Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קלאץ מדחס מזגן- החלפה, לנסר 2011


msti
שימו לב! השרשור הזה בן 993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, יש לי לנסר 2011 1.5, לפני כמה חודשים התחיל רעש מהמדחס של המזגן.

אחרי כמה זמן, בזמן עצירה כשחם בחוץ המזגן פשוט מספיק לקרר, חוזר אחרי כמה דקות נסיעה..

ממה שביררתי מדובר בקלאץ של המדחס- (קלאץ+סליל מגנטי), שלא מצליח להצמד ברגע שחם ולכן המדחס לא נכנס לפעולה.

המזגן מקרר מעולה כשכן עובד, חום המנוע מעולם לא עלה אל מעל החצי, כך שזה לא בגלל שהמנוע מתחמם או חוסר גז או עודף גז (כי גם לא מלאתי).

לכן הזמנתי קיט החלפה של קלאץ מעליאקספרס,  כמובן אחרי בדיקה של תאימות לפי מספר שלדה וכ"ו..

האם מישהו החליף פה לבד ויכול לתת המלצות?

האם מישהו מכיר בעל מקצוע שיבצע את ההחלפה בבאר שבע? 

תודה!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, msti כתב:

היי, יש לי לנסר 2011 1.5, לפני כמה חודשים התחיל רעש מהמדחס של המזגן.

אחרי כמה זמן, בזמן עצירה כשחם בחוץ המזגן פשוט מספיק לקרר, חוזר אחרי כמה דקות נסיעה..

ממה שביררתי מדובר בקלאץ של המדחס- (קלאץ+סליל מגנטי), שלא מצליח להצמד ברגע שחם ולכן המדחס לא נכנס לפעולה.

המזגן מקרר מעולה כשכן עובד, חום המנוע מעולם לא עלה אל מעל החצי, כך שזה לא בגלל שהמנוע מתחמם או חוסר גז או עודף גז (כי גם לא מלאתי).

לכן הזמנתי קיט החלפה של קלאץ מעליאקספרס,  כמובן אחרי בדיקה של תאימות לפי מספר שלדה וכ"ו..

האם מישהו החליף פה לבד ויכול לתת המלצות?

האם מישהו מכיר בעל מקצוע שיבצע את ההחלפה בבאר שבע? 

תודה!

 

האם בגלל שלעיתים המזגן כן עובד ולעיתים לא אפשר להסיק שהסליל תקין והבעיה רק המרווח בין הדיסקיות (שניתן אולי לתיקון על ידי הסרה של אחת מה"שימס" (דיסקיות ?!) )?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי יש לך בעיה. או בטעינה. או חום גבוה.

לא חיבת להידלק נורת הטעינה. נסה שזה קורה. לשלב לניוטרל. ולתת קצת גז. אם המדחס מתחבר.

זה אומר שהמחשב רכב. מנתק תמזגן.

 

עוד דבר שנתקלתי בו. זה מפל מתח על קו הפלוס של המדחס. בעמידה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, yor2 כתב:

לפי דעתי יש לך בעיה. או בטעינה. או חום גבוה.

לא חיבת להידלק נורת הטעינה. נסה שזה קורה. לשלב לניוטרל. ולתת קצת גז. אם המדחס מתחבר.

זה אומר שהמחשב רכב. מנתק תמזגן.

 

עוד דבר שנתקלתי בו. זה מפל מתח על קו הפלוס של המדחס. בעמידה.

 

 

 

תודה, ניסיתי את הדברים זה כבר, זה לא השפיע.

אין לי בעיות בחשמל הרכב, המצבר די חדש והכל מתפקד כראוי.

ניסיתי גם בניוטרל, הוא אין קשר, המדחס חוזר לעבוד ברגע שהאיזור מתקרר-נגיד נסיעה שמתחיל להכנס אוויר פנימה.

אין בעיה של חום גבוה, מעולם לא עבר את החצי, גם בשיא החום בחוץ.

הוונטה נכנסת לפעולה בזמן גם (אם המזגן כבוי היא נדלקת ברגע שמגיע לחצי).

לגבי מה שציינת בסוף, מפל המתח בעמידה, איך ניתן לבדוק?

שוב, מציין שאם אני אהיה בשעות הערב כשפחות חם עם הרכב עומד, המזגן יקרר בלי הפסקה.

זה קורה ב99 אחוז בשעות הצהריים כשמגיעים לעצירה ארוכה יחסית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לבדוק את מפל המתח. צריך לבדוק אם רב מודד. 

אולי מרק 10 יוכל להסביר. או דניאל. או בוקי.

צריכים גם לבדוק את התנגדות הסליל של המדחס.

אם אתה אומר שבאמידה הבעיה. כדאי לשטוף את מעבה המזגן בלחץ מים. 

גם שעון החום יכול לזיף ולא תראה שינוי. בחום.

יכול להיות גם שבגלל החום הלחץ של דחיסה גבוה. ולכן היונית טרנרי מנתקת תמדחס.

ממליץ לפנות למזגניסט. או חשמלאי רכב.

 

יש עוד אפשרות לבדיקה זה לנתק תקונקטור של המדחס. ולתת פלוס ישיר למדחס. לקחת חוט בין המדחס.

למצבר. ולראות אם זה מסתדר.  פחות מומלץ.

 

חשוב לי להדגיש. שאני לא חשמלאי רכב. עבדתי במוסך של חשמל ומיזוג לרכב.

במפל מתח. נתקלתי ברכב שלי. וגם בטעינה. חלשה בעמידה.

הפתרון לטעינה החלשה כיבוי אורות ביום.

 

לפני 5 שעות, msti כתב:

זה קורה ב99 אחוז בשעות הצהריים כשמגיעים לעצירה ארוכה יחסית

בגלל זה אני חושב שהבעיה פיקודית ולא המדחס.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היי, מעדכן...

אז הלכתי על תיקון פשוט יותר- בטח זמני

פשוט פרקתי את הבורג של הקלאטץ עם מברגת אימפקט- עם היד השניה תפסתי את הדיסק שלא יסתובב, זה נפתח בלי בעיה.

ניקיתי, הורדתי שייבה אחת (SHIME) מתוך 2 שיש שם, החזרתי, סגרתי את הבורג...

מאז- בע"ה, המזגן עובד מעולה.

עקבתי ובדקתי - בעמידה, כשהזמגן עובד, ישנם הפסקות של המדחס (תקין).

שמח שזה בנתיים נסגר ככה, במידה ויהיה צורך, אחליף את הקלאטץ ואת הפולי כולו.

תודה!

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...