Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב אצלי חצי שנה הנסיעה היא רק בתוך העיר בתי ספר קניות וכו.  הצריכת דלק היא במקרה הטוב ביותר אחד לשש (מתדלוק לתדלוק  38 ליטר ל230 קמ)

הוא סוחב מעולה.  

מתניע די טוב 

אחרי טיפול. פלאגים שמן פילטר אוויר אטם עליון

אולי זה לא כל כך משמעותי כלכלית בחודש אבל אני חושש שמשהו לא תקין ויכול להזיק לשאר המכלולים.  

יש קוד תקלה על הממיר במוסך (מקווה שמקצועי) טוענים שהממיר הלך והחיישני חמצן טובים

אשמח לעצות מאיפה להתחיל או מה לבדוק

ת ו ד ה

עריכה אחרונה על ידי Akiva.Ro
פורסם (נערך)

ממיר לא תקין גורם לצריכת דלק מוגברת.

ובלי קשר הרבה נסיעות קצרות בעיר הרכב יאכל 1 ל-7 גם במצב תקין.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
פורסם
לפני 11 שעות, ABSULUTT כתב:

 

ובלי קשר הרבה נסיעות קצרות בעיר הרכב יאכל 1 ל-7 גם במצב תקין.

עדיין יש פער.  הרכב בקיץ עם מזגן לקח אחד לחמש זה נראה קיצוני.. 

 

לפני 11 שעות, ABSULUTT כתב:

ממיר לא תקין גורם לצריכת דלק מוגברת.

 

האם יש עצה מה לעשות עם הממיר?  

העלות של החלפת ממיר זה כמעט שווי הרכב ומפרוקים לא ניתן להשיג  (גם אין לי מושג מה המצב שלו)

×
×
  • תוכן חדש...