Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן, מדובר בדבק שפשוט נזל על התצוגה, פירקתי את התצוגה וניקיתי אותה מהדבק, בהתאם להנחיות והכל

עובד כראוי.

 

 הזוי בעיניי שמוצר שפותח בישראל, אינו מתאים לאקלים במדינה בו הוא תוכנן.

אף על פי שלכאורה החברה מודעת לקיומו של פגם נרחב בייצור/תכנון ובמקום להחליף ללא עלות את התצוגות ברכיבים איכותיים יותר, מחליפים לאותו רכיב פגום ועל חשבון הלקוח שבתמימותו חושב שהתצוגה התנפצה כחלק מתרחיש אקלים נדיר

 

תודה רבה על העזרה ובריאות איתנה לכולנו

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, meir_gi כתב:

אתה יכול לכתוב מה ההנחיות לניקוי הדבק?

 

בשמחה:

 

1. את הזכוכית החיצונית, ניקיתי באמצעות מברשת עדינה ולאחר מכן יישמתי סבון ומים

 

2.את התצוגה עצמה ניקיתי גם עם מברשת ולאחר מכן באמצעות אלכוהול 90 אחוזים, מומלץ בזהירות באמצעות מקלון לניקוי אוזניים.

 

מעבר לזה לא צריך לעשות דבר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
בתאריך 9.8.2021 בשעה 12:31, meir_gi כתב:

תודה. וזה קל לפרק את הזכוכית החיצונית בכדי לנקות ולהגיע לצד הפנימי?

 

קל וקשה, הם יחסיים. אני חושב שמילת המפתח כאן היא סבלנות והימנעות מהפעלת כוח, יש לחמם בחום בינוני וממרחק סביר את הזכוכית

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי

זה לא סדק בזכוכית של הצג 

פירקתי את הצג ומסתבר שהם שמים סוג של דבק שקוף דו צדדי בכדי להדביק את הצג ( LCD ) לכיסוי הזכוכית עגולה 

השמש מייבשת את הדבק וזה נראה כמו סדקים 

אני קילפתי את הדבק הדו צדדי ושפשפתי אותו עם אלכהול - זה לא פתרון מושלם אבל עדיף מלראות תצוגה עם סדקים 

מובילאי צריכים לבצע ריקול לכל התצוגות שלהם באופן מיידיי ולא לדרוש כסף על החלפה 

מקווה שייצא משהו מהתביעה היצוגית 

×
×
  • תוכן חדש...