Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אשמח לעזרה.

אני כבר 8-9 שנים נוסע על רנו קנגו ועכשיו על ברלינגו, 
מחפש רכבים דומים עם 7 מקומות עדיפות עם תא מטען כמה שיותר גדול\ או שניתן בקלות לקפל את המושב מאחורה ואז מתקבל תא גדול.

אשמח לרעיונות לא יודע מאיפה להתחיל לחפש
 

פורסם

ברלינגו ארוך 7 מקומות (יש גם אוטומט),
יש כמה קנגו ארוכות, שניהם יהיו בעלי נפך הטענה גבוה משל אוטלנדר שגם היא אמינה ומרווחת ל5.

פורסם
לפני 4 שעות, llaavvii כתב:

ברלינגו ארוך 7 מקומות (יש גם אוטומט),
יש כמה קנגו ארוכות, שניהם יהיו בעלי נפך הטענה גבוה משל אוטלנדר שגם היא אמינה ומרווחת ל5.

בדיוק היום ראיתי רכב כזה, 
קוראים לו Comfort PK?

פורסם (נערך)

חשבת גם על c4 פיקאסו או ספייסטורר איך שקוראים לו היום? אמנם לא מסחרי אבל 7 מקומות שאפשר לקפל בקלות את המושב האחורי ולקבל תא מטען גדול

מה התקציב ?

עריכה אחרונה על ידי yaniv3993
פורסם

האמינות של C4 היא לא מושלמת, יש לא מעט תקלות קטנות (לא תמיד משביתות) ומעצבנות (לא מעט שירשורים כאן בפורום),

הברלינגו דיזל גם הרבה יותר חסכונית.

×
×
  • תוכן חדש...