Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, sperial כתב:

אם מותר לשאול, איפה אתה גר?

הוא כתב. 

55 קמ מנקודת האיסוף הקרובה. 

  • מצחיק 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הכלל נורא פשוט.

כל דבר שנשלח בדואר רגיל והוא גדול מחריץ של תיבת דואר ביתית, לא מובא לבית הלקוח אלא לסניף הדואר.

זה היה ככה מאז ומעולם. אני הזמנתי מוצרים בדואר גם בשנות ה80.

כאשר מזמינים בחברת שילוח (פדקס, ups dhl express וכדומה - לא לבלבל עם dhl מגרמניה שזה דואר רגיל) השירות כולל הובלה עד הבית.

לכן כל מוצר שתזמין מחו"ל באמצעות דואר והוא לא קטנטן יגיע לנקודת חלוקה.

היוצא מן הכלל החריג הוא אמזון. מבחינתם השירות תמיד כולל אספקה עד הבית.

לכן גם ההסכם שדואר ישראל חתמו איתם כולל אספקה עד הבית בחינם.

ואכן תמיד אם הזמנתי באמזון והמשלוח מועבר באמצעות דואר ישראל אני מקבל sms עם אפשרות לבחור מרכז חלוקה או שליח בחינם. 2 האופציות פועלות כמצופה. ניסיתי את שניהם.

 

אבל מכאן אין ללמוד כלום על מוצרים שנשלחו באמצעות דואר רגיל מאתר אחר, האספקה היא לנקודת מסירה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 19 דקות, Ooga כתב:

גם קונה יותר זול מבארץ, גם מקבל משלוח חינם וגם מתלונן..

מרשים, באמת.

 

רדאר הציניות שלי מקולקל, אבל אם זה לא נרשם בציניות, לא מבין מאיפה התגובה הזאת מגיעה.

 

למחיר בארץ אין שום קשר לסיפור (ובכלל למה שיקנה בארץ אם מחו"ל יותר זול?)

אם המשלוח היה בתשלום/מגולם במחיר/חינם לגמרי זה בכלל לא משנה.

הבנאדם רכש מוצר שכולל משלוח לכתובת שלו, לא מציינים מראש שהוא יגיע לנקודת איסוף , אתה באמת לא רואה פה בעיה?

 

 

 

לפני 5 דקות, amosbmw כתב:

הכלל נורא פשוט.

כל דבר שנשלח בדואר רגיל והוא גדול מחריץ של תיבת דואר ביתית, לא מובא לבית הלקוח אלא לסניף הדואר.

זה היה ככה מאז ומעולם. אני הזמנתי מוצרים בדואר גם בשנות ה80.

כאשר מזמינים בחברת שילוח (פדקס, ups dhl express וכדומה - לא לבלבל עם dhl מגרמניה שזה דואר רגיל) השירות כולל הובלה עד הבית.

לכן כל מוצר שתזמין מחו"ל באמצעות דואר והוא לא קטנטן יגיע לנקודת חלוקה.

היוצא מן הכלל החריג הוא אמזון. מבחינתם השירות תמיד כולל אספקה עד הבית.

לכן גם ההסכם שדואר ישראל חתמו איתם כולל אספקה עד הבית בחינם.

ואכן תמיד אם הזמנתי באמזון והמשלוח מועבר באמצעות דואר ישראל אני מקבל sms עם אפשרות לבחור מרכז חלוקה או שליח בחינם. 2 האופציות פועלות כמצופה. ניסיתי את שניהם.

 

אבל מכאן אין ללמוד כלום על מוצרים שנשלחו באמצעות דואר רגיל מאתר אחר, האספקה היא לנקודת מסירה.

 

אז למה החבילה לא מגיעה לדואר במושב? כמו כל המכתבים והחבילות עד לאחרונה.

גם עבור חבילות קטנות שלחו אותי לאיזו פיצוציה בתור העיר, מיותר לגמרי.

 

They are trying to ban me...

פורסם
לפני 28 דקות, discoTD5 כתב:

הוא כתב. 

55 קמ מנקודת האיסוף הקרובה. 

זה לא מקום גיאוגרפי (בניגוד לאדרת, אם נזכור את הסיפור מלפני שבועיים - שלושה). להזכיר שיש בארץ אזורים "מיוחדים" מבחינת אספקה - חלקם מקומות מרוחקים, חלקם מעבר לקו הירוק. הנה, למשל, התיחסות של "מחסני חשמל", והמפתח הוא זה:

ציטוט

4. . באספקות ליישובים רחוקים או מעבר לקו הירוק ההובלות הם בהתאם למגבלות ביטחוניות ובהתאם למידניות של כל חברת שילוח עימה עובדת החברה 

אז השאלה היא מה מדיניות המשלוחים המוצהרת של חברת ההפצה ביחס למקום מגוריו של הבחור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שלום, 

אני באמת לא הצלחתי להבין את הדיון: 

אם מגיעה חבילה מאמזון או נקסט יכול לבחור: 

שלום ohad  , משלוח מ- Amazon מספר RU0033796907Z בדרכו לארץ וצפוי להימסר בימים הקרובים ולא יאוחר מתאריך 28/12/2021. 

המשלוח יימסר בכתובת שהוזנה בעת ההזמנה :

   2/19 st. haifa.

 ניתן לעדכן את הכתובת בקישור 

https://bit.ly/3GJApUJ

 

או לבחור לקבל את המשלוח בנקודת מסירה ב - 

https://bit.ly/33wYyQc

. למעקב אחר המשלוח - 

https://bit.ly/3GK8ILD

 

לפרטים נוספים, כולל מידע בנושא יבוא אישי ולשרות לקוחות http://bit.ly/37hhkb3 .

 

ואז אני בוחר.

אם מהדוד עלי אז מקבל הודעה: 

שלום Ohad  ,

משלוח RS0417392086Y מחברת AliExpress נמצא בדרכו לארץ. לאחר שחרורו ממכס, המשלוח ישלח לנקודת האיסוף המשויכת לכתובת שסופקה במועד ההזמנה.

באפשרותך לבחור את הדרך בה המשלוח יימסר לך https://israelpost.co.il/shifting/? 4&mail=oh######@gmail.com .

אם לא תבחר כל חלופה, המשלוח ישלח כפי שהתבקשנו ע"י השולח.

שים לב כי שינוי דרך המסירה אפשרי רק עד נחיתתו של המשלוח בארץ.

 

ובוחר שוב. 

אוהד. הערה: וכן כבר יצא לי לקבל בדואר חבילה שהיה כתוב עליה גדול והייתה בגודל של כרטיס אשראי. הדוור קצת עצלן. עוד הערה: אני מקפיד נקודה כי אחרת עלולים לשלוח לי את החבילה לטימבוקטו...

 

 

 

 

פורסם

בהזמנות מנקסט, עלי ואמזון אני מקפיד לבחור את נקודת המסירה שיש בה שירות טוב וחניה.
לצערי בהזמנות מאתרים אחרים לא ניתן לבחור, ואז זה מגיע לסניף הדואר הקרוב שהשירות בו נוראי.

הדואר לצערי עוד לא נתנו חלופה ללוקרים שהייתי לקוח נאמן שלהם ובוטלו בספטמבר. תוך הבטחה שעד סוף השנה האזרחית תמצא להם חלופה. סוף השנה האזרחית מגיע השבוע והחלופה עדיין לא נמצאה..

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
בתאריך 25.12.2021 בשעה 09:15, car_me כתב:

אני שולח לכתובת עבודה, הם משלמים לדואר להביא שקים של דואר עד אליהם, אז החבילות מחכות בחדר דואר. טוב למי שעובד בחברה גדולה.

כל החבילות הלא רשומות צריך הרבה כח אדם להביא ישירות לבתים, אז הפתרון הכי פשוט בשבילם להביא במרוכז לנקודות איסוף.

 

אין איזה מכולת במושב שתשכנע אותו להיות נקודת איסוף?

 

גם אני, אבל לפעמים זה לא מגיע דרך דואר ישראל, ואז זה עדיין מגיע לנקודת איסוף.

גם לקולגות שלי, זה מגיע לרוב לאותה נקודת איסוף.

 

הבאסה היא שזה אווירית חצי קילומטר מהמשרד, אבל רגלית אין דרך מעשית להגיע לשם, וברכב זה 3.5 קילומטר עם פקקים של בני ברק 😕

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 27 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

גם אני, אבל לפעמים זה לא מגיע דרך דואר ישראל, ואז זה עדיין מגיע לנקודת איסוף.

גם לקולגות שלי, זה מגיע לרוב לאותה נקודת איסוף.

 

הבאסה היא שזה אווירית חצי קילומטר מהמשרד, אבל רגלית אין דרך מעשית להגיע לשם, וברכב זה 3.5 קילומטר עם פקקים של בני ברק 😕

בפעמים הבודדות ששלחו לי דרך צ'יטה או חברות אחרות, תמיד הייתה אפשרות לבחור נקודת איסוף, אבל אני גר באותה עיר, אז אין בעיה לבחור נקודה שפתוחה בערב או יש חניה קרובה

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

זה היה דרך צ'יטה שליחויות, ללא אפשרות לבחירה, רק קיבלתי הודעה שהמשלוח נמצא בשפע הברכה בבני ברק.

אגב צריפון נחמד עם בעלים ממש נחמד ותוכי אטרקציה, רק להגיע לשם זה סיוט 😕

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני תמיד מעדיף לקבל את החבילה הביתה. אם אני לא בבית ושאר הדיירים עדיין ישנים, אומר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת. ככה אני לא צריך לבזבז זמן כדי לאסוף את החבילה.

אם זה מאמזון, אז כמו שנאמר כאן זה תמיד מגיע עד הבית, אז אין בעיה.

כשאין אפשרות של משלוח עד הבית, או אם זה מאוד יקר, אז אאסוף מנקודת איסוף בדרך הביתה. לא אידאלי, אבל גם לא קריטי.

 

מה שאני לא מוכן לעשות זה לאסוף את החבילה ממרכז מסירה של דואר ישראל. אין לי סבלנות לנסוע לשם ולחקות בתור אלוהים יודע כמה זמן כדי לקבל את החבילה.

אם החבילה שלי מגיעה לממ"ס, אני תמיד אבחר לשלם את ה-20 ש"ח כדי ששליח דואר ישראל יביא לי אותה הביתה.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם

לא קו ירוק ולא נעלים 

ישובי גדר והחליט מי שהחליט שזו הנקודה היחידה שאני יכול לבחור ,

ואללה אם זה היה לישוב שכן במרחק של חמישה קילומטר עד עשרה הייתי מקלל ונוסע למרות שלא לגיטימי..

פעם פעם לפני חודשים כזה הכל היה מגיע עם הדואר נע והכל היה בסדר פתאום אני מקבל הודעה על חבילה שניה שהיא נמצאת באלף עזעזל. פניתי לבר הפצות טוענים שזו חברת בת שלהם נתנו לי מייל להתלונן כתבתי להם לא יודע אם יש מענה (חבילה של 120 שקל) 

ולא אני לא יסע להביא אותה כי לעשות ל110 קילומטר בשביל חבילה (הלוך ושוב) זה מוגזם.

 

עדין לא מצליח להבין את השורה התחתונה איך יכול להיות שחברה שהמוצר שהיא מוכרת זה הובלה עושה רבע עבודה ואני אמור לקבל את זה

 

 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...