Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב ראשון (20k)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני מחפש לקנות את הרכב ראשון שלי בתקציב של 20,000 פלוס מינוס. אשמח לעזרתם בהמלצות, וטיפים וכל מה שעולה לכם. 

תודה :-)

פורסם

ידני/אוטומט?

יש העדפה לקטגוריה?

מה יותר חשוב ביצועים/צריכת דלק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
פורסם

קליאו או מגאן דור 3 עם גיר ידני זו תמורה טובה לכסף לדעתי. (אסור אוטומטי)

 

אם חייבים משהו אוטומטי, כנראה משהו יפני וישן יעשה את העבודה, אולי מאזדה 3.

האתר שלי: long.co.il

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מחדד כי באמת יצא לי קצת באוויר: מחפש רק רכב אוטומט, עם קילומטראז לא בשמיים, לא מאוד משמעותי לי הביצועים ככה שעדיף שיהיה חסכוני ואני לא איזה מבין גדול ככה שבעיקר חשוב לי שיהיה אמין.

מבחינת קטגוריה וצורה האזור של הסופר מיני זה אחלה, או הסטייל של איביזה כזה…

אני בן 22 והרכב ישמש אותי אותי בעיקר לנסיעות לבד/עם חברים אבל גם עירוניות וגם בין עירוניות.

מקווה שסיפקתי מספיק מידע ומודה שוב לכל מי שעזר ויעזור :)

בתאריך 18.7.2021 בשעה 18:02, edward כתב:

קליאו או מגאן דור 3 עם גיר ידני זו תמורה טובה לכסף לדעתי. (אסור אוטומטי)

 

אם חייבים משהו אוטומטי, כנראה משהו יפני וישן יעשה את העבודה, אולי מאזדה 3.

 

בתאריך 18.7.2021 בשעה 00:08, yulianx כתב:

ידני/אוטומט?

יש העדפה לקטגוריה?

מה יותר חשוב ביצועים/צריכת דלק?

 

בתאריך 18.7.2021 בשעה 01:21, EliC25 כתב:

ממליץ לקרוא ולעבור על המדריך

https://knufia.org/מאמר-מדריך-לרכישת-רכב-משומש/

ולחזור עם דרישות יותר קונקרטיות.

הגבתי בצורה יותר מפורטת, תודה רבה לכם!!

 

עריכה אחרונה על ידי Emilio11
פורסם

הייתי מחפש מזדה 2 ברמת אבזור דינמיק, לא חסכוניות במיוחד אבל זריזה ונחשבת לאמינה, רמת אבזור אקטיב פחות מאובזרת אך בעלת שני כריות בלבד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מצטרף לכיוון מזדה 2.

רכב זריז, אמין, לא הכי נוח, אבל בנוי טוב.

אפשר גם סוזוקי סוויפט

הדגם עם מנוע 1.5

או ספלש עם מנוע 1.2, חסכונית, מרווחת לגודל ואמינה.

שוב חשוב לבדוק טוב, לפי המדריך שרשמו לך.

בהצלחה

הרכב הראשון שלי היה פיאסטה שנת 2000 ידנית עם 180000 קמ.

נסעה בגבורה בכל הארץ!

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

מצטרף על המזדה

אפשר גם פיאסטה עד 2013.

ספלאש הייתי מוותר, מרגיש כמו קרש גיהוץ בעיר.

×
×
  • תוכן חדש...