Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיט, על הבוקר... איך שאני שונא את איזור התעשייה בראש העין. פעם שניה שאני חוטף שריטה שם (15 מטר מהפעם הקודמת שזה קרה שם)

 

מטושטש הזוי "ניסה" להיכנס לחנייה במגרש חופשי כמעט ריק ודפק את קצה פגוש ימין קדמי שלי עם הפגוש האחורי שלו, נסע ברוורס ונכנס בי. מה שהורג אותי הוא שהמגרש היה ריק כמעט לחלוטין, הוא פשוט עצר קצת אחרי הכניסה ונסע אחורה... (הוא היה צריך לא לנסוע רוורס אלא לתת לי לעבור קודם.)

בדיקה ראשונה מראה מעט שריטות ובטנת הפגוש השתחררה, מה שמטריד אותי בעיקר. דיברתי עם הפוגע ולקחתי פרטים, הסוכן שלי אומר שאפנה למוסך לקבלת עלויות.
IMG_20210706_073532.thumb.jpg.871cd54e4c07e84eff73a346663167d6.jpgיש מישהו בסביבות ראש העין לפנות אילו? אני מעדיך לא לשרוף חצי יום עבודה על סידורים כאלה.

פורסם

זה עדיין רלוונטי או שכבר עזבת את ראש העין?

אם רלוונטי אני אישית עם ליסינג, אבל נקרא לחברים @zaf @lanosforce @איציק נ.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פחחי כפר קאסם עושים עבודה טובה במחירים שפויים, וזה מנסום של שני חברים. אצל פחחים שאני מכיר בפתח תקווה המחיר כפול ויותר.

 

אני מניח ש @lanosforceמכיר יותר מן הסתם, כי על פי הפוסטים שלו ביקר בכפר יותר ממני (אני בעיקר בנושאי חמרי ביניין 😀)
 

  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אשמח להמלצה, אני צריך לגמור את זה היום ולקבל הצעת מחיר לביטוח. אנסה לצאת בצהריים בתקווה שאצליח לחזור ולמצוא מקום חנייה....

פורסם

אם רק להצעה - נסה את רפי מזרחי, מוסך הצוות בפתח תקווה 

https://easy.co.il/page/2025336

 

בעבר תיקנתי אצלו. עובד יפה ונקי.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

 נסה גם בכפר קאסם - אצל עבד מוסך 10
https://easy.co.il/page/26430404

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

image.thumb.png.778d210dfce99133aadb3efc6912ddf3.png

כפר קסאם+וויז זה מהו שלא ממש הולך ביחד🥴

אחרי שהסתבכתי שם עצרתי ליד "החברים שירותי רכב", קיבלתי הצעה של 1200 (בלי קבלה) על צביעת כנף+פגוש. בחנות חלפים "אוטולנד חלפים למרצדס" אמרו לי שיוכלו להשיג בטנה ב 250 ש"ח.

הרמתי מכסה מנוע וגיליתי שהחתיכת פלסטיק שמחזיקה את הפנס נשברה...😬 זה לא תיכנון גרוע, זה פשוט מטומטם ברמות שקשה להפנים (להזכירכם, מדובר על "נשיקה", לא על התנגשות שקימטה פח) כך שאצטרך להפעיל ביטוח פנסים. הפוגע צריך לרדת על הברכיים ולהודות לי,  Hella Bi Xenon לרכב הזה עולה כמעט שלוש אלפיות בחו"ל (בלי מכס ומע"מ)

פורסם
בתאריך 6.7.2021 בשעה 17:31, zaf כתב:

פחחי כפר קאסם עושים עבודה טובה במחירים שפויים, וזה מנסום של שני חברים. אצל פחחים שאני מכיר בפתח תקווה המחיר כפול ויותר.

 

אני מניח ש @lanosforceמכיר יותר מן הסתם, כי על פי הפוסטים שלו ביקר בכפר יותר ממני (אני בעיקר בנושאי חמרי ביניין 😀)
 

 

הם סה"כ עושים עבודה טובה - יש כאלה שיותר ויש כאלה שפחות - רצוי ללכת שם לפחחיות הגדולות או לאלה שהמוסכים ממליצים עליהם - יש מאחורי צמיגי תיק תק (דאנלופ מצד ימין למאפיה בכיכר הראשונה) שהוא ממש טוב. ואם פונים באותה כיכר שמאלה כלפי הירידה לשוק - ממש מצד שמאל יש פחחיה גדולה וטובה מאוד גם כן. 

 

על הסובארו עשו לי תיקון צבע לדלת שהיה לא זול - והאמת לא ממש יצאתי מרוצה וזה בפחחית קטנה ממש לי המשתפת רכב (מול התחנה של דלק סונול) אז יש ויש אבל בסופו של דבר זה בעל המקצוע, היום שנפלת עליו והמצב רוח שלו - ואני לא חושב שזה שונה כמעט מכל מקום אחר. 

 

בעל מקצוע טוב יעלה בהתאם בעיני. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

יש מאחורי צמיגי תיק תק (דאנלופ מצד ימין למאפיה בכיכר הראשונה) שהוא ממש טוב

אפשר שם בבקשה? אני לא מנסה לחסוך פה (אחרי שטיפה הרכב נראה חדש, והוא בן 13).

דיברתי עם הביטוח פנסים ותמורת השתתפות עצמית של 170 ש"ח יוחלף הפנס. בסך הכל זה יצא כ 1800 ש"ח (שכר לימוד זעום לבחורצ'יק, אני רק חושב מה היה קורה אם הייתי נכנס ל"אוטו-בנץ" ומשאיר מפתחות על השולחן🙂) אך עדיין זה הולך לשרוף לי לפחות יום עבודה והרבה בילבול מוח...

פורסם

אני חושב שלגדולה מול המאפייה לכוון השוק קוראים "מאמון" לאחרות סוג של עלומי שם - אתה פשוט מגיע בעקבות המלצות - זו שמאחורי צמיגי תיק-תק ראיתי שם עבודות יפות של רסטורציה של ג'יפים ישנים, סובארו פשע ויגוואר משנות ה70 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז כנראה שעשיתי טעות, חיפשתי שם בסביבה ולא מצאתי. בסופו של דבר נכנסתי ל "פחחות וצבע מוסך 10" מול צמיגי תיק תק. פשוט דפוקים.

 

קודם כל ביקשו שאבוא ממש מוקדם כדי שיספיקו את הכל, תשע ורבע אני מגיע לשם (ביליתי את הבוקר במשרד הרישוי, סיפור מרגיז אחר) לחוץ ורואה שני בחורים אוכלים ברגועה עם כמה מכוניות מחכות בתור. מסביר שוב מה צריך לעשות (החלפת בטנה, צביעת כנף ימנית קדמית וצביעת פגוש מלאה, על הדרך החלפת כיסוי פנס ערפל בכיסוי חדש שהבאתי) ב 1300 ש"ח לפי הצעת המחיר שנשלחה (ללא מע"מ). "משום מה" קופצת פתאום איזושהי אי הבנה שההצעה שקיבלתי שלשום הייתה בעצם ל'צביעת חצי פגוש ו"לטשטוש" החלק השני' (מה זה בכלל?) ולא צביעה מלאה! נכנעתי, סגרנו על 1500 ש"ח ואמרו לי לבוא ב 4-5 לאסוף את הרכב. רצתי למשרד .

בשעה אחת אני מקבל טלפון שכיסוי פנס ערפל לא מתאים, אני קופץ לשם ורואה שהרכב עוד בחוץ. אני שואל מה קרה ולמה העיכוב ועונה הבחור בפה מלא אוכל (טוחן ארוחת צהריים) "שהם היו מאוד עמוסים". כשאני שואל למה הקפצתם אותי בכזה לחץ בבוקר הוא מסתכל עלי נעלב ואמר שהייתה הרבה עבודה... בדקתי מה היה לא מתאים והבנתי שהם בלבלו בין ימין לשמאל. ניחא.

בחמש אני מקבל הודעה שיהיה עיכוב קל, בשש אני עם הצבע בטלפון והוא אומר שעד שבע הכל מוכן ובשבע הוא אומר לי לבוא ב 8 לאסוף את הרכב.

אני מגיע בשמונה בערב וכבר בחוץ בחושך רואה איזו עבודה דפוקה הם עשו על הפגוש, במספר מקומות בועות בלכה וכשנוגעים בהן הן מתפוררות... אני מחכה כמו אדיוט בחוץ ורק אחר כך מגיע הצבע (מסתבר שהוא היה עסוק בארוחת ערב).

 

מפה לשם הבנתי שהם לא מקצוענים ברמות. נייר דבק היה עדיין תקוע מסביב לפנס הימני, הפגוש לא פורק ונצבע בתנור כפי שצריך, השריטות בתחתית לא תוקנו כפי שביקשתי, החלק התחתון מחוספס ללא לכה ("מה איכפת לך,  קצת נסיעה וזה מתלכלך מחדש") והחלק מתחת לפנס הקדמי לא מלוטש (לכה מחוספסת). אני מקבל ים של תירוצים שלא מעניינים אותי ואומרים לי "תבוא מחר, שתי דקות לסדר". הבנתי שאיתם כבר אין לי מה להמשיך ושלפתי כרטיס אשראי, הפתעה, הוא רוצה מזומן. אני מנסה להסביר לו שאע"פ שאני נוסע ב"מרצדס" אני לא מסתובב עם סטפות של מזומנים ושיקח בכרטיס/צ'ק אבל הוא טוען שלקבל כרטיס יהיה רק לפי הצעת המחיר המקורית שכללה מע"מ... למרבה המזל היה כספומט ליד (ואשתי ידעה את המספר של הכרטיס, אני לא זוכר מתי פעם אחרונה משכתי מזומנים...) אז משכתי ושילמתי לו. אני מקבל את המפתח והוא  שואל "מה עם טיפ"... WTF? אמרתי לו שאני לא נותן טיפים (מעקרון, גם במסעדה) אז הוא עשה פרצוף עצוב כעלה בחזרה לאכול.

 

נכנס לרכב ומתניע, נדלקת לי נורת "בדוק מנוע"😒

אני מקשר אילו וצורח, הוא יוצא מהארוחת ערב ומסביר לי שלא עשו כלום באוטו ושזה לא אשמתם ושאף פעם לא קרה לו. אחרי שאמרתי שהם דפקו משהו בזמן הפו"ה הוא הכניס/הוציא את הנורת ערפל ואחר מספר פעמים נורת "בדוק מנוע" לא נדלקת אחרי ההתנעה. ברחתי משם....

 

מסקנות:

-לא להתקרב ל "פחחות וצבע מוסך 10"

-"מה שעולה גרוש שווה גרוש"...  בפעם הראשונה שחטפתי שריטה שם באיזור תעשייה שם שרטו לי את הכנף הקידמית השמאלית, צביעה בלבד עלתה לי (לחברת הביטוח של הפוגע) קצת פחות מ 2000 ש"ח וזה היה שווה את זה, גם העבודה וגם השירות. בכל מקרה בפעם הבאה שדבר כזה יקרה כבר לא אהיה נחמד ("בוא נסגור ביננו בלי לערב את החברת ביטוח") אלא אעביר את הטיפול למוסך איכותי רציני ושהפוגע ישבור את הראש.

  • מעניין 1
פורסם

אמרתי מאחורי תיק-תק - לא מול 

נראה שנכנסת למסעדה במקום לפחחית. 

עצוב וכואב לקרוא. 

  • מצחיק 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

עצוב, לשמוע, מצטער על שאפילו הצעתי לך לבחון אותם. 🥺

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...