Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורטיבי יד 2


Bones
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, 

בהמשך לפוסט הקודם שחפרנו בו מכל כיוון על ג׳וליה/BRZ/במוו (סדאן, הנעה אחורית, סביב ה 200k).

יש לי שאלה הרבה יותר כללית הנוגעת לרכבי יד 2. ראיתי שסביב ה-150K וקצת התפשרות על השנתון המגוון מתחיל להיות עצום (אינפיניטי/לקסוס/מרצדס/יגואר...כוחות סוס מפה ועד לפיזדילוך). השאלה איך אפשר בכלל לגשת לכל המידע הזה...אי אפשר לעבוד בנסיעות מבחן, אי אפשר ״קודם להסגר על מה אני רוצה״ כי יש יותר מידי אפשרויות. 

האם לדעתכם יש קוים מנחים לקנית רכב בסדר גודל כזה ביד 2? שנתון, יד, ק״מאז׳ וכו׳...

מה שברור לי זה שאם אני לא חייב, ברור שעדיף להוציא פחות ושלא בוער לי רכב מהניילונים. 

כמובן שאם יש דגמים/שנתונים מועדפים אשמח אם תשתפו. 

מצטער אם חפרתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כוחות סוס הם לא חזות הכל. אתה קודם כל צריך להיסגר על מה ההעדפות שלך מבחינת סגנון נהיגה והציפיות מהרכב (כוח/התהגות/עידון ליומיום וחלוקת העוגה ביניהם) ומשם להחליט.

  • אהבתי 1

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש רכב ספורט בשביל להנות מנהיגה תתעלם מכוחות סוס. במיוחד בישראל.

אתה לא בא לשבור זמנים לא במסלול ולא בנס.

אתה יכול להנות עם רכב בן 25 ו 90 כ"ס יותר מרכב מודרני עם 400 כ"ס.

 

שנית, זה שרכב הוא הנעה אחורית חזק לא הופך אותו אוט' לרכב ספורט.

 

לטעמי אין הרבה רכבי ספורט פרופר בישראל, בטח לא בתקציב הזה.

מיאטה, ברז, קיימן\בוקסטר, פה ושם היתה איזו הוטהאצ' שיצאה ממש טוב... 

 

אם מה שאתה מחפש זה רכב ספורט יחסית מודרני, בתקציב שלך - לא חושב שיש יותר מדי איפה להתבלבל. ברז או מיאטהND.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להמליץ על מיאטה NC דור ששווק פה בין 2006-2012, יש כמה אקזמפלרים שעלו למכירה ממש בימים אלו.

תוכל לקבל רכב מושקע, שמור בהרבה פחות מתקציבך.

לדוגמא חבר העלה אותה למכירה, שמורה מאוד ומשופרת בטוב טעם - קויילאוברים של אוהלינס, אנטירולים פרוגרס ועוד רכיבים ברמה גבוהה

https://www.yad2.co.il/item/akt4v5ij

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.9.2021 בשעה 14:35, Bones כתב:

שלום לכולם, 

בהמשך לפוסט הקודם שחפרנו בו מכל כיוון על ג׳וליה/BRZ/במוו (סדאן, הנעה אחורית, סביב ה 200k).

יש לי שאלה הרבה יותר כללית הנוגעת לרכבי יד 2. ראיתי שסביב ה-150K וקצת התפשרות על השנתון המגוון מתחיל להיות עצום (אינפיניטי/לקסוס/מרצדס/יגואר...כוחות סוס מפה ועד לפיזדילוך).

 

אבל רצית ספורטיבי, לא? מה הקשר ל"אינפיניטי/לקסוס/מרצדס/יגואר"?

המחירים יורדים כי תיארת מודלים בסיסיים של יצרנים היי אנד, שעלויות האחזקה שלהם בשלב הזה (גם ביטוח ואגרה, אבל בעיקר טיפולים וחלילה חלפים) זה כמו לקנות רכב חדש כל 3 שנים.

הרכב הכי ספורטיבי שהיה לי (מלבד חטא קטן שנשאיר בצד כרגע) היתה מיאטה ישנה עם כוחות סוס של דה שבו, שאני עדיין מתגעגע אליה.  

גולף 1.4 ידנית 1995. כל טיפה של כח נחשבת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Jack457 כתב:

 

אבל רצית ספורטיבי, לא? מה הקשר ל"אינפיניטי/לקסוס/מרצדס/יגואר"?

המחירים יורדים כי תיארת מודלים בסיסיים של יצרנים היי אנד, שעלויות האחזקה שלהם בשלב הזה (גם ביטוח ואגרה, אבל בעיקר טיפולים וחלילה חלפים) זה כמו לקנות רכב חדש כל 3 שנים.

הרכב הכי ספורטיבי שהיה לי (מלבד חטא קטן שנשאיר בצד כרגע) היתה מיאטה ישנה עם כוחות סוס של דה שבו, שאני עדיין מתגעגע אליה.  

לא יודע אם יש קשר, לכן שאלתי…השאלה יותר כיוונה לרכב חדש ב(נגיד) אזור ה 200 או רכב יד2 בדרגה אחת או שתיים מעל עם אפשרות לחסוך כמה שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Bones כתב:

לא יודע אם יש קשר, לכן שאלתי…השאלה יותר כיוונה לרכב חדש ב(נגיד) אזור ה 200 או רכב יד2 בדרגה אחת או שתיים מעל עם אפשרות לחסוך כמה שקלים.

אתה לא תחסוך כמה שקלים, כי הוצאות האחזקה לרכב יוקרה מתיישן כמו גם ירידת הערך יהיו גבוהות מאוד.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינפיטי/יגואר וכדומה זה רכבים עם מנוע חזק,לא ספורטיבי.

יש לי חבר עם מיאטה שנת 2008,מקורית רק עם קולברים והרכב יותר מהנה לנהיגה מרכבים עם 600 כח בכבישים בארץ...

למה?כי החיוך הדבילי לא יורד גם שאתה משייט בימין ב90 קמש. 

וכי אתה זורק זנב בקלות,ואת זה אתה יכל לעשות בכל מקום. 

אתה פשוט נהנה לנהוג ברכב מהסוג הזה(הכל פה תופס גם לברז)

 

תקנה רכב ספורטיבי כמו קופרה/s3 וכדומה,אתה לא תצליח להנות מהם בכביש. 

פשוט לא תצליח להתקרב למגבלות שלהם,ולכח מתרגלים מהר מאוד. 

רציתי מאוד קופרה,נהגתי עליה כמה וכמה פעמים והבנתי שזה רכב בעייתי לכביש ציבורי. 

פשוט כל פעם שאפשר קצת לתת מגזימים. 

 

אני הייתי בהתלבטות מאוד דומה...אני ירדתי מקופרה ומחפש ברז. 

ממליץ למען הרישיון שלך. 

עם הוט אצית חזקה זה רק עניין של זמן עד שיגיעו דוחות אם אתה קצת נהנה בכביש וצריך לקחת את זה בחשבון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם קופרה 16 מסכים חלקית עם מה שנאמר למעלה . אומנם באמת צריך להזהר בכבישים ציבוריים ולא להפריז אבל במסלול המצב שונה לחלוטין

במסלול האוטו מאוד מהיר, יציב ומשרה ביטחון. בנהיגה נכונה הוא נצמד לרכבים חזקים בהרבה וזה מתגמל.

 

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, o.r כתב:

עשית נסיעת מבחן?

ישבתי ברכב…אבל מה אני אגיד לך…חוויה ; )

לפני שעתיים, Ido12 כתב:

אינפיטי/יגואר וכדומה זה רכבים עם מנוע חזק,לא ספורטיבי.

יש לי חבר עם מיאטה שנת 2008,מקורית רק עם קולברים והרכב יותר מהנה לנהיגה מרכבים עם 600 כח בכבישים בארץ...

למה?כי החיוך הדבילי לא יורד גם שאתה משייט בימין ב90 קמש. 

וכי אתה זורק זנב בקלות,ואת זה אתה יכל לעשות בכל מקום. 

אתה פשוט נהנה לנהוג ברכב מהסוג הזה(הכל פה תופס גם לברז)

 

תקנה רכב ספורטיבי כמו קופרה/s3 וכדומה,אתה לא תצליח להנות מהם בכביש. 

פשוט לא תצליח להתקרב למגבלות שלהם,ולכח מתרגלים מהר מאוד. 

רציתי מאוד קופרה,נהגתי עליה כמה וכמה פעמים והבנתי שזה רכב בעייתי לכביש ציבורי. 

פשוט כל פעם שאפשר קצת לתת מגזימים. 

 

אני הייתי בהתלבטות מאוד דומה...אני ירדתי מקופרה ומחפש ברז. 

ממליץ למען הרישיון שלך. 

עם הוט אצית חזקה זה רק עניין של זמן עד שיגיעו דוחות אם אתה קצת נהנה בכביש וצריך לקחת את זה בחשבון. 

מתחבר מאוד למה שכתבת, השאלה אם בסיבובים השובבות הזו של מיאטה וברז לא מתורגמת לטיסה לנתיב הנגדי?

לפני כשעה, Stav132 כתב:

אני עם קופרה 16 מסכים חלקית עם מה שנאמר למעלה . אומנם באמת צריך להזהר בכבישים ציבוריים ולא להפריז אבל במסלול המצב שונה לחלוטין

במסלול האוטו מאוד מהיר, יציב ומשרה ביטחון. בנהיגה נכונה הוא נצמד לרכבים חזקים בהרבה וזה מתגמל.

 

אני בספק אם אני אגיע למסלול בזמן הקרוב בלי שאני אצטרך גם לישון ברכב (ולפי מה שראיתי המושבים האחוריים פיצים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Bones כתב:

אני בספק אם אני אגיע למסלול בזמן הקרוב בלי שאני אצטרך גם לישון ברכב (ולפי מה שראיתי המושבים האחוריים פיצים)

 לא ירדתי לסוף דעתך

אני עם שתי כיסאות תינוק מאחור אם זה עוזר .

 

אגב , זה לא שאני חושב שהקופרה זה הההילייט - זה אוטו בעל תכונות ספורטיביות אמיתיות ועדיין עם עלויות אחזקה שפויות. בכיף הייתי עובר ל m135/140 אבל זה לא בתקציב אצלי - אולי בהמשך.

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, Stav132 כתב:

 לא ירדתי לסוף דעתך

אני עם שתי כיסאות תינוק מאחור אם זה עוזר .

 

אגב , זה לא שאני חושב שהקופרה זה הההילייט - זה אוטו בעל תכונות ספורטיביות אמיתיות ועדיין עם עלויות אחזקה שפויות. בכיף הייתי עובר ל m135/140 אבל זה לא בתקציב אצלי - אולי בהמשך.

לא רואה את עצמי לוקח את הרכב בעתיד הקרוב למסלול בלי שיעיפו אותי מהבית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

כבעלים של הונדה fk8 זה ממש לא נכון לכתוב שיגיעו דוחות. אפשר להנות מרכב ספורטיבי בכביש ציבורי ( למעשה די שיעמם אותי לנהוג במסלול ערד עם ההונדה) תלוי היכן גרים ולהכיר את הארץ.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...