Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי הונדה סיוויק 2010 האצ'בק.לפני כמה חודשים חלון חשמלי אחד לא ירד לאחר כמה שבועות עוד אחד ולאחר מכן השלישי. רק אחד מאחור עובד כמו שצריך.
בדקתי פיוזים והכל תקין,כמו כן פתחתי את המגנון של אחת הדלתות וראיתי שמגיע מתח ברגע שאני משחק עם המתג.

כשאני לוחץ על המתגים של החלונות שלא יורדים אני שומע מן צליל שכאילו מנגנון צריך לעבוד ולהוריד את החלון.
מה לדעתכם הבעיה?האם שלושת המנגנונים בהפרש של כמה חודשים הפסיקו לעבוד והינם תקולים? אם כן זה טיפול לחשמלאי?כמה עולה כזה דבר?
תודה מראש! 

פורסם

לרוב אצל זגגי הרכב יש כבר מנגנוני חלונות חשמליים משופצים מוכנים.

בהחלט יתכן שבכל דלת התקלקל המנוע החשמלי/מנגנו החלון.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך לזגג רכב טוב באזורך.

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני 16 שעות, רפי לין כתב:

לרוב אצל זגגי הרכב יש כבר מנגנוני חלונות חשמליים משופצים מוכנים.

בהחלט יתכן שבכל דלת התקלקל המנוע החשמלי/מנגנו החלון.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך לזגג רכב טוב באזורך.

בברכה  -  רפי לין

אציין גם שהחלפתי מצבר אז הבעיה עדיין קיימת לפני ואחרי.
אני מאיזור המרכז, נמצא בעיקר בראשל"צ ותל אביב.
אודה להפנייה למישהו מקצועי ובעיקר אמין.

פורסם
לפני 41 דקות, רפי לין כתב:

אסי ב"אס גלס זגגות רכב" שברח' חבר הלאומים 14 ת"א-יפו,

טל' 03-5253122 או 053-8430124.

בברכה  -  רפי לין

תודה רבה!
יש לך הערכה כמה עבודה כזו אמורה לעלות?

פורסם
לפני שעתיים, רפי לין כתב:

אין לי מושג לגבי מחירים וכמובן זה תלוי גם במה

שיאובחן בכל דלת בפני עצמה.

בברכה  -  רפי לין

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...