Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז מה שהיה לי נראה כמו צבע דהויי מסתבר שהוא בכלל צבע מתקלף, באמצע נסיעה חלקים לבנים עפים מכיוון המכסה המנוע, בהתחלה לא הבנתי מה זה, לאחר העפת מבט קצרה אני רואה שזה הצבע.

 

אופל אסטרה 2013, האם זו בעיה מוכרת באוטו הזה? מדובר רק על המכסה מנוע וטיפה מהבאמפר, לא נצבע מעולם.

חשבתי לצבוע, קיבלתי הצעת מחיר של 850 שקל, האם יש אופציה אחרת?

 

ברשותי מכונת פוליש DA, האם ליטוש עם נייר זכוכית ואז פוליש עם מכונה יעשה את העבודה? אני לא בטוח כל כך עם מה יש לי לעבוד...מצרף תמונות

העיגול הגדול בצד ימין קיים כבר זמן רב, הקילוף צבע משמאל התחיל להתרחש ממש לאחרונה, לפני חודש.

 

F634D987-86A2-4108-9819-A66BC3EA76D0.JPG

8BE5F0B1-F983-4919-9658-B60B1CE48728.JPG

26063B04-B07D-499E-96C1-7DD0EEAC8960.JPG

פורסם

לא ידוע לי על בעיה כזו באופל ספציפי, אבל יש המון גורמים 

האפשרות היחידה במצב שלך זה רק לצבוע את המכסה,

המחיר לעבודת צבע לשני החלקים נשמעת סבירה 

בהצלחה 

 

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, Detaileric כתב:

לא ידוע לי על בעיה כזו באופל ספציפי, אבל יש המון גורמים 

האפשרות היחידה במצב שלך זה רק לצבוע את המכסה,

המחיר לעבודת צבע לשני החלקים נשמעת סבירה 

בהצלחה 

 

המחיר הוא לא לשני החלקים אלא רק למכסה מנוע.

מה יכולים להיות הגורמים? אני קיבלתי את הרכב מקרוב משפחה אחרי שהעיגול הימני היה קיים כבר. הוא לא בטוח מה גרם לזה וטוען שיום אחד חזר לאוטו וככה זה היה.

מציין שהחלק השמאלי באמת הופיע בפתאומיות, לאחר שהחנה בחוץ לאחר שטיפה (עבר ייבוש עם מטלית). משתמש בשמפו CG Honewdew, לא אמור לעשות בעיות.

לפני 22 דקות, רפי לין כתב:

המחיר לצביעת שני החלקים שהוצע לך הנו זול וצריך לודא שהעבודה

מתבצעת כראוי.

האם אתה יד ראשונה של המכונית?

בברכה  -  רפי לין

המחיר הוא לא לשני החלקים אלא רק למכסה מנוע, הוא צובע אחלה וקרובי משפחה כבר ביצעו אצלו מספר צביעות ומרוצים מאוד.

לא יד ראשונה, לא ידוע לי שהרכב נצבע בעבר ונראה שזה הצבע המקורי

עריכה אחרונה על ידי Aviv13467
פורסם (נערך)

מעדכן כי בסוף צבעתי את הרכב, בגלל שהמשפחה שלי לקוחות מרוצים וקבועים של הבחור הוא החליט לפנק וצבע את גם קצת מהטמבון בחינם אף על פי שהתבקש רק לצבוע את מכסה המנוע.

גם הרכב קיבל סוף סוף שטיפה היום, להלן התוצאות:

IMG_8262.thumb.jpg.4cd8a8a8d3df7732550491c0ef4bee7e.jpg

IMG_8253.thumb.jpg.c6cad3dbff82bca1a5e5411880b5e07c.jpg

 

IMG_8244.thumb.jpg.5a5e7a76e990f1d41690e2b1c80b85ef.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי Aviv13467
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...