Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

 

האם רכב שעבר את ה 100 אלף קילומטר, הוא רכב שעדיף לוותר עליו?

ואם עדיין רכב כזה הוא ראוי לקנייה, עד כמה עניין זה אמור להפחית את שווי הרכב?

 

המון תודה

איתי

 

פורסם (נערך)

האם רכב ראוי לקניה? תלוי מצד אחד בצרכים ובתקציב שלך, מצד שני במצב הרכב. 

 

רכבים שננהגו בצורה סבירה, טופלו באופן סדיר ולא סבלו מתאונות יכולים לחיות הרבה יותר מ-100,000 ק"מ.

 

אולי תגדיר באופן יותר מפורט את צרכיך, תקציבך, ואולי גם הדגמים המעניינים אותך, ותוכל לקבל ייעוץ יותר מדוייק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם זה רכב מודל 2020 שעשה 100.000 ק"מ בשנה (רכב של חברת שמירה, משלוחים, מונית שעבדו עליה שני נהגים וכו') - לא כזה מומלץ. 

 

אם זה רכב מודל 2010, 100.000 זה הרבה מתחת לממוצע ובהחלט כדאי לקנות אם הוא מטופל. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

לרכב אמין בבסיסו,100 אלף קמ זה רק תחילת החיים שלו. 

מקסימום תצטרך להחליף גומיה לציריה פעם בשנה,או משולש/תושבות מנוע. 

תחליף חלק/2 פעם בשנה(ואני מגזים)יעלה 1500 בממוצע. 

 

זה פי 15 מירידת ערך ראשונית בשנה הראשונה שלו מרכב משפחתי חדש ממוצע.

הדבר הכי יקר ברכב זה ירידת ערך. 

 

אז כן לקנות גם רכב בן 3 עם 100 אלף קמ במצב טוב ומטופל זה יותר כלכלי בהרבה מרכב חדש אם זה הכיוון.

פורסם (נערך)

יש רכבים שעוברים את ה-200, 300 אלף ק''מ בלי יותר מדי צרות צרורות ולא צפויות, הכל תלוי לאיזה דגם אתה מכוון ואיך ננהג.

בסופו של דבר כן, יש בלאי והסיכוי שמשהו יתקלקל בזמן נסיעה אפשרי, פחות שכיח אם התחזוקה קבועה, טובה וסגנון הנהיגה רגוע.

הרבה יותר משתלם מלקנות רכב חדש ולאבד כ-50% ממחירו ב3-4 שנים הראשונות.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 3.7.2021 בשעה 17:58, sperial כתב:

האם רכב ראוי לקניה? תלוי מצד אחד בצרכים ובתקציב שלך, מצד שני במצב הרכב. 

 

רכבים שננהגו בצורה סבירה, טופלו באופן סדיר ולא סבלו מתאונות יכולים לחיות הרבה יותר מ-100,000 ק"מ.

 

אולי תגדיר באופן יותר מפורט את צרכיך, תקציבך, ואולי גם הדגמים המעניינים אותך, ותוכל לקבל ייעוץ יותר מדוייק.

קודם כל תודה רבה על המענה.

הצרכים שלי הם: נסיעה בעיקר בעיר, מדי פעם מחוץ לעיר. תקציב 50,000 שח, דגמים יונדאי I20 או קיה ריו

 

 

בתאריך 3.7.2021 בשעה 19:40, שליקו99 כתב:

יש רכבים שעוברים את ה-200, 300 אלף ק''מ בלי יותר מדי צרות צרורות ולא צפויות, הכל תלוי לאיזה דגם אתה מכוון ואיך ננהג.

בסופו של דבר כן, יש בלאי והסיכוי שמשהו יתקלקל בזמן נסיעה אפשרי, פחות שכיח אם התחזוקה קבועה, טובה וסגנון הנהיגה רגוע.

הרבה יותר משתלם מלקנות רכב חדש ולאבד כ-50% ממחירו ב3-4 שנים הראשונות.

המון תודה על המענה.

לשאלך אני מכוון לקיה ריו או יונדאי I20

פורסם (נערך)

תשקול הונדה ג'אז והאמת לנסיעה בעיקר בעיר אולי אפילו רכב היברדי יכול להיות רעיון נחמד. אחד כזה עם 100 אלף ושנתון חדש יחסית 2017 ומעלה יכול לשרת אותך לא רע

ל I20 תיבה רובוטית שאומנם סבירה יחסית אבל לא הכי מתאימה לעיר

עריכה אחרונה על ידי yossi_s1
פורסם (נערך)

איפה הוא יביא מודל 2017 ב-50 אלף?

התיבה הרובוטית ב-i20 מגיעה רק בדור החדש ועם מנוע הקרטון חלב (נפח 1 ליטר), בישן יש תיבה אוטומטית רגילה.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם
לפני 3 שעות, מתלבט 100 כתב:

תקציב 50,000 שח, דגמים יונדאי I20 או קיה ריו

בתקציב הזה אלו בערך דגמי 2016 מבעלות פרטית וגם 2017-2018 מבעלות ליסינג. 

 

אם אתה מחליט לקנות מפרטי, אין סיבה לקנות רכב כזה עם 100.000 ק"מ. ממוצע נסיעה של רכב פרטי בשנה הוא כ 12-15 אלף ק"מ, זאת אומרת תכוון למשהו באיזור 60-70 אלף ק"מ ויש גם פחות. 

 

 

אם אתה מחליט לקנות רכב שהיה בליסינג, שם לרוב תראה מכוניות עם  100.000 ק"מ ויותר שנצברו ב 3-4 שנים. שזה גם בסדר כל עוד טופלו כמו שצריך ומציגים לך תיעוד טיפולים. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, מתלבט 100 כתב:

קודם כל תודה רבה על המענה.

הצרכים שלי הם: נסיעה בעיקר בעיר, מדי פעם מחוץ לעיר. תקציב 50,000 שח, דגמים יונדאי I20 או קיה ריו

 

 

המון תודה על המענה.

לשאלך אני מכוון לקיה ריו או יונדאי I20

מסוגלות לעבור גם את ה-200 במידה וטופלו כמו שעון.

אם תמצא אחת שמורה, ומטופלת היטב, עשוי להיות עסקה טובה.

אבל גם זה לפעמים עניין של מזל...

מכיר מישהו שלמשפחה שלו יש לנטרה (מודל 01') שהוציאו מהחברה וטיפלו ברמה, הרכב עם כ-210 אלף ק''מ אחרי החלפת גיר והחלפת מנוע...

בכל זאת הייתי ממליץ לך להוסיף כמה אלפים ולקנות הונדה/טויוטה (לא כל דגם).

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
  • אהבתי 1
פורסם

הכל שאלה של גיל הרכב לעומת הנסועה שלו.
כמו שציינו למעלה, אם הרכב בן שנתיים שלוש ועבר 100,000 צריך לבדוק שטופל כמו שצריך (יותר מטיפול אחד בשנה)

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...