Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטעות שברתי את החלק הזה בתמונה.

דפקתי עליו חזק כי לפעמים האור של המד דלק נכבה לי ואז אני דופק מלמעלה על הלוח שעונים וזה מסתדר אבל הפעם כנראה שדפקתי יותר מדי חזק וזה נשבר..

לא ידעתי שזה כזה פלסטיק עדין חשבתי שזה כמו החומר של הדשבורד 

אגב החלקים של הפלסטיק שנשברו נכנסו בפנים ולא הצלחתי להוציא אותם..

מישהו יודע מה אפשר לעשות האם אפשר להחליף או לתקן?

תודה מראש

20210730_105655.jpg

פורסם

תנסה לקנות מפירוק מצחיית לוח שעונים שלמה. 

 

תפרק את הלוח שעונים (יש מדריך בפורום), תחליף את כל הנורות שלא תצטרך לדפוק עליו. מתוך המקום של הלוח שעונים יש כמה ברגים שמחזיקים את המצחיה, תחליף את המצחיה. 

 

זה משהו שכל אחד שיש לו זוג ידים טובות יכול לעשות. 

 

אני מדבר על הדגם של 2006-2010. בישן יותר לא יודע אם המצחייה ניתנת לפירוק. 

 

 

פורסם
לפני 50 דקות, Buki כתב:

תנסה לקנות מפירוק מצחיית לוח שעונים שלמה. 

 

תפרק את הלוח שעונים (יש מדריך בפורום), תחליף את כל הנורות שלא תצטרך לדפוק עליו. מתוך המקום של הלוח שעונים יש כמה ברגים שמחזיקים את המצחיה, תחליף את המצחיה. 

 

זה משהו שכל אחד שיש לו זוג ידים טובות יכול לעשות. 

 

אני מדבר על הדגם של 2006-2010. בישן יותר לא יודע אם המצחייה ניתנת לפירוק. 

הדגם שלי זה 2008

איפה אני יכול לקנות מצחיית לוח שעונים?

ויש מדריך גם איך להחליף את הנורות?

אתה יכול לשלוח לי קישור אני פשוט חדש פה תודה

פורסם
בתאריך 30.7.2021 בשעה 17:29, Buki כתב:

תראה פה בנתיים, אם יש שאלות תשאל בכייף. 

 

 

תודה אוקי אני אנסה לפתוח את זה ולהחליף אבל זה פעם ראשונה שאני מתעסק בדברים כאלה אולי כדאי להביא למישהו שמבין לעשות את זה?

פורסם
לפני שעתיים, Rabenu כתב:

אולי כדאי להביא למישהו שמבין 

אולי כדאי, לזה אני לא יכול לענות. רק אתה יכול להחליט אם אתה רוצה להתעסק בזה עצמאית או לא. 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 5 שעות, Buki כתב:

אולי כדאי, לזה אני לא יכול לענות. רק אתה יכול להחליט אם אתה רוצה להתעסק בזה עצמאית או לא. 

 

 

 

איפה אני יכול לקנות את המנורות ואת המצחיית שעונים?

פורסם (נערך)
בתאריך 1.8.2021 בשעה 16:46, Rabenu כתב:

איפה אני יכול לקנות את המנורות ואת המצחיית שעונים?

 

בתאריך 1.8.2021 בשעה 11:24, Buki כתב:

אולי כדאי, לזה אני לא יכול לענות. רק אתה יכול להחליט אם אתה רוצה להתעסק בזה עצמאית או לא. 

 

 

 

 

החלטתי ללכת על זה עצמאית אבל יש לי כמה שאלות:

1. איפה אני קונה את המנורות להחליף בלוח שעונים

2. איפה אני קונה את המצחייה ללוח שעונים

3. איך מחליפים את המנורות של המזגן האם זה יותר מסובך?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי Rabenu
פורסם

יש בקישור שצירפתי תמונה של המנורות, קניתי אותן ב"גלאור" ברחוב שונצינו בתל אביב. 

 

את המצחיה צריך לחפש בפירוקים. 

 

 

להחליף נורות בפנל מזגן קצת  יוצר מורכב, גם לזה יש מדריכים בפורום אבל תשאיר את זה לשלב שני. 

 

 

פורסם
לפני 52 דקות, Buki כתב:

יש בקישור שצירפתי תמונה של המנורות, קניתי אותן ב"גלאור" ברחוב שונצינו בתל אביב. 

 

את המצחיה צריך לחפש בפירוקים. 

 

 

להחליף נורות בפנל מזגן קצת  יוצר מורכב, גם לזה יש מדריכים בפורום אבל תשאיר את זה לשלב שני. 

המנורות של הפנאל מזגן זה אותן מנורות?

פורסם

לא בפנל מזגן יש נורות רגילות ללא בסיס 1.2W כמו בתמונה. 

אבל החלפה בפנל מזגן דורשת הרבה פירוקים מסביב, די מורכב למישהו ללא ניסיון. 

 

Screenshot_20210803-180630_(1).thumb.png.a87a3aeb42041fac7820a956e7bd06f7.png

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...