Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשל התחדשותנו ברכב בן 10, וברוח הדיון פה בפורים.. 

 

אילו חלקים באותו כדאי לשים לב אליהם? כמובן מעבר לדברים של טיפולים שוטפים, צמיגים, מצבר. 

יש לכם טיפים על מה כדאי לשים לב?

פורסם

נזילות שמן.

מפלס נוזלים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 שעות, מרק10 כתב:

כמה קילומטרים עשה הרכב ועל איזה רכב מדובר ?

הרכב צעיר מבחינת שימוש. 60,000. פוקוס 12. 

פורסם
לפני 29 דקות, pooh-bear כתב:

רובוטי? הרבה דברים שקשורים בגיר. הייתי מוותר.

כן, אבל זה לא אופציה כבר. הגיר ידוע כמובן. התכוונתי לכל מיני חלקים הרכב שלא קשורים דווקא לרכב ספציפי כזה או אחר וצריכים החלפה למרות שלא מופיע בטיפולים השוטפים.

 

פורסם

חלקים שמתבלים בגיל כזה ואינם מוחלפים באינטרוול קבוע:

גומיות ציריה/הגה

תפוחים (משולש או הגה)

ברקסים

בוקסות למשולשים

מוט קישור למוט מייצב

בולמים/כריות בולם

תושבות מנוע/גיר

אטם מכסה שסתומים

צינורות קירור/צינורות שמן גמישים/צינורות וואקום/צינורות שפריצרים

חלקי חשמל שתשים לב אליהם מיד כשיתקלקלו כמו מתג חלון, מנגנוני נעילה וכדומה.

 

פורסם

לך למוסך שמתמחה בפורד ותעשה יישור קו, זה אמור לתת לך שקט נפשי מבחינת המכלולים ההיקיפיים 

מנוע זה פשוט תחזוקה שוטפת איכותית ותקנית

הגיר, אישית מכיר 2 אנשים שסבלו מהגיר, אחד נהג וטיפל כמו שכתוב בספר, השני תחזוקה די לקויה ועל בסיס, אם יתקלקל - נתקן

לא שניתן להסיק מזה משהו אבל ככל כנראה שהמחלה בלתי נמנעת

 

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, איילצבי כתב:

ידעת על בעיות הגיר כשקנית את הרכב ?

 

אכן.

רק שזה לא בדיוק קניתי. 

קיבלנו מחמי וחמתי בתשלום סימלי. בגלל שהוא שמור מאוד ומטופל ולא ידועות לו בעיות נוספות מלבד הגיר, זה עדיף לנו כמובן מאשר לקנות רכב אחר.

(אין הרבה רכבים מ2012 שעוד לא עברו 60 אלף ק"מ..)

כמובן שגם הגיר טופל במסגרת האחריות. לא שזה עירבון למשהו בגיר הזה, אבל אמור להחזיקלפחות תקופה, בהתחשב בזה שאנחנו לא נוסעים הרבה ובעיקר בין עירוני כך שהשחיקה לא גבוהה.

עריכה אחרונה על ידי Segway7
×
×
  • תוכן חדש...