Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

זקוק לעזרתכם הטכנית לגבי מצלמת רוורס באיביזה 18'. מודה שהתייאשתי 🤕

מצלמה פשוטה מהדוד עלי הותקנה ברכב (התקנה ראשונה ברכב שהיה סטוק עד רגע זה) ע"י חבר קרוב (בעל ניסיון).
בוצעה פתיחה של אפשרות חיבור המצלמה באמצעות VCDS והעברת חוטים ממערכת המולטימדיה ועד לוחית הרישוי למצלמה עצמה.
 

כבל S-Video הוכנס לחיבור הכחול שכבר היה במערכת וכך הושלם החיבור לאורך הרכב.

במהלך ההתקנה לא היו בעיות כלשהן, אפילו לא חשמל (שהולחם בתאורה של תא המטען בצמוד לחיישני הרוורס שבאו עם הרכב).

המצלמה נדלקת מיד עם הכנסת ההילוך ל-R.
 

הבעיות התחילו לאחר התנעה של הרכב - 
1. לאחר כל יציאה ממצב R יש דיליי ארוך מאוד (של כ-5 שניות) עד שמסך המולטימדיה חוזר לעצמו. יש דרך לבטל את ההשהיה הזו?

2. עולה תקלה מציקה כל הזמן של "ParkPilot is currently not available" - החיישנים עובדים רגיל אז לא ברורה לי האופציה (וכמובן שהרכב לא חונה בעצמו). איך מבטלים את זה? (אין תפריט כלשהו של ביטול).
3. בחצי סוויץ - יש תמונה של המצלמה (אמנם לא הכי איכותית - שוקל לקנות חדשה) אבל התמונה עובדת חלק.
4. כשהרכב מונע - יש ריצודים משמעותיים ואפילו איבוד של התמונה (החשמל בודד כדי למנוע רעש סטטי ולא פתר את הבעיה).
מצרף תמונות של כל התקלות.

יש לכם רעיונות? האם המצלמה פשוט פגומה או שיש בעיה בהתקנה/בחיבור/בחשמל?
יש המלצות למצלמות תואמות מקור לרכישה מהירה מחו"ל?


תודה רבה!

1700208935_.jpg

865274716_.jpg

1035356275_.jpg

1519755367_-.jpg

1776123374_-.jpg

1545620640_-2.jpg

×
×
  • תוכן חדש...