Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק 5


mavric
שימו לב! השרשור הזה בן 940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בארץ רצים על כל דבר חדש שמגיע לפה , הרכבים של טסלה טובים בעולם הוא מצליח מאוד .

 

אישית גם אני הייתי קונה איוניק 5 מיוחד יותר חברה שרצה שנים שיודעת כבר לבנות מכוניות בגימור והרכבה טובים שרק הולכים ומשתפרים 

בנוסף לזה נושא החשמלי יגיע לכל היצרנים ואז שוב תישאל השאלה מדוע זה ולא זה .

 

בסוף טסלה לא תיהיה מיוחדת כי כל היצרניות יהיו חשמליות וחכמות וגם חזקות 

אישית אני רואה את טסלה כמכשירי אייפון יקרים שסתם מכופפים אותך אליה בלבד  וזה קצת מבאס .

 

האייוניק הזה עוד ישבור שיא מכירות פשוט עדיין לא רואים את זה .

  • אהבתי 1

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא הגיע אחרי טסלה, אז מן הסתם שקשה כרגע להשוות ביקושים בצורה מדויקת. 

כמו כן יש כמויות מוגבלות לשתי המכוניות עקב ביקוש גלובאלי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, lishaina כתב:

אישית אני רואה את טסלה כמכשירי אייפון יקרים שסתם מכופפים אותך אליה בלבד  וזה קצת מבאס .

 

מסקנה שהגעת אליה אחרי נסיעת מבחן ברכב, או שזו עיתונות הרכב פה שעזרה לך לגבש דעה? שואל באמת, לא בציניות.

 

מאיזו בחינה טסלה מבאסת? 

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, mavric כתב:

שלום לכולם,

שוקל לרכוש הרכב הזה, 

מדוע הרכב הזה נמכר פחות מטסלה? מבחני הדרכים מראים שמדובר ברכב לא פחות טוב, 

 

כמו שיואב כבר ענה לך, מדובר ברכב שהחל להימכר פה רק לאחרונה וחודשים אחרי טסלה, ועם מלאי מאוד מאוד מוגבל, כך שאי אפשר להסיק מכמות הרכבים שעלו על הכביש עד כה כמה פופולארית היא תהיה.

בכל מקרה מדובר בשני רכבים שונים כשהטסלה נופלת לקטגוריית ספורט-סדאן והיונדאי SUV. 

 

אני בכל אופן מאוד התרשמתי מהאיוניק 5. 

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל טסלה ושבחן בצורה רצינית להחליף/להוסיף את האיוניק 5 למשפחה אני יכול להגיד שהאיוניק 5 רכב מצויין בעיני. סקירה לגביו תוכל למצוא כאן:

 

וכפי שכתבו לטסלה היה יתרון הראשוניות והקצאות מלאי שאין לאיוניק. אבל לדעתי לטסלה יש יתרון מהותי יותר.

האיוניק 5 הוא רכב טוב ביחס לרכבי בנזין שעולים כמוהו, כאשר היתרון העיקרי שלו הם עלויות תפעול זולות יותר, כאשר לחלק מהמתחרים יש יתרונות שימושיות עדיפה עליו (7 מושבים או יכולות שטח)

 

הטסלה מהצד השני מציעה דברים ששום רכב בנזין במחיר שלה לא מציע. מי שמחפש רכב עם ביצועים מטורפים, התנהגות טובה, אבזור מכף רגל ועד ראש ובסופו של יום גם רכב שמתאים לשימוש יום יומי (גם בגודל וגם בנוחות), צריך להשקיע לפחות עוד 100 אלף שקל יותר (והרבה יותר כדי לקבל משהו דומה לפרפורמנס) וגם אז הוא יתקע עם רכב שצורך דלק יקר, מחירי טיפולים מוגזמים ומחירי ביטוח/רישוי בשמים. ונכון שחלק מהקונים לא ממש צריכים ביצועים כאלה לשימוש יום יומי, אבל כשנותנים אותם בחבילה כל כך מאובזרת במחיר של רכבים שלא מתקרבים ליכולות של טסלה, למה להגיד לא 😁

 

ובקיצור, אם צריך את המבנה הג'יפוני, האיוניק 5 רכב מצויין, אם אפשר להסתפק במבנה הסדאן של הטסלה , הטסלה לדעתי עדיפה (ובפער). 

לפני כשעה, dorgr כתב:

אני חושב שהיתרון של הטסלה זה הטווח והעוצמה של המנוע.
היתרון של האיוניק 5 זה האבזור.

 

הטסלה עדיפה על האיוניק גם באבזור. כדי לקבל אבזור דומה לטסלה בסיסית אתה צריך לקנות את האיוניק 5 המאובזרת ביותר שעולה 25 אלף שקל יותר וגם אז אתה נשאר עם אבזור חסר, וזאת מבלי להתחשב בכלל שהיכולות של הטסלה משתפרות עם השנים ע"י עידכוני תוכנה, דבר שכנראה לא יהיה קיים באיוניק.

 

היתרון של האיוניק הוא בגודל (ובמקום מסויים זה גם החסרון שלה, כפי שכתבתי בסקירה עליו).

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטסלה נפלאה, עם כוכביות של שירות מתחת לכל ביקורת ולא יכולה לשמש בשום אופן כרכב משפחתי למשפחה עם שלושה מתבגרים עקב מושב אחורי בלתי נסבל. 

האיוניק 5 פחות קיצונית, פחות "גדג'טית", אבל הרבה יותר 'אוטו' , מרווח אחורי מרשים, ואי אפשר בכלל להשוות בין מעטפת השירות של כלמוביל לבין מעטפת השירות הלא קיימת של טסלה. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על השירות, אני יכול אולי להסכים(למרות שיש שיפור). על המושב ממש לא מניסיון. שתי נסיעות לצפון 3 מבוגרים 2 ילדים. כלומר תמיד היה מבוגר מאחורה, אף לא תלונה אחת, למרות שרכבים הקודמים שלנו היו מרווחים מאחורה (cx5 ואאודי a6). 

וכאן הבעיה שיש לאיוניק.  זה שעיקר מה שהיא מוכרת היא מרווח וזה אתה יכול להשיג בבנזין באותו מחיר, כך שהיתרון היחיד הוא חיסכון.

הטסלה מוכרת גם חדשנות, טכנולוגיה, ביצועים, באריזה משפחתית נוחה ואת זה לא תשיג ברכב בנזין במחיר הזה

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסכים לא להסכים. 

בעיניים שלי, המרווח האחורי של הטסלה מקבל ציון 'לא מספיק'.

להקטין את האיוניק 5 שהיא מוכרת רק 'מרווח' לא ממש משנה את העובדה שהיא הרבה יותר 'רכב' מהטסלה. 

אגלה לך סוד, המרווח הפנימי באייווייז U5 עוד יותר מרשים. 

אם הייתי רווק - הייתי בוחר בטסלה. כאבא לשלושה ילדים - חד משמעית האיוניק. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרווח באמת הרשים אותי, וגם העובדה שמקבלים התקנת עמדת הטענה במחיר הרכב,

הביצועים, אני לא חושב כיום שזה הכי חשוב אם הרכב עושה 5 שניות למאה או 4 או 7 - פעם היה חשוב לי, אני כיום מתנייד עם רכב חזק ומרווח (סופרב) ,אני כבר לא רודף אחרי ביצועים אלא אחרי חבילה יותר מאוזנת שנותנת רכב פונקציונלי ,מרווח (למשפחה), חזק, עם מערכת שמע טובה, נוח לנסיעות, נוח בעיר, נוח בכבישים העירוניים וכו'. 

בכל מקרה, ממה שבררתי, זמני האספקה ארוכים לפחות עד מאי... 

ואם ארצה ליסינג בכלל אין מה לדבר כיום, אולי רק שנה הבאה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי mavric
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איוניק 5 רכב מעולה. הוא מאובזר ברמה גבוהה, נוח ועם טווח סוללה גדול.

הסיבה שהוא עדיין לא נמכר בכמות גדולה היא שהגיע משלוח קטן של מכוניות לארץ.

בקרוב יגיע משלוח גדול בהרבה ואתה תראה את הרכב הזה בכל פינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איוניק 5 בגרסת 300 כ"ס תתן את אותם ביצועי עולם האמיתי שנותנת טסלה l.r. אם נדבר מספרים אז טסלה עושה 4.4 מדוד ואיוניק עושה 4.9 מדוד. בעולם אמיתי מדובר בנתון שהוא זהה.  אבל מעבר לזה איוניק מרגישה כל כך " רכב" בפנים שלא לדבר על העיצוב כל כך מיוחד לעומת טסלה שאין בכלל מה להשוות. נהגתי ב l.r ונכון שיש תאוצות חזקות אבל בכל עצירה כשיש כמה דקות להסתכל על ה" עיצוב" הפנימי פשוט לא היה לי חשק לחזור לשבת בתוכה שוב. וזו הסיבה העיקרית שאישית ממתין לקיה ev6 , שגם תגיע בגרסה יותר קיצונית מהטסלה ואם המחיר יהיה קרוב לפרפורמנס אז טסלה תהיה בצרה אמיתית.  ובחיי מי חשב לקחת מזדה 3 ולעוות לה את הפרופורציות. ?

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, robertf כתב:

 

מסקנה שהגעת אליה אחרי נסיעת מבחן ברכב, או שזו עיתונות הרכב פה שעזרה לך לגבש דעה? שואל באמת, לא בציניות.

 

מאיזו בחינה טסלה מבאסת? 

אם לא נקבל את דעתם של סוקרי הרכב לא נדע באמת מה יש לרכבים 

הטסלה אכן נותנת חוויה חזקה בנהיגה עליו יצא לי להיות נוסע ברכב גירסת הלוג ראנג

גימורים ופינישים לא 100 אחוז 

ובתור חובב רכבי פרימיומים האייניק לא רואה ממטר תעשה גן את העבודה בצורה יכילה ושימושית וגם תיהיה חזקה בשוק הרכב בעולן וגם בארץ נכון זה יונדאי אבל מי אמר שיונדאי לא יכול להיות טוב ואף טוב מאוד ,סינים וקוראנים תמיד ידעו לחכות אחרים ואפילו לתת תמורה טובה למחיר 

בקרוב יגיע הev6 של קיה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

לפני 5 שעות, 98civic כתב:

איוניק 5 בגרסת 300 כ"ס תתן את אותם ביצועי עולם האמיתי שנותנת טסלה l.r. אם נדבר מספרים אז טסלה עושה 4.4 מדוד ואיוניק עושה 4.9 מדוד. בעולם אמיתי מדובר בנתון שהוא זהה.  אבל מעבר לזה איוניק מרגישה כל כך " רכב" בפנים שלא לדבר על העיצוב כל כך מיוחד לעומת טסלה שאין בכלל מה להשוות. נהגתי ב l.r ונכון שיש תאוצות חזקות אבל בכל עצירה כשיש כמה דקות להסתכל על ה" עיצוב" הפנימי פשוט לא היה לי חשק לחזור לשבת בתוכה שוב. וזו הסיבה העיקרית שאישית ממתין לקיה ev6 , שגם תגיע בגרסה יותר קיצונית מהטסלה ואם המחיר יהיה קרוב לפרפורמנס אז טסלה תהיה בצרה אמיתית.  ובחיי מי חשב לקחת מזדה 3 ולעוות לה את הפרופורציות. ?

מה היתרון של ev6 על האיוניק 5? הבנתי שתעלה יותר, ולמה לא לקנות איוניק 5?

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...