שלום רב,
ברשותי הונדה סיוויק 2010 האצ'בק.לפני כמה חודשים חלון חשמלי אחד לא ירד לאחר כמה שבועות עוד אחד ולאחר מכן השלישי. רק אחד מאחור עובד כמו שצריך.
בדקתי פיוזים והכל תקין,כמו כן פתחתי את המגנון של אחת הדלתות וראיתי שמגיע מתח ברגע שאני משחק עם המתג.
כשאני לוחץ על המתגים של החלונות שלא יורדים אני שומע מן צליל שכאילו מנגנון צריך לעבוד ולהוריד את החלון.
מה לדעתכם הבעיה?האם שלושת המנגנונים בהפרש של כמה חודשים הפסיקו לעבוד והינם תקולים? אם כן זה טיפול לחשמלאי?כמה עולה כזה דבר?
תודה מראש!