Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 cw וקיה סיד


אריאל1111
שימו לב! השרשור הזה בן 882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחפש רכב מרווח עד 40k.  אמין. 

המליצו לי על קיה סיד או יונדאי i30cw. 

מה ההבדל ביניהם? מה יותר מומלץ למשפחה עם 2 כסאות תינוק מאחור? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שיותר מומלץ מבחינת האמינות,  זה יונדאי I30 מודל 2014 / חלק מ 2015, כאשר עדיין הגיר הוא אוטומטי ולא רובוטי. בקיה הוא רובוטי עוד לפני כן. ביונדאי גם עברו לרובוטי במחצית שניה של 2015.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתיהן חולקות מכלולים, אני מניח שאתה מתייחס גם לגרסת הסטיישן של הסיד. 

הייתי מעדיף את הI30 עד 2015 שמגיעה עם גיר פלנטרי. הסיד מ2013 והלאה נמכרה עם גיר רובוטי ( להוציא גרסת דיזל בתחילת השיווק). 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מוותר על סטיישן - פורטה או I35. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם שוללים רובוטי כאילו זה מחלה. אולי בפוקוס הגיר קיבל שם רע בשנים מסוימות אבל זה לא המקרה בקיה המדוברת. יש לי קיה סיד סטיישן עם הגיר המדובר - העברות חלקות ונעימות. צריך רק להתייחס אליו כגיר ידני שמעביר הילוכים באופן אוטומטי, ולכן יש את הרעידות האלה לפעמים כשנוסעים מאוד לאט על הילוך שני. נהגתי על ידני ועל אוטומט לא מעט, והרובוטי של קיה הוא לדעתי שילוב מוצלח של שניהם.

מה שמפריע זה בפקקים שגם מאיצים את השחיקה של הקלאצ'ים וגם לא נעים לזחול בגלל הרעידות בהילוכים שני ושלישי בנסיעה איטית מאוד. אני תמיד עובר להעברה ידנית בפקקים וזה הרבה יותר טוב.

 

הסיד סטיישן מעולה למשפחה וחבל לוותר עליה בגלל סיפורים על גיר רובוטי. המציאות שונה קצת ממה שקוראים בפורומים. אגב, קולגה שלי עם אותו רכב והרבה יותר ק"מ כמעט פי 2 - עדיין לא היה צריך להחליף מצמדים (קלאצ'ים)

עריכה אחרונה על ידי Avi888
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Avi888 כתב:

מה שמפריע זה בפקקים שגם מאיצים את השחיקה של הקלאצ'ים וגם לא נעים לזחול בגלל הרעידות בהילוכים שני ושלישי בנסיעה איטית מאוד. אני תמיד עובר להעברה ידנית בפקקים וזה הרבה יותר טוב.

ואם אפשר להימנע מזה אז למה לא? אין יתרון משמעותי של חסכון בדלק או ביצועים אבל כן יש התנהגות כזו בפקקים והחלפת מצמדים מתישהו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו שתגיד לאנשים לא לקנות רכב עם רצועת טיימינג שמתבלה הרבה יותר מהר משרשרת, כי אם אפשר להימנע אז למה לא...

אתה לא תצא מזה. לכל רכב יש בלאי ובסופו של דבר כולם מגיעים לטיפול היקר הזה שמצריך החלפה של משהו גדול.

אז אצלי למשל יש שרשרת ולא רצועת גומי מסכנה. אין פלאגים וכוילים להחלפה כי זה דיזל, ובאופן כללי קיה אמינים לדעתי ברמה של היפניות הידועות. אז מתישהו אחליף מצמדים - ביג דיל. ברור שעדיף גיר אוטומטי רגיל ואם הוא יפני אז בכלל מעולה. אבל לאנשים יש תקציב והם צריכים להתפשר. את הפורטה הוא ישיג בשנתונים ישנים יותר מהסיד בוודאות. שלא נדבר על להשיג יונדאי סטיישן נורמלית בתקציב שהוא ציין. בהצלחה עם זה בשוק של היום.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Avi888
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש שני רכבים זהים, אחד עם גיר אוטומטי והשני עם רובוטי - איזו סיבה להעדיף את הרובוטי כאשר ידוע שהבלאי שלו גבוה יותר? 

וכן, אם ידוע לי על רצועת טיימינג בעייתית שמתפוררת ברכב כלשהו ( סתם דוגמה תיאורטית ),  אעדיף לקנות רכב אחר עם שרשרת תזמון, ללא פוטנציאל לנזק עתידי למנוע. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רובוטי לפעמים חסכוני יותר בדלק. זריז יותר.

גם עם שרשרת תזמון יש טעויות בתכנון. אפשר לחסל מנוע יופי. תיאורטית. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הכל מהכל.

אבל אנחנו נתרכז ב 4 רכבים ספציפיים ( פורטה, סיד, I35, I30). ובתקציב של פותח השרשור,  וגם ברצון להימנע מתקלות יקרות.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בדילמה שלך לפני חודש, קשה מאוד למצוא יונדאי שלא מליס וגם עם מליס אז לפחות עם היסטוריית טיפולים רציפה.

ממליץ להוסיף עוד כמה אלפים ולחפש סיוויק סטיישן, גם מרגישה הרבה יותר איכותית וגם מכלולים אמינים מאוד.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...