Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון כשאני מזמין דברים באיביי/אליאקספרס הם מגיעים לנקודת איסוף במקום לכתובת שלי.

בעמוד הקניה לא מצוין על זה דבר, יש אפשרות לדעת מראש אם החבילה תגיע אליי או אל נקודת איסוף?

 

כל הרעיון של להזמין מחו"ל מבחינתי הוא שהמוצר מגיע עד אליי :)

אם אני צריך לצאת במיוחד אל העיר הפקוקה בשביל לאסוף אותו- לא עשיתי בזה כלום.

They are trying to ban me...

פורסם

אם זה דואר ישראל אין לך על זה שום שליטה. במקרה הטוב שואלים אותך לאיזה נקודת איסוף לשלוח, אבל גם את זה לא תמיד מבצעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, HybridBoy כתב:

אם אני צריך לצאת במיוחד אל העיר הפקוקה בשביל לאסוף אותו- לא עשיתי בזה כלום.

תמצא כתובת (של הורים, חברים) עם נקודת איסוף נוחה יותר ותרשום אותה.

 

אם כבר אוספים בנקודת איסוף אז עדיף אחת שהיא לא במרכז עיר (ללא חניה וכו') אלא במקום יותר ידידותי לרכב.

 

מניסיון שלי רוב האתרים שלא משתמשים בדואר ישראל דווקא שולחים סמס לבחירת נקודת איסוף. לגבי דואר ישראל יש רק את הפתרון שרשמתי למעלה.

פורסם

גם אם שולחים SMS לבחירת מיקום, זה לא עוזר כי א. זה מאוחר מדי ו-ב. כל הנקודות נמצאות בעיר.

 

לדעתי זה חוצפה שאתה מזמין משהו בידיעה שהוא יגיע לכתובת שלך ואז מכריחים אותך לנסוע לנקודת איסוף.

ועוד אין אפשרות לדעת את זה מראש.

 

זכור לי שרשמו בSMS שבמידה ואתה לא אוסף את החבילה תוך פרק זמן מסויים שולחים אותה חזרה.

האם המוכר עדיין יחייב אותי על המוצר?

מבחינת איביי, מותר לי לקבל החזר במקרה כזה או שזאת לא בעיה של המוכר שדואר ישראל לא עשה שילוח לכתובת שלי?

 

 

מה בכלל הרעיון של נקודות האיסוף האלו?

הרי גם ככה הם מגיעים למושב שלי בשביל דברי דואר אחרים, ורבה חבילות (גם גדולות) כן מגיעות אליי.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

לפחות ממשלוחים מעלי זה לא מאוחר מדי - כי ה-SMS מגיע לפני שהמשלוח בכלל יצא. אבל יש לדואר כל מיני תירוצים - למשל שהממ"ס עמוס מדי.

 

הממ"ס הסמוך לביתי (700 מ' אופקי ו-70 מ' אנכי) מצויין, יש חניה - אבל לא מעט משלוחים מגיעים לנקודות אחרות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני שולח לכתובת עבודה, הם משלמים לדואר להביא שקים של דואר עד אליהם, אז החבילות מחכות בחדר דואר. טוב למי שעובד בחברה גדולה.

כל החבילות הלא רשומות צריך הרבה כח אדם להביא ישירות לבתים, אז הפתרון הכי פשוט בשבילם להביא במרוכז לנקודות איסוף.

 

אין איזה מכולת במושב שתשכנע אותו להיות נקודת איסוף?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

פשוט בושה מה שנהיה בזמן האחרון עם כל נושא החבילות.

 

הזמנתי בבלאק פריידי כמה מוצרים בעלות של כמה מאות דולרים מאמזון ובכל פעם שהגיעה חבילה הייתי צריך ללכת לאסוף אותה מהסניף בעיר.

כל הקטע של השירות מאמזון בכל מדינות העולם זה שהם דואגים להכל מע"מ, מכס ואתה רק צריך לשבת בבית והחבילה מגיעה עם שליח.

 

רק במדינה שלנו אני צריך ללכת לסניף הדואר כאילו קיבלתי מכתב מחברת חשמל...

  • אהבתי 1
פורסם

לאיביי/עליאקספרס אין כנראה הסכם עם דואר ישראל על מסירה פריטים גדולים בבית הלקוח. מנסים כנראה להוריד את ההוצאות ללקוחות על חשבון הנוחות. רוצה משלוח עד הבית? צריך לבדוק עם אמזון מה הסיפור.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, car_me כתב:

אני שולח לכתובת עבודה, הם משלמים לדואר להביא שקים של דואר עד אליהם, אז החבילות מחכות בחדר דואר. טוב למי שעובד בחברה גדולה.

כנ"ל. החבילות מגיעות לעבודה ואני פשוט אוסף משם.

לפני 25 דקות, mcaspi כתב:

לאיביי/עליאקספרס אין כנראה הסכם עם דואר ישראל על מסירה פריטים גדולים בבית הלקוח.

לגבי בית הלקוח לא יודע, אבל אני יודע שיש לדואר ישראל הסכם עם עלי, ככה שאם בוחרים AliExpress standard shipping, זה מגיע תוך שבועיים-שלוש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, HybridBoy כתב:

מה בכלל הרעיון של נקודות האיסוף האלו?

 

הרעיון הוא שלא תשב כמו אסיר כלוא בבית בהמתנה למשלוח, שלא ברור באיזו שעה יגיע. פשוט שמים לך אותו בנקודה קרובה ואז תאסוף אותו במרחק הליכה (בתיאוריה) או בדרך הביתה מהעבודה מתי שנוח לך.

 

ברור שבעיניים ישראליות זה חוצפה, איוולת, ומנסים לדפוק אותך. אבל בשאר העולם זה שירות אופציונלי, שאני למשל בוחר בו ל-99% מההזמנות שלי אונליין כדי לשמור על גמישות ונוחות שימוש. באירופה יש לאמאזון לוקרים מפוזרים אסטרטגית בתחנות דלק ורכבת, בארה"ב ובאנגליה זה עובד דרך חנויות מכולת ובתי מרקחת שפתוחים עד מאוחר, ובכל אופן זה מאפשר לך לקבל את המוצר בזמן שלך ללא תלות בלו"ז של השליח.

 

אישית, אני גם לא אוהב להרגיש כמו איזה שייח' שיושב בבית החמים שלו ומחכה שהעבד הנרצע יביא לו חבילה. אני יודע כמה השליחים האלה מרוויחים ובאילו תנאים הם עובדים, לכן משתדל להקל עליהם ככל האפשר. אם אני צריך ללכת רבע שעה ברגל או לנסוע חמש דקות עד נקודת האיסוף, לא יקרה כלום. כאמור, בד"כ אני משלב את זה עם נסיעה לעבודה או לקניות והכל בסדר. כנ"ל לגבי משלוחי אוכל, מעדיף לאסוף לבד מהמסעדה לאחר הזמנה באפליקציה.

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, Derish כתב:

 

הרעיון הוא שלא תשב כמו אסיר כלוא בבית בהמתנה למשלוח, שלא ברור באיזו שעה יגיע. פשוט שמים לך אותו בנקודה קרובה ואז תאסוף אותו במרחק הליכה (בתיאוריה) או בדרך הביתה מהעבודה מתי שנוח לך.

 

ברור שבעיניים ישראליות זה חוצפה, איוולת, ומנסים לדפוק אותך. אבל בשאר העולם זה שירות אופציונלי, שאני למשל בוחר בו ל-99% מההזמנות שלי אונליין כדי לשמור על גמישות ונוחות שימוש. באירופה יש לאמאזון לוקרים מפוזרים אסטרטגית בתחנות דלק ורכבת, בארה"ב ובאנגליה זה עובד דרך חנויות מכולת ובתי מרקחת שפתוחים עד מאוחר, ובכל אופן זה מאפשר לך לקבל את המוצר בזמן שלך ללא תלות בלו"ז של השליח.

 

אישית, אני גם לא אוהב להרגיש כמו איזה שייח' שיושב בבית החמים שלו ומחכה שהעבד הנרצע יביא לו חבילה. אני יודע כמה השליחים האלה מרוויחים ובאילו תנאים הם עובדים, לכן משתדל להקל עליהם ככל האפשר. אם אני צריך ללכת רבע שעה ברגל או לנסוע חמש דקות עד נקודת האיסוף, לא יקרה כלום. כאמור, בד"כ אני משלב את זה עם נסיעה לעבודה או לקניות והכל בסדר. כנ"ל לגבי משלוחי אוכל, מעדיף לאסוף לבד מהמסעדה לאחר הזמנה באפליקציה.

 

 

לאן הלכת גבר?

שייח? עבד? חוצפה?

 

אם אני משלם 50-80 שקל למשלוח כן אני מצפה שיגיע אליי שליח עד הבית.

אין פה שום עבד. זאת עבודה של משלוחן. ההפך, ברגע שיש שליחים עד הבית אתה יוצר עוד מקומות תעסוקה.

אתה לא נמצא בבית? לא נוח לך כי אתה חושב שאתה "שייח"? אז שרשתות החלוקה תשאל אותי לפני הגעה של שליח אם אני מעדיף להשאיר באיזה לוקר/חנות באזור שלי.

לי, שאני עובד/לומד מהבית לא מתאים עכשיו לקחת את האוטו להיכנס לפקקים של העיר, לחפש חניה, לחכות בתור ולקבל חבילה ששילמתי עליה ממיטב כספי.

 

פורסם

אין לי בעיה לאסוף חבילות מנקודה בשכונה. הבעיה היא שהדואר מפזר את החבילות בכל העיר, באופן בלתי ניתן לצפיה מראש, כולל לא מעט נקודות בעייתיות מבחינת חניה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לוקח את הסיפור ומעלה.

אצלי הנקודה הקרובה לאיסוף היא 55 קילומטר. קיוויתי שיגיע לארץ ויתקשרו אני ינסה לצעוק עליהם קצת .

פעם קודמת מאמזון שעשו לי קטע של 40 קילומטר בערך דיברתי איתם ופיצו אותי ב80 אחוז מערך החבילה..

אבל חבילות מעלי או אייבי לא רואה שיש לי עם מי לדבר ועד עכשיו לא הבנתי איך יכול להיות שחברת שילוח מקבלת את החבילה שלי אם אין ביכולתה להביא אותו עד למרחק סביר ממני

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

אם מותר לשאול, איפה אתה גר?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...