Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום פורום מקסים,

 

ברשותי פיזו דגם 308 סטיישן 2015 עם מערכת מולטימדיה מקורית.

 

שוקל לרכוש סט קומפוננט מורל + סאב קטן ומגבר, 

 

במידה ואחבר אותם למערכת המקורית האם תתקבל איכות נורמלית?

 

או שיש אפשרות להוסיף לרכב ראש דיסק שיתן יותר ביצועיים באיכות?

 

המלצות? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי liorlev1
פורסם

אתה יכול לחבר אותם ליחידה המקורית עם מנחת ואתה תקבל תוצאה טובה 

או שישנם גם מכשירים "תואמי מקור" איכותיים יותר ועם יותר פיצ'רים.

עניין של תקציב.

 

 

פורסם

AUDIO KING תודה.

 

שמתי לב שהמקורי לא קורא בכלל FLAC, יש דרך לחבר איזשהוא כמו סוג של DAC USB למערכת ושדרכו תהיה ההמרה ויוזרם המוסיקה?

 

או לשים תואם מקור ? כמה יכול לעלות?

פורסם

FLAC הוא פורמט לוסלס ,ניתן להמיר קבצי FLAC בתוכנה יעודית לפורמט WAV שאני בטוח שהמערכת כן עובדת איתו.

 

ישנו מתאם שניתן לחיבור למערכת המקורית של חברת YATOUR צריך לחפש אחד עם קונקטור שמתאים לרכב\מודל שלך

 

תואמי מקור יכולים לעלות בין 1500-2500 שח בהתאם לטיב המכשיר.

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

גם WAV לא קורא..

 

המתאם ששלחת נראה אחלה, מבחינת איכות הוא יתן שידרוג באיכות סאונד או שיש משהו יותר איכותי שאפשר להביא?

 

 

עריכה אחרונה על ידי liorlev1
פורסם

אני לא מכיר מערכת שלא קוראת WAV נשמע לי לא הגיוני ,זה הפורמט הכי בסיסי.

 

המתאם  YATOUR הוא המתאם הכי נפוץ בשוק הוא לא יוסיף לך איכות סאונד ,אלא ק אופציית הרחבה להתקנים.

 

תואם מקור יכול לתת לך סאונד טוב יותר ישנם כאו עם איכות סיגנל עדיפה על המקורי 

וכמובן כאלו משוכללים יותר שגם כוללים DSP מובנה.

 

 

 

 

פורסם (נערך)

בדוק. הכנסתי USB עם WAV ולא מזהה את התיקייה בכלל :)

 

למעט תואם מקורי, ישנה אפשרות להתקין בתוך תא הנוסע מערכת דיסק  רגילה עם יציאת USB יותר זולה ושתיתן יותר איכות מתואם מקורי ?

עריכה אחרונה על ידי liorlev1
פורסם

יחידת הראש נותנת לך איכות X בחיבור מנחת גם אם מדובר במנחת הטוב ביותר אתה פוגע איכות הסיגנל

ברור שלא תקבל איכות מקסימלית מטבע הדברים ,השאלה היא אם האיכות שתתקבל היא מספיק טובה עבורך

ועל השאלה הזאת אני לא יכול לענות.

 

 

 

פורסם

הבנתי אותך.

 

תוכל להמליץ על סט רמקולים קדמיים + מגבר ומתקין מומלץ מאזור המרכז- דרום? 

 

תקציב עד 2000

פורסם

בנוגע להתאמת המכשיר שאל בעל מקצוע.

בנוגע להמלצה על סט 

https://www.alexsander.co.il/product/14306/infinity-kappa-60csx-6-5

מגבר 4 ערוצים 

https://www.alexsander.co.il/product/11014/morel-mps-4-400

אתה תצתרך גם סאב או רמקולים 6X9 כמקור באס כרצונך.

 

באזור מרכז אור יהודה יש לך את יוסי מעילית קאר אודיו 

באזור דרום אשדוד את אריק מאקסאונד

 

×
×
  • תוכן חדש...