Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי טויוטה אוריס היברידית שהמצבר שלה התרוקן כנראה בגלל גילו (6 שנים).
כשחיפשתי בפורום איזה מצבר כדאי לשים ברכב מצאתי הודעות בודדות עם אזכור למצברי AGM.
בגלל שאני לא מבין גדול ולא רציתי לקחת סיכון, פניתי למוסך מרכזי של טויוטה לבדיקה. נמצא כי המצבר אכן חלש מאד והמליצו להחליף, אבל מה? מסתבר שמוסכי טויוטה בכבודם ובעצמם לא מחליפים למצבר כמו המקורי (YUasa), אלא שמים מצבר "פשוט" וולטה/שנפ.... 

מוקדש לכל מי שיש לו רכב היברידי ומתלבט לגבי מצבר

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

Yuasa הוא בסה'כ יצרן מצברים.  אין שום סיבה להחליף דווקא למצבר מתוצרתו.  יש להחליף למצבר שמתאים לדרישות היצרן.  אז אם מצבר "פשוט" של וולטה/שנפ עומד בדרישות - למה לא ?

פורסם
לפני 15 שעות, dani666 כתב:

Yuasa הוא בסה'כ יצרן מצברים.  אין שום סיבה להחליף דווקא למצבר מתוצרתו.  יש להחליף למצבר שמתאים לדרישות היצרן.  אז אם מצבר "פשוט" של וולטה/שנפ עומד בדרישות - למה לא ?

שוב, מבין גדול אני לא... אבל דובר פה בפורום שאם יש לך מצבר AGM אז עדיף כשמחליפים - לשים משהו תואם (לאו דווקא אותו היצרן).
ואני יוצא מנק' הנחה שאם היצרן שם מצבר AGM יש לכך (כנראה) סיבה טובה. לכן הפתיע אותי שהמוסך המרכזי של טויוטה לא טורח לשים אחד כזה בעצמו.

אם להבא מישהו יתלבט כמוני, שלא יטרח ללכת למוסך מרכזי... טעות עושים רק פעם אחת

לפני 8 שעות, יהודה יהודה כתב:

לאחרונה החלפתי למצבר של בוש 400 ש"ח הומלץ לי גם ע"י המכונאי וגם ע"י המתקין מצברים. חודשיים עובד מעולה👍

מחיר מעולה!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפי מה קבעת שנדרש אצלך מצבר AGM ?  ובכל מקרה, אין מניעה שיהיו מצברי AGM גם לוולטה או שנפ.  זו בסה'כ טכנולוגיה.

פורסם
בתאריך 17.10.2021 בשעה 17:16, dani666 כתב:

Yuasa הוא בסה'כ יצרן מצברים.  אין שום סיבה להחליף דווקא למצבר מתוצרתו.  יש להחליף למצבר שמתאים לדרישות היצרן.  אז אם מצבר "פשוט" של וולטה/שנפ עומד בדרישות - למה לא ?

 

ייצרן המצברים Yuasa נחשב לייצרן מצברים איכותיים ובעל מוניטין מצויין בתחום המצברים. חלק גדול מהרכבים החדשים תוצרת יפן בעבר וגם בהווה מגיעים עם מצבר תוצרת Yuasa.

 

בתאריך 18.10.2021 בשעה 10:58, dani666 כתב:

לפי מה קבעת שנדרש אצלך מצבר AGM ?  ובכל מקרה, אין מניעה שיהיו מצברי AGM גם לוולטה או שנפ.  זו בסה'כ טכנולוגיה.

 

בדרך כלל אם לא תמיד מצברים המותקנים בתא המטען של הרכב הם מסוג AGM וברכב של פותח האשכול אני יודע בוודאות שהמצבר המקורי הוא AGM וחשוב להתקין אחד כזה של ייצרן בעל מוניטין.

 

אכן מדובר בסה"כ על טכנולוגיה אבל לכול ייצרן יש את שיטות הייצור ופטנטים שהוא שומר קרוב לחזה בכדי לייצר מצבר איכותי.

 

איזה כייף לי :)

פורסם
בתאריך 18.10.2021 בשעה 08:30, shimishake כתב:

שוב, מבין גדול אני לא... אבל דובר פה בפורום שאם יש לך מצבר AGM אז עדיף כשמחליפים - לשים משהו תואם (לאו דווקא אותו היצרן).
ואני יוצא מנק' הנחה שאם היצרן שם מצבר AGM יש לכך (כנראה) סיבה טובה. לכן הפתיע אותי שהמוסך המרכזי של טויוטה לא טורח לשים אחד כזה בעצמו.

 

הבנת מצויין. הייצרן ממליץ על מצבר AGM.

 

האם חיברו את הצינורית לצד המצבר לסילוק גזים רעילים הנוצרים בזמן טעינת המצבר מחוץ לתא המטען ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...