Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנדרואיד אוטו וספוטיפיי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

שאלה פשוטה, כיצד ניתן לצרף את האפליקציה (ספוטיפיי) כדי שהיא תוצג במסך של האנרואיד אוטו? ברכב שלי (קליאו 2021/2) הספוטיפיי מופיע במסך האפליקציות (כמו וייז וכדומה) וברכב של בת זוגתי (פיקנטו 2020) לדוגמה הספוטיפיי לא מופיע. האם דרוש עדכון כלשהו? 

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

לא ברור מהפוסט האם אותו הטלפון נבדק בשני המכוניות או שאלה שני טלפונים שונים בשני רכבים שונים.

אם הדוגמא היא הטלפון שלה מחובר באוטו שלה והטלפון שלך מחובר ברכב שלך - הייתי בודק האם גרסת אנדרואיד אוטו בטלפון שלה היא העדכנית ביותר.

 

פורסם

נסה להפעיל את הספוטיפיי דרך האפליקציה בטלפון כשהוא מחובר לאנדרואיד אוטו, אחרי זה יכול להיות שהאפליקציה תופיע גם שם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

קודם כל, באיזו גרסה של אנדרואיד מדובר? האוטו כבר מובנה במערכת ההפעלה, או שזו אפליקציה נפרדת?

בעקרון, אם תכנס להגדרות של אנדרואיד אוטו בטלפון כשהוא מחובר לרכב, תוכל לראות אילו אפליקציות מוצגות ואילו לא (תחת customize launcher). אפשרות נוספת היא להיכנס לתפריט של האפליקציות במסך של הרכב, ומשם לגשת לעריכה, שזה האייקון האחרון, של עיגול כחול עם עפרון לבן. זה ייפתח לך את התפריט הרלוונטי בטלפון (למרות שלחצת במסך הרכב). שוב, הרכב והטלפון צריכים להיות מחוברים.

עריכה אחרונה על ידי daniel.asu
פורסם

בשניהם האנדרואיד אוטו מובנה. איך בודקים את הגרסה שעל הרכב/מעדכנים?

נבדק אותו טלפון עם ספוטיפיי בשני הרכבים.

לפני 16 דקות, daniel.asu כתב:

קודם כל, באיזו גרסה של אנדרואיד מדובר? האוטו כבר מובנה במערכת ההפעלה, או שזו אפליקציה נפרדת?

בעקרון, אם תכנס להגדרות של אנדרואיד אוטו בטלפון כשהוא מחובר לרכב, תוכל לראות אילו אפליקציות מוצגות ואילו לא (תחת customize launcher). אפשרות נוספת היא להיכנס לתפריט של האפליקציות במסך של הרכב, ומשם לגשת לעריכה, שזה האייקון האחרון, של עיגול כחול עם עפרון לבן. זה ייפתח לך את התפריט הרלוונטי בטלפון (למרות שלחצת במסך הרכב). שוב, הרכב והטלפון צריכים להיות מחוברים.

 

ניסיתי, הספוטיפיי אצלה לא מופיע ברשימה, ואצלי כן.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

אם אתה מתחבר עם הטלפון של בת זוגתך לרכב שלך - מופיע ספוטיפיי במסך?

אם כן, צריך לבדוק האם יש עדכון גרסה למערכת של הרנו. 

פורסם
לפני כשעה, asix כתב:

אם אתה מתחבר עם הטלפון של בת זוגתך לרכב שלך - מופיע ספוטיפיי במסך?

אם כן, צריך לבדוק האם יש עדכון גרסה למערכת של הרנו. 

בדקתי עם הטלפון שלי בשני הרכבים.

לפני 9 דקות, boazc כתב:

הי

 ספוטיפיי רק בגרסת פרימיום יעבוד באנדרואיד אוטו או בקאר פליי

לשנינו יש פרימיום.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

כנס בטלפון להגדרות של אנדרואיד אוטו - בטלפונים ישנים יותר זאת אפליקציה, מגרסה 10 זה בתוך ההגדרות של הטלפון.

יש שם customize launcher (לא יודע איך נקרא בעברית) ובו רשימה של אפליקציות, אפשר שם להציג / להסתיר, לשנות סדר וכו. וודא שספוטיפיי לא מוסתר.

אולי אפילו הוא מוצג פשוט למטה יותר ברשימה, ובגלל זה אתם לא רואים אותו במסך ברכב? נסו לגלול למטה.

פורסם
לפני 37 דקות, DubelBoom כתב:

כנס בטלפון להגדרות של אנדרואיד אוטו - בטלפונים ישנים יותר זאת אפליקציה, מגרסה 10 זה בתוך ההגדרות של הטלפון.

יש שם customize launcher (לא יודע איך נקרא בעברית) ובו רשימה של אפליקציות, אפשר שם להציג / להסתיר, לשנות סדר וכו. וודא שספוטיפיי לא מוסתר.

אולי אפילו הוא מוצג פשוט למטה יותר ברשימה, ובגלל זה אתם לא רואים אותו במסך ברכב? נסו לגלול למטה.

האפליקציה לא מופיעה במסך הרכב שלה. במסך הרכב שלי כן. ניסיתי להכנס לאן שאתה מציין (יש כפתור שלוקח אותך לשם מהמסך ברכב) והספוטיפיי לא מופיע שם. אני חושב שצריך לעדכן את האנדרואיד אוטו ברכב שלה, אך אינני יודע איך.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

אם הוא לא מופיע ברשימה, אין קשר לגרסת האנדרואיד אוטו ברכב. מעבר לכך שזה לא דבר שאמור להתעדכן, כל הרעיון באנדרואיד אוטו שהרכב רק מעביר את הטלפון שלך. אתה לא תלוי ביצרן הרכב שלך לעדכן את המולטימדיה שלו ואיתה את האנדרואיד אוטו. במיוחד אם אתה אומר שעם הטלפון שלה ברכב שלה זה כן מופיע (או שהבנתי לא נכון?).

 

הייתי מנסה למחוק את הספוטיפיי בטלפון שלה, דרך ההגדרות בטלפון -> יישומים -> android auto לעשות איפוס מידע.

לחבר מחדש אנדרואיד אוטו, ואז להתקין ספוטיפיי. אם לא עובד, להפוך את השלב הזה (קודם להתקין ספוטיפיי ואז לחבר לרכב ולהגדיר את אנדרואיד אוטו).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עוד פתרון שהוצע באינטרנט (ואין לי מושג מה איכותו, אבל עזר לכמה אנשים) הוא כדלהלן:

גש בהגדרות אנדרואיד אוטו בטלפון לAbout, לחץ עליו כמה פעמים עד שמופיע הודעה שdeveloper mode הופעל, משם על השלוש נקודות שפותחות את התפריט ואז developer settings. יש שם למטה unknown resources, נסה לסמן את זה.

 

אפשרות נוספת היא למחוק קאש של כל מיני אפליקציות שעוזר לפעמים. למשל: play store, google play services, spotify

 

לא יודע כמה זה באמת יעזור, אבל זה בטוח לא יזיק. שים לב רק שאם המקורות הלא ידועים לא עזר - כדאי לבטל את האפשרות הזו.

פורסם

☝️

לפני 5 שעות, daniel.asu כתב:

עוד פתרון שהוצע באינטרנט (ואין לי מושג מה איכותו, אבל עזר לכמה אנשים) הוא כדלהלן:

גש בהגדרות אנדרואיד אוטו בטלפון לAbout, לחץ עליו כמה פעמים עד שמופיע הודעה שdeveloper mode הופעל, משם על השלוש נקודות שפותחות את התפריט ואז developer settings. יש שם למטה unknown resources, נסה לסמן את זה.

 

זאת העצה הנכונה.

×
×
  • תוכן חדש...