Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אשמח לקבל המלצות למכון בדיקת רכב בנתניה.

חיפשתי באפליקציית איזי וראיתי שיש המלצות טובות על מקום שנקרא מ.נ בדיקות רכב למי שמכיר.

תודה.

פורסם

היכולת של מכון בדיקה לגלות בעיות מכאניות ברכב מוגבלת מאוד. היכולת לגלות רכב שנאנס ולא טופל כהלכה אפסית. 

בדיקה זה נחמד, אבל זה לא תחליף לרכישת רכב ממקור אמין. גם אני הייתי נזהר מסוחרים חלקלקים

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
לפני שעה, admtaynov13? כתב:

מה הוא שאל מה אתם עונים

 

מקובל לחשוד בקשרים בין הסוחרים למכונים. ודי לחכימא ברמיזא.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

קשור וחצי. הסוחרים היום מורידים ק''מ חופשי. ובנוסף מעדכנים אותו ברישיון. ובנוסף עובדים עם מכוני בדיקה שלא ילכלכו להם יותר מידי על המכוניות. והלקוח הוא הקורבן אם אפשר להימנע מסוחרים עדיף.

אני פעם קניתי רכב זול מסוחר אחרי שבדקתי את הרכב טוב לא במוסך. לא היה טסט אמרתי לו שנלך ביחד. רציתי שיפסלו אותו. הרכב תוך דקה היה בחוץ. כולם אומרים לו שלום הוציאו לו קפה אספרסו. לא עניין אותי הקומבינה רכב זול וגם בדקתי אותו היה מצב טוב. גם נמכר אחרי שנה באלף יותר ממה שקניתי.

הסוחרים מעבירים טסט בלי לתקן שום ליקוי ברכב.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 18 שעות, admtaynov13? כתב:

מה הוא שאל מה אתם עונים

יש לך את שמעון ביסמוט הייתי אצלו והוא נתן שירות טוב.

על איזה רכב מדובר?

היי, קיה פורטה 2013

שאלתי את המוכר, הוא מוכר את הרכב לקרוב משפחה שלו, הרכב רשום על שם קרוב המשפחה, הוא מגיע עם תז שלו וייפוי כח אז במקרה הזה אני יכול להיות שקט שהוא לא סוחר, אני מניח...

פורסם

@asaflaviטוב שהעלית את המידע. זה סוחר. שומר כספו (ואפילו נפשו) ירחק.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תבקש להפגש עם "קרוב המשפחה" כדי לקבל עוד פרטים על הרכב.  תחזור לספר מה התשובה.

פורסם (נערך)

יש דרך אחרת לבדוק אם הוא סוחר? תעודה, משהו? אם הרכב רשום על שם "קרוב המשפחה" ואותו הקרוב מגיע למעמד המכירה אז אפשר להיות רגוע?

משהו שרשום ברישיון הרכב שאפשר לבדוק? אולי לבקש צילום של רישיון הרכב לפני שאני מגיע?

עריכה אחרונה על ידי asaflavi
פורסם
לפני 3 שעות, asaflavi כתב:

איך אני יכול לבדוק אם הוא סוחר או לא?

1. הרכב לא רשום על שם המוכר - אין התאמה בפרטים האישיים ובת"ז בין פרטי המוכר בפועל לבין הפרטים המופיעים ברישיון.

2. רשום ברישיון הרכב למטה- הפקדה לסוחר/תו סחר כלשהו..

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...