיוטה זה רכב סופר אמין ואם מתוחזק טוב אפשר לקנות בשקט מעל 200.000 והוא מעולה

×
×
  • תוכן חדש...