Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 57 דקות, Derish כתב:

 

הרעיון הוא שלא תשב כמו אסיר כלוא בבית בהמתנה למשלוח, שלא ברור באיזו שעה יגיע. פשוט שמים לך אותו בנקודה קרובה ואז תאסוף אותו במרחק הליכה (בתיאוריה) או בדרך הביתה מהעבודה מתי שנוח לך.

 

ברור שבעיניים ישראליות זה חוצפה, איוולת, ומנסים לדפוק אותך. אבל בשאר העולם זה שירות אופציונלי, שאני למשל בוחר בו ל-99% מההזמנות שלי אונליין כדי לשמור על גמישות ונוחות שימוש. באירופה יש לאמאזון לוקרים מפוזרים אסטרטגית בתחנות דלק ורכבת, בארה"ב ובאנגליה זה עובד דרך חנויות מכולת ובתי מרקחת שפתוחים עד מאוחר, ובכל אופן זה מאפשר לך לקבל את המוצר בזמן שלך ללא תלות בלו"ז של השליח.

 

אישית, אני גם לא אוהב להרגיש כמו איזה שייח' שיושב בבית החמים שלו ומחכה שהעבד הנרצע יביא לו חבילה. אני יודע כמה השליחים האלה מרוויחים ובאילו תנאים הם עובדים, לכן משתדל להקל עליהם ככל האפשר. אם אני צריך ללכת רבע שעה ברגל או לנסוע חמש דקות עד נקודת האיסוף, לא יקרה כלום. כאמור, בד"כ אני משלב את זה עם נסיעה לעבודה או לקניות והכל בסדר. כנ"ל לגבי משלוחי אוכל, מעדיף לאסוף לבד מהמסעדה לאחר הזמנה באפליקציה.

 

 

מה קשור כל מה שרשמת עכשיו? ועוד בהתנשאות כזו...

עד לא מזמן הייתי מקבל את כל החבילות לתיבת דואר עצמה עם שאר המכתבים.

אם זה לא נכנס לתיבה שמים את זה בחדר דואר(בדיוק מאחורי התיבה) ואפשר לאסוף את זה בשעות מסוימות.

לא שייח, לא שליח ולא נעליים.

They are trying to ban me...

פורסם
לפני 21 דקות, boy23 כתב:

אם אני משלם 50-80 שקל למשלוח כן אני מצפה שיגיע אליי שליח עד הבית.

בהמשך למה שכתבתי קודם , אתה יכול לבדוק מה כתוב באתרים ומה אומרים בשירות לקוחות על הנושא. אולי מדובר על קומבינה של דואר ישראל כדי להוריד את הלחץ, ואולי זה ההסכם עם החברות.

 

Aliexpress Shipping is the one-stop shipping method that officially provided by Aliexpress and Cainiao Network. As an end-to end cross-border logistics service, it contains the first-mile pickup service, consolidation service, international line-haul service, custom clearance service, last-mile delivery service.

 

Last mile delivery is defined as the movement of goods from a transportation hub to the final delivery destination. The final delivery destination is typically a personal residence.

פורסם

באליאקספרס למעט משלוחי אקספרס מיוחדים בחיים זה לא הגיע עד לפתח הדלת. כל משלוחי הסטנדרט של אלי תמיד הגיעו ועדין מגיעים לדואר. 

לא היתה ליצאף. פעם ציפיה שהחבילות יגיעו עש לפתח הבית. לא מבין מאיפה הציפיה שזה יגיע עד לפתח הדלת? 

 

לגבי אמזון, שנים מזמין, עכשיו עם המשלוח חינם מזמין עוד יותר, תמיד הגיע עד לפתח הדלת בלי שום לחיצה על לינק ובלי שום בקשה מיוחדת. 

השליח/דואר אפילו לא מתאם מסירה. שולחים בבוקר הפיזור סמס שהחבילה תשאר ליד הדלת. 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, mcaspi כתב:

בהמשך למה שכתבתי קודם , אתה יכול לבדוק מה כתוב באתרים ומה אומרים בשירות לקוחות על הנושא. אולי מדובר על קומבינה של דואר ישראל כדי להוריד את הלחץ, ואולי זה ההסכם עם החברות.

 

Aliexpress Shipping is the one-stop shipping method that officially provided by Aliexpress and Cainiao Network. As an end-to end cross-border logistics service, it contains the first-mile pickup service, consolidation service, international line-haul service, custom clearance service, last-mile delivery service.

 

Last mile delivery is defined as the movement of goods from a transportation hub to the final delivery destination. The final delivery destination is typically a personal residence.

 

זה רנדומלי באמזון, תלוי לאיזו חברה נתנו את החבילה שלי,

אם היא נופלת אצל בר הפצות,  ציטה משלוחים או DHL אני יודע שהיא תגיע עד הבית תוך פחות משבוע.

אם זה דואר ישראל החליט לקחת אותה זה יכול לקחת חודש ימים ולפעמים אפילו בלי עדכון סטאטוס משלוח באתר שלהם, ואין עם מי לדבר רק להתפלל..

ודואר ישראל לא שולח שליחים. שוב, אתה צריך לנסוע לסניף.

 

כשדיברתי עם שירות לקוחות של אמזון היא אמרה לי שהיא מסמנת שהחבילות שלי בעתיד לא יגיעו דרך דואר ישראל. נצטרך לראות..

עריכה אחרונה על ידי boy23
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 37 דקות, boy23 כתב:

 

זה רנדומלי באמזון, תלוי לאיזו חברה נתנו את החבילה שלי,

אם היא נופלת אצל בר הפצות,  ציטה משלוחים או DHL אני יודע שהיא תגיע עד הבית תוך פחות משבוע.

אם זה דואר ישראל החליט לקחת אותה זה יכול לקחת חודש ימים ולפעמים אפילו בלי עדכון סטאטוס משלוח באתר שלהם, ואין עם מי לדבר רק להתפלל..

ודואר ישראל לא שולח שליחים. שוב, אתה צריך לנסוע לסניף.

 

כשדיברתי עם שירות לקוחות של אמזון היא אמרה לי שהיא מסמנת שהחבילות שלי בעתיד לא יגיעו דרך דואר ישראל. נצטרך לראות..

כל אחד פשוט לדבר איתם בצ'אט ולמחוק את דואר ישראל מהרשימה?

פורסם
לפני 12 דקות, Gorpi כתב:

כל אחד פשוט לדבר איתם בצ'אט ולמחוק את דואר ישראל מהרשימה?

 

כנראה חירטתה אותי בשביל סיום/דירוג שיחה

פורסם

כנראה שהבעיה אופיינית לישובים מרוחקים, כמות החבילות עלתה אבל לא בצורה כזו שלישוב מרוחק זה מצדיק מבחינת עלויות אופרציה מיוחדת ,אז הם מטרטרים את הלקוח. הדואר הרי לא מצליח להתמודד על כמות החבילות גם כמשקיעים אצלם כסף במרכז מיון מודרני, אז לצפות שהם יתמודדו עם לוגיסטיקה בסיסית? (רוב החבילות שלי מבלות יותר זמן בארץ מאשר בדרך מחו"ל עד שהן מגיעות אלי).

 

אצלי (ת"א) לרוב זה מגיע למרכז החלוקה הרשמי, אבל מידי פעם שולחים אותי לנקודת חלוקה רחוקה יותר, לשמחתי עד עכשיו זה תמיד יצא ברדיוס של 2 ק"מ, כך שקפיצה קטנה עם האופניים ואני שם, כך שגם אם יש בעיות חניה בחלק מהנקודות, זה לא רלוונטי לי, אבל שמעתי על חבילות שהגיעו לקצה השני של הארץ. ולי אישית היו שתי חבילות שהלכו לאיבוד ואמאזון לא הסכימו לפצות בטענה שהבעיה לא אצלם.

פורסם
לפני 3 שעות, boy23 כתב:

אם אני משלם 50-80 שקל למשלוח כן אני מצפה שיגיע אליי שליח עד הבית.

 

לא דובר כאן על משלוח בתשלום אלא על איביי, עליאקספרס וכד', היכן שהמשלוח מגולם בעלות המוצר או בתוספת סמלית. מסכים שאם שילמת על משלוח סכום מסויים ומעלה, מן הראוי שיגיע עד הבית וימסר אישית.

 

לפני שעתיים, HybridBoy כתב:

מה קשור כל מה שרשמת עכשיו? ועוד בהתנשאות כזו...

עד לא מזמן הייתי מקבל את כל החבילות לתיבת דואר עצמה עם שאר המכתבים.

אם זה לא נכנס לתיבה שמים את זה בחדר דואר(בדיוק מאחורי התיבה) ואפשר לאסוף את זה בשעות מסוימות.

לא שייח, לא שליח ולא נעליים.

 

אולי לא קשור למה שחשבת, אבל קשור למה שכתבת.

 

למשל, שכחת לציין את חדר הדואר, או את זה שהתכוונת לחבילות קטנות שנכנסות לתיבה. לכן הנחתי שמדובר בחבילות נפחיות הדורשות שליח, לא את הדוור הרגיל שלך. במצב כזה כל מה שאמרתי עומד בעינו, אך אני מסכים שלאור ההבהרות שהוספת התנהלות הדואר פה לא לעניין.

 

עם ההתנשאות אתה התחלת, כשאמרת: אם אני צריך לצאת במיוחד אל העיר... - מה שנקרא בזמנו "שאני אשפשף?". התחום של רכישות אונליין התפתח מהר יותר מהתשתיות, במיוחד בישראל שבה יש עומס בכבישים ובעיות חניה וגם לא קל למצוא אנשים שיעבדו בעבודת כפיים כמו שליח. אם אתה מביט על התמונה הגדולה כמו אדם בוגר ולא סתם בא לפרוק את התסכול שלך, לא קשה להבין מדוע הדואר וחברות השליחויות מתנהלים ככה.

 

פורסם

גם עניין הנקודות לפעמים מוזר. אני גר במרחק 5 דקות הליכה מסניף דואר וממכולת ששתיהן נקודות חלוקה, שאני איישית מעדיף מאשר שיניחו לי ליד הדלת.

לפעמים שתיהן נקודות אפשריות ולפעמים אף אחת מהן, שזה מוזר.

הרי דואר ישראל הוא אותו הדואר, אז מדוע פעם ככה ופעם ככה. את המכולת אני עוד מבין, אבל סניף דואר? לא הגיוני.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 3 דקות, Derish כתב:

 

לא דובר כאן על משלוח בתשלום אלא על איביי, עליאקספרס וכד', היכן שהמשלוח מגולם בעלות המוצר או בתוספת סמלית. מסכים שאם שילמת על משלוח סכום מסויים ומעלה, מן הראוי שיגיע עד הבית וימסר אישית.

 

 

אולי לא קשור למה שחשבת, אבל קשור למה שכתבת.

 

למשל, שכחת לציין את חדר הדואר, או את זה שהתכוונת לחבילות קטנות שנכנסות לתיבה. לכן הנחתי שמדובר בחבילות נפחיות הדורשות שליח, לא את הדוור הרגיל שלך. במצב כזה כל מה שאמרתי עומד בעינו, אך אני מסכים שלאור ההבהרות שהוספת התנהלות הדואר פה לא לעניין.

 

עם ההתנשאות אתה התחלת, כשאמרת: אם אני צריך לצאת במיוחד אל העיר... - מה שנקרא בזמנו "שאני אשפשף?". התחום של רכישות אונליין התפתח מהר יותר מהתשתיות, במיוחד בישראל שבה יש עומס בכבישים ובעיות חניה וגם לא קל למצוא אנשים שיעבדו בעבודת כפיים כמו שליח. אם אתה מביט על התמונה הגדולה כמו אדם בוגר ולא סתם בא לפרוק את התסכול שלך, לא קשה להבין מדוע הדואר וחברות השליחויות מתנהלים ככה.

 

 

WTF..
איך מה שרשמתי זאת התנשאות, ועוד שמתי סמיילי.

 

גם חבילות גדולות שלא נכנסות בתיבה הגיעו לדואר במושב, פשוט אי אפשר לקחת אותן פיזית מהתיבה וצריך לבוא מסביב.

כבר כמה פעמים ששולחים אותי לנקודות איסוף בשביל דברים קטנים שיכלו להיכנס בכיס.

 

אין סיבה שהחבילות לא יגיעו אל תיבת הדואר שלי, שילמתי על מוצר עם משלוח לכתובת שלי.

זה לא משנה כמה המשלוח עלה ואם הוא מגולם במחיר של המוצר או לא.

אם הם רוצים לחסוך, שישרמו לי בעמוד הקניה את התנאים, אני כבר אחליט אם להזמין.
 

They are trying to ban me...

פורסם

האמת, תבוא בטענות לפלטפורמה (איביי, אמאזון, עלי) לא לדואר ישראל.

אם זה היה חשוב לשולח,  היה מעלה את העלות בכמה שקלים ובתמורה החבילה תגיע עד אלייך הבייתה.

(בדיוק כמו שקורה במשלוחים בתוך הארץ אגב, שנמנעים מדואר ישראל).

 

דואר ישראל היה צריך להיסגר ומוקם מחדש עוד אתמול.

דוגמא מעולה היא ערוץ 1 של לפני "כאן" וזה שאחריו.

העובדים הטובים הועסקו מחדש, הלא טובים - הבייתה.

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

אני אשאל, האם יש סטיגמה בארץ שאם אתה לא עובד בהייטק, עו"ד, רופא וכאלה וכאלה אז העבודה שלך היא שחורה ואין לה ערך? 

וכתוצאה מכך יש זלזול של העובד בעבודה שהוא עצמו מבצע?

 

בחול להיות מלצר,ברמן, משלוחן נחשב למשרה מכובדת ואילו בארץ עבודת כפיים, שחורה שהולכים אליה סטודנטים למימון התואר.

 

ואז הבן אדם שעובד בעבודה כזאת קם בבאסה לעבודה, יודע שלא מעריכים אותו ורק סופר שעות ומחכה לחזור הביתה.

מה שאומר שאין שילוח נורמלי, המוקדנית משאירה אותך על hold, הבחור שאמור לעדכן מצב משלוח מחפף ומעביר מבלי לסרוק וכאלה וכאלה

  • אהבתי 2
פורסם

בעלי מישלוחים מ"ישראל" בסכום של כ30$ מגיעים רק עם שליח (מישלוח חינמי/סטנדרטי), משהו של עשר דולר יגיע לנק' איסוף.

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 9 שעות, boy23 כתב:

הזמנתי בבלאק פריידי כמה מוצרים בעלות של כמה מאות דולרים מאמזון ובכל פעם שהגיעה חבילה הייתי צריך ללכת לאסוף אותה מהסניף בעיר.

גם קונה יותר זול מבארץ, גם מקבל משלוח חינם וגם מתלונן..

מרשים, באמת.

  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...