Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורטיבי יד 2


Bones
שימו לב! השרשור הזה בן 934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 44 דקות, Bones כתב:

לא רואה את עצמי לוקח את הרכב בעתיד הקרוב למסלול בלי שיעיפו אותי מהבית

פעם ב3 חודשים לצאת ב 5 בבוקר מהבית ולחזור ב 12 - לא ביג דיל

 

 

 

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 38 דקות, Stav132 כתב:

פעם ב3 חודשים לצאת ב 5 בבוקר מהבית ולחזור ב 12 - לא ביג דיל

 

 

 

האמת לא נשמע נורא (אפילו די כיף) אבל מניח שאם יגיע זה יהיה בהמשך…

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה להנות מברז או מיאטה אתה צריך מדריך נהיגה לכמה ימים. 

אם להתאמן במגרש ריק.

לא מאמין שתמצא את עצמך ״בנתיב הנגדי״אם לא תמתח גבול יותר מידי,זה מנוע בכח של מאזדה 3 כן?

ולא להגזים יותר מידי ולא אמור להיות בעיות...כל עוד לא מגזימים לא אמור להיות בעיה זה לא כמו לזרוק עם במוו 3 ליטר טורבו שאתה תקבל בטעות פצצה מהטורבו...

 

אני לא הצלחתי להנות עם קופרה בנסיעה שלא סכנה רישיוון ובגלל זה ירדתי מהוט אצ,כי במסלול בכל מקרה אני לא אבקר כמעט בכלל.

אני בכוונה מתכוון לקופרה כי זה רכב שקל מאוד לנהוג אותו מהר גם לנהג שלא מבין מה זה תת היגוי ובגלל זה קל להגזים איתה.

 

אם אתה לא מתכוון לבקר הרבה במסלולים,הוט אצ תרגיש לך כמו משפחתית לא נוחה ב90% מהזמן. 

זה לפחות מה שהרגיש לי,במיאטה חוץ מעמידה בפקק,כל רגע אחר זה היה עם חיוך.(תופס לברז שוב)

עריכה אחרונה על ידי Ido12
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש האץ' ויש האץ'. אין דין 308 או מגאן 250/265 כדין קופרה. אבל כן, ההאצ'ים המודרניות דורשות קצב מאד גבוה כדי להנות ונותנות את אותו הקצב המאד גבוה יחסית בקלות וכששיט קורה, הוא קורה מהר וחזק.

 

לגבי להיכנס לצרות עם ברז/מיאטה, תהיה בטוח שיש לי איזו שערה לבנה או שתיים גם משם.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עם מיאטה וברז היא הפרקטיות והנוחות ביומיום. אם זה משהו שאתה מוכן להקריב אז לך על זה, אבל אם לא, אז כנקודת התחלה הייתי מחפש רכב הנעה אחורית עם מספיק כוח ו- LSD שעונה על הצרכים ה"מנהלתיים" שלך. אני נוהג היום על קאדילק ATS, בדיוק הקטגוריה של הרכבי "ספורט" שהם בעצם רכבי יוקרה חזקים. אני נהנה מכל רגע ומשתולל איתה לא מעט.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Ido12 כתב:

אם אתה רוצה להנות מברז או מיאטה אתה צריך מדריך נהיגה לכמה ימים. 

אם להתאמן במגרש ריק.

לא מאמין שתמצא את עצמך ״בנתיב הנגדי״אם לא תמתח גבול יותר מידי,זה מנוע בכח של מאזדה 3 כן?

ולא להגזים יותר מידי ולא אמור להיות בעיות...כל עוד לא מגזימים לא אמור להיות בעיה זה לא כמו לזרוק עם במוו 3 ליטר טורבו שאתה תקבל בטעות פצצה מהטורבו...

 

אני לא הצלחתי להנות עם קופרה בנסיעה שלא סכנה רישיוון ובגלל זה ירדתי מהוט אצ,כי במסלול בכל מקרה אני לא אבקר כמעט בכלל.

אני בכוונה מתכוון לקופרה כי זה רכב שקל מאוד לנהוג אותו מהר גם לנהג שלא מבין מה זה תת היגוי ובגלל זה קל להגזים איתה.

 

אם אתה לא מתכוון לבקר הרבה במסלולים,הוט אצ תרגיש לך כמו משפחתית לא נוחה ב90% מהזמן. 

זה לפחות מה שהרגיש לי,במיאטה חוץ מעמידה בפקק,כל רגע אחר זה היה עם חיוך.(תופס לברז שוב)

 

לפני 6 שעות, RK כתב:

יש האץ' ויש האץ'. אין דין 308 או מגאן 250/265 כדין קופרה. אבל כן, ההאצ'ים המודרניות דורשות קצב מאד גבוה כדי להנות ונותנות את אותו הקצב המאד גבוה יחסית בקלות וכששיט קורה, הוא קורה מהר וחזק.

 

לגבי להיכנס לצרות עם ברז/מיאטה, תהיה בטוח שיש לי איזו שערה לבנה או שתיים גם משם.

השובבות הזו שבאה לידי ביטוי גם במהירויות שפויות רלוונטית גם לג׳וליה?

לפני 6 שעות, motek כתב:

הבעיה עם מיאטה וברז היא הפרקטיות והנוחות ביומיום. אם זה משהו שאתה מוכן להקריב אז לך על זה, אבל אם לא, אז כנקודת התחלה הייתי מחפש רכב הנעה אחורית עם מספיק כוח ו- LSD שעונה על הצרכים ה"מנהלתיים" שלך. אני נוהג היום על קאדילק ATS, בדיוק הקטגוריה של הרכבי "ספורט" שהם בעצם רכבי יוקרה חזקים. אני נהנה מכל רגע ומשתולל איתה לא מעט.

הקדילק באמת נותנת מענה מאוזן של ספורט, איכות, פרקטיות…אני חושב שה BRZ ייחודית (יחד עם המיאטה שקצת יותר יקרה ופחות פרקטית מבחינתי) בזה שבאזור ה 200 אתה מקבל רכב ספורט פר אקסלנס. 

עריכה אחרונה על ידי Bones
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'וליה אמנם יותר "מיושבת" באופי ובעלת אחיזה גבוהה (ובסטוק הבקרות לא מתנתקות, אם-כי זה שיפור נפוץ מאד וזול - החלפת בורר ה-dna לזה של התלתן), אבל לטעמי ניתן בהחלט להנות מהיתרונות שלה בכל מהירות. היא מרגישה קלילה (וקלה בפועל מכל המתחרות שלה), בעלת היגוי חד, שלדה קשיחה, מתקשרת ומהנה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Bones כתב:

מתחבר מאוד למה שכתבת, השאלה אם בסיבובים השובבות הזו של מיאטה וברז לא מתורגמת לטיסה לנתיב הנגדי?

לפני 19 שעות, Stav132 כתב:

לא משתובבים בכביש ציבורי. גם אוטובוס יכול להגיע לנתיב הנגדי (ע"ע אתמול).

 

שליטה והיכרות על הרכב שלך הם הבסיס, אתה יכול להוציא ממנו הרבה (ולא משנה איזה יהיה לך) כל עוד אתה מכיר אותו, את המגבלות שלו ואת המגבלות שלך. 

קונה רכב חדש ורוצה להנות ממנו בפן הספורטיבי? שים כמה אלפים בצד (תוריד ממחיר הרכב) לטובת כמה שיעורים עם מדריך, ככה תוכל להנות הרבה יותר מהרכב באופן יומיומי וגם במסלולים, תלמד להכיר את הרכב ואת ההיכולות שלך.

 

לגבי הבחירה, ברז ומיאטה הם הכי ספורט לשקל ואם אתה לא צריך מושבים/דלתות מאחורה וכו הם כנראה הקניה הנכונה. 

שים לב, שהם לא רכבים "חזקים" מבחינת תאוצה כמו ההוט האצ (למשל קופרה) ולכן אם אתה מחפש ריגוש של מהירות ולא של אחיזה לדעתי הם לא מתאימים.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, RK כתב:

הג'וליה אמנם יותר "מיושבת" באופי ובעלת אחיזה גבוהה (ובסטוק הבקרות לא מתנתקות, אם-כי זה שיפור נפוץ מאד וזול - החלפת בורר ה-dna לזה של התלתן), אבל לטעמי ניתן בהחלט להנות מהיתרונות שלה בכל מהירות. היא מרגישה קלילה (וקלה בפועל מכל המתחרות שלה), בעלת היגוי חד, שלדה קשיחה, מתקשרת ומהנה.

 

לפני 3 שעות, GTאי כתב:

לא משתובבים בכביש ציבורי. גם אוטובוס יכול להגיע לנתיב הנגדי (ע"ע אתמול).

 

שליטה והיכרות על הרכב שלך הם הבסיס, אתה יכול להוציא ממנו הרבה (ולא משנה איזה יהיה לך) כל עוד אתה מכיר אותו, את המגבלות שלו ואת המגבלות שלך. 

קונה רכב חדש ורוצה להנות ממנו בפן הספורטיבי? שים כמה אלפים בצד (תוריד ממחיר הרכב) לטובת כמה שיעורים עם מדריך, ככה תוכל להנות הרבה יותר מהרכב באופן יומיומי וגם במסלולים, תלמד להכיר את הרכב ואת ההיכולות שלך.

 

לגבי הבחירה, ברז ומיאטה הם הכי ספורט לשקל ואם אתה לא צריך מושבים/דלתות מאחורה וכו הם כנראה הקניה הנכונה. 

שים לב, שהם לא רכבים "חזקים" מבחינת תאוצה כמו ההוט האצ (למשל קופרה) ולכן אם אתה מחפש ריגוש של מהירות ולא של אחיזה לדעתי הם לא מתאימים.

 

 

לא מחפש מהירויות וכן חושב שהכביש שזה לא המקום לחפש הרפתקאות. כן מחפש משהו שיעשה אתה העבודה בצורה מהנה יותר. כרגע ההתלבטות היא בין ה brz (נק זכות: אמינות, ניראות) והג׳וליה (פרקטיות, פחות/לא ספרטנית). יכול להיות שה brz החדשה אם תגיע תהיה השובר שיוויון. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BRZ אז אני מבין שידנית בחשבון?

שקול את צמד הצרפתיות ואת הסיוויק.

 

עריכה:

אגב צרפתיה נוספת במישור התמורה לכסף 208GTI. ישאר לך כסף בצד לשדרוג עתידי.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Bones כתב:

 

לא מחפש מהירויות וכן חושב שהכביש שזה לא המקום לחפש הרפתקאות. כן מחפש משהו שיעשה אתה העבודה בצורה מהנה יותר. כרגע ההתלבטות היא בין ה brz (נק זכות: אמינות, ניראות) והג׳וליה (פרקטיות, פחות/לא ספרטנית). יכול להיות שה brz החדשה אם תגיע תהיה השובר שיוויון. 

אני בעצמי מחכה לbrz :)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Doron_Z כתב:

כן סמלת אמרה שהיא תייבא אותה לארץ, כאילו בהנחה שיהיו הקצאות והכל אבל לפחות מצד היבואנית יש רצון להביא אותה.

עד שלא ינחתו BRZ חדשות על אדמתנו אי אפשר להאמין לאף אחד, לצערי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור נדב אבל מה שאמרתי לא בא מחבר של חבר ששכן שלו עובד בסמלת, זה בא מסמלת ישירות. 

 

כשהרכב נחשף מדור הרכב של ערוץ הספורט או Ynet (או גם וגם כבר לא זוכר) פנו לסמלת לתגובה האם אנחנו צפויים לראות את הרכב פה והתגובה הרשמית שלהם היתה שהם עושים כל מה שניתן כדי להביא אותו לארץ ובזמנו הם כיוונו על סוף השנה הנוכחית. 

 

אז בסדר בדיעבד זה היה נאיבי ומי בכלל חזה כזה משבר חמור מבחינת אספקות עקב הקורונה אבל אני מסיק מזה שגם אם זה יקח זמן ויש מצב שנראה את הרכב רק בסוף 22 או בשנת 23, עדיין הוא יגיע מתישהו בהנחה שהמצב יתייצב וסובארו ייצרו מספיק ממנו. אם יש רצון חזק מצד היבואנית זה הכי חשוב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...