Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 6.7.2021 בשעה 17:31, zaf כתב:

פחחי כפר קאסם עושים עבודה טובה במחירים שפויים, וזה מנסום של שני חברים. אצל פחחים שאני מכיר בפתח תקווה המחיר כפול ויותר.

 

אני מניח ש @lanosforceמכיר יותר מן הסתם, כי על פי הפוסטים שלו ביקר בכפר יותר ממני (אני בעיקר בנושאי חמרי ביניין 😀)
 

בדיעבד, הייתי צריך להתעלם מזה🙂

בתאונה על חשבון הביטוח של הפוגע, לנפגע (אני) אין כל אינטרס לחיסכון כלכלי. כפי שכתבתי, התיקון הקודם (שריטה בכנף בלבד, בלי פחחות!) עלה קרוב לשתי אלפיות במוסך ביהוד שהיה מלא בימריות ופורשים.... הם הקפיצו אותי הלוך/חזור לעבודה וקיבלתי טופס חתום שלם של כל הפעולות שבוצעו, המושבים/מראות אפילו לא הוזזו! (הדפוק בכפר קאסם החליט לאכול אצלי ברכב ולההנות מהמזגן...) וזה מה שמקבלים כשמשלמים 2000 ש"ח לצביעת שריטה.

 

הבחור שפגע בי שינה מהר מאוד את הטון אחרי ששלחתי לו את הסרטון ממצלמת הדרך והתחנן לא להפעיל ביטוח מלא (צפי תיקון של יותר מ 4 אש"ח בלי הפנס), אע"פ שגם הוא עובד באיזור ההיי-טק כאן הוא לא נראה לי עשיר במיוחד וגם הבנתי שיש לו כל מיני בעיות. זה הביא אותי להחליק את הסיפור ולגשת לפחח ישירות. ומזה אכלתי אותה....

  • מבאס 1
פורסם

החברים של טיפלו ומטפלים בכפר ברכבים ותיקים (אלפא 147 ואופל אסטרה) , מצטער שאיכזבתי. 😒

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

שבת, פעם בשבועיים אני מעביר שטיפה לרכב. השבת הזאת הסתכלתי מקרוב על תוצאות ה"תיקון"...

הנזילת לכה הזו בצד הימני של הפגוש (היכן שבוצע התיקון) היא פשוט עבודה ערבית, איך לעזאזל הם הצליחו לדפוק את זה? למרבה השמחה הצד השמאלי של הפגוש לא נפגע. למעשה הוא נראה כאילו לא נצבע בכלל (להזכירכם, שולמה תוספת של 200 ש"ח על הצביעה...)

 

לא להתקרב אליהם

 

יש משהו שניתן לעשות כדי לתקן את ה"נזלת" הזו?

IMG_20210717_151059.jpg

IMG_20210717_151110.jpg

  • מבאס 2
פורסם

פוליש ואולי אפילו שיוף.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

משהו בבית או להעביר לבעל מקצוע?

פוליש (ידני) עשיתי לפני הרבה זמן וזה היה לגג של רכב, להוריד כזו נזילה של לכה לא נראה לי ממש זהה 🥴

פורסם

החליפו לי כרגע את הפנס (תיכנון דפוק/נכלולי ברמות, פין האחיזה בנוי שישבר בקלות והוא חלק יצוק ממעטפת הפנס כך שיש צורך בהחלפה מלאה😬)  לפנס משומש, לדברי המתקין הם אינם מחוייבים להחלפה בחלק חדש... השארתי את הפנס ה"שבור" אצלי, אני חושב על הדפסת תלת מימד של מתאם שיודבק/יוברג לחלק השבור (אחרי חיתוך השבר כמובן) עם נקודת שבירה מיועדתץ

 

בכל מקרה, בזמן פו"ה הפנס התגלה כי ברגי הפגוש אינם המקוריים אלא ברגי גבס😢 מישהו התנסה בתביעות קטנות מול עסקי כפר קאסם? (אני יודע כי אין טעם להגיש נגד עסק במזרח ירושלים...)

פורסם

אפשר לשפר מאד "תפוזיות" עם שלייף סבון.

אפשר לטשטש נזילות לקה בליטוש עדין (כמו שלייף סבון, רק עם ראש נייר ליטוש והרבה מים במקום באף או ספוג).

שני אלו מצריכים מיומנות גבוהה, ולא מומלצים כDIY

 

לגבי תביעות - אמנם לא בכפר קאסם, אך יש לי נסיון בתביעה קטנה מול תושב ערערה.

ההבדל העיקרי מתביעה מול, נניח, תושב ת"א, הוא במסירה המשפטית.

בגלל שאין ברוב הישובים הערביים הקטנים כתובות עם שם רחוב וכו', קשה יותר להוכיח מסירה של התביעה (שדרושה ע"מ שיתחיל מניין הימים להגשת כתב הגנה, פס"ד בהעדר  וכו').

אם יש לעסק כתובת "רשמית" אז יהיה לך יותר פשוט. 

מנסיון - הוצל"פ יודעים לפעול יפה מאד וביעילות מרשימה בכל ישוב. יהודי, ערבי, דרוזי או צ'רקסי.

 

לא שאלת את דעתי, אך אתרום אותה בכ"ז :-) - 

חבל על הבריאות הנפשית והזמן של תביעה קטנה. ראה את הכסף האבוד כשכ"ל, ופנה לבעל מקצוע שיתקן עד לריצוי רמת הOCD האישית.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

הבנתי.

אחרי שהם גם דפקו לי את הברגים ברכב ותקעו ברגי גבס (הלו? זו מרצדס, לא פאקינג ליסינג!) במקום המקוריים אני ממש מרגיש מעוצבן. שילמתי כבר שכר לימוד על טעויות בעבר ואני מקבל את זה אך כאן זו יריקה בעיין. גם קיבלת כסף במזומן, גם ביצעת עבודה גרועה במיוחד וגם גרמת לנזק? אני לא יוצא כאן פראיר....

 

יש לי את זה מהצעת המחיר ששלח לי:

מוסך 10 לפחחות וצבע
עבדולכירם קאסם כפר קאסם
טלפון: 03-7722090 פקס: 03-7722095

מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה
מ.רישיון 12258
עוסק מורשה 302695713

 

במקרה הכי גרוע אמסור ידנית וזהו, מה שמטריד אותי הוא הגבייה. לפני מספר שנים בתאונה שגרם נהג ממזרח העיר (דיבר בטלפון, עשה תאונת שרשרת ונכנס ברכב שלנו כשעמד ברמזור בצומת) תבענו את הביטוח שלנו, כשניסינו להגיש תביעת שיפוי בבית דין לתביעות קטנות אמרו לנו לוותר על זה כי ללא קשר לפסק הדין ההוצל"פ אינה פועלת במזרח ירושליים. 

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
  • מבאס 1
פורסם
בתאריך 14.7.2021 בשעה 16:19, Haim_gds כתב:

במוסך ביהוד שהיה מלא בימריות ופורשים....

אשמח אם תציין את שם המוסך (א.א.ל ?), גם אני זקוק לפחח...

פורסם

מזרח ירושלים זה שונה מעט, מכיוון שרוב התושבים שם אינם בעלי ת"ז כחולה, כלומר לא אזרחי המדינה, ו/או שיש להם חשבונות בבנקים לא-ישראליים, שלרשות האכיפה והגביה אין גישה אליהם.

כפר קאסם זה במדינת ישראל (עזוב פוליטיקה עכשיו, מבחינה חוקית גרידא). 

זה גם לא שהם צריכים עכשיו לשלוח לו חולית מעקלים הביתה. אפשר לעכב לו יציאה מהארץ, לחלט לו חשבונות, ועוד הרבה מאד סנקציות "בשלט רחוק", שאפשר לאכוף על אזרח נורמטיבי, ואי אפשר לאכוף על מי שלמשל, אין לו בכלל דרכון ישראלי או חשבון בנק.

 

אם אתה עושה מסירה ידנית, דאג שמישהו יהיה איתך, ויתעד אותה בוידאו.

 

הבחור מערערה לקח סיבוב לתוך הרכב (החונה בחניה חוקית) של אשתי עם טנדר+נגרר, בזמן שהיא והילדים עוד ישבו באוטו (מזל גדול שאף אחד לא פתח דלת והתחיל לצאת מהאוטו).

הוא טען שהיא חתכה אותו... למזלו הרע, זה היה ממש מתחת לבית הקודם שלנו, ולבעל החנות בבניין שלנו היה אז מערך מצלמות שלא מבייש מתקן של השב"כ.

לקינוח, הוא איים על אשתי תו"כ הדיון, מול עיני השופט...

גם ה"אזרח למופת" הנ"ל שילם בסוף (8 חודשים) כמו גדול.

 

 

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני שעה, teyal כתב:

אשמח אם תציין את שם המוסך (א.א.ל ?), גם אני זקוק לפחח...

מקווה שמת לב לכותרת השירשור, דפיקת כנף בראש העין, סיבוב שני...😂

בדפיקה הראשונה פתחתי כאן שירשור והוא מכיל את הסיפור ואת שם המוסך. פשוט אני לא מצליח לחפש כראוי בפורמט החדש של הפורום.

 

פה אני פחות חושש מהתעלמות/שקרים (הכל מתועד) אלא יותר מזה שיתחיל למרוח אותי עם "תבוא מחר נסדר פה ונסדר שם"  ושאבזבז זמן על (עוד) עבודה לא איכותית והתחמקויות ("אחשלי, באמאשלי לא היה כאן אף פעם בורג כזה") ולך תגיש תביעה על זה שחסרים כמה ברגים...

 

בית משפט לתביעות קטנות הוא מוסד מעולה (לנושאים אשר לא דורשים ידע קודם/ניסיון) אלא שהוא כשלעצמו אינו מרתיע, ממה שאני ראיתי ה"עונש" המוסף על הפסיקה הוא לא רציני כך שלנתבעים אין חשש משימוש בשיטת מצליח. אחרי הכל, אם הסיכון בהפסד בתביעה הוא פיצוי מגוחך אז ישנו התמריץ פשוט להתעלם מהתובע ולחכות שיתייאש. מבחינת הנתבע, במקרה הגרוע ביותר ינתן הפיצוי אשר היה אמור להינתן בין כה וכה ואולי יווסף קנס קטן.

×
×
  • תוכן חדש...