Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחכמי הפורום,

אני מחפשת המלצה לרכב שני למשפחה עם 3 ילדים קטנים (2 כסאות ובוסטר גב).
הרכב ישמש להסעת הילדים בתוך השכונה כמה פעמים בשבוע, ונסיעות בתוך העיר לעבודה. מדי פעם להסעת מבוגר. סה"כ כ-5k ק"מ בשנה, כמעט הכל בעיר. 

 

כרגע יש שברולט אבאו על סף גסיסה ובעייתית מבחינת בטיחות.
הרכב הראשי הוא קיה סיד סטיישן 2016.

 

הדברים שחשובים לנו הם בטיחות, אמינות (למי לא), ומרווח מינימלי לתפעול הילדים. אין צורך בתא מטען גדול. ביטול כרית אוויר נוסע בקלות (לא יודעת אם זה כבר סטנדרט).
תקציב - בערך 60k אבל גמיש.

 

מתלבטים בין סופר-מיני (יותר זול וחסכוני והרי יש כבר רכב אחד נוח לנסיעות משפחתיות)  לבין משפחתית נוספת כדי לא להתפשר על בטיחות הילדים. 

חשבנו על יונדאי i20, הונדה ג'אז, טויוטה יאריס, יונדאי i30, קיה ריו

 

יש סופר-מיני שיכולות להכיל 3 ילדים בכסאות בטיחות מאחור? 

יש היגיון ברכב היברידי באופי השימוש הזה? 

 

חפרתי, תודה למי ששרד עד פה :)
אשמח לתובנות... 

פורסם

מהרשימה קיה ריו נשמע לי האופציה הכי טובה, רכב טוב בכללי, יחסית מרווח ונוח, לא יותר מדי קטן ועושה את העבודה.

בתקציב הזה תוכלי להביא: 2017 צורה קודמת עם קילומטראז' ונתונים מעולים באזור 48,000 ש"ח  או 2018 צורה חדשה באזור 60,000 ש"ח.

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני שעתיים, המהיר הזהיר כתב:

מהרשימה קיה ריו נשמע לי האופציה הכי טובה, רכב טוב בכללי, יחסית מרווח ונוח, לא יותר מדי קטן ועושה את העבודה.

בתקציב הזה תוכלי להביא: 2017 צורה קודמת עם קילומטראז' ונתונים מעולים באזור 48,000 ש"ח  או 2018 צורה חדשה באזור 60,000 ש"ח.

תודה!

יש סיכוי ל-3 כסאות מאחורה? 

 

כמובן גם נשמח להמלצות לאו דווקא מהרשימה

פורסם

ברמת הנסיעה הזו כדאי לך לחפש רכב לא חסכוני על מנת לקבל יתרונות אחרים בתקציב. ההבדל בין רכב חסכוני במיוחד לבזבזני במיוחד יהיה במקרה הגרוע 150 ₪ בחודש.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

2 כסאות בטיחות+ בוסטר גב מאחורה לדעתי דורשים רכב משפחתי נוסף. אולי תת משפחתי כמו יונדאי I25 יספיק ( תלוי בגודל הכסאות ).
אני רק לא מבין את הצורך בביטול כרית אוויר מקדימה, כאשר הילדים מאחורה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 24 דקות, vladclar כתב:

2 כסאות בטיחות+ בוסטר גב מאחורה לדעתי דורשים רכב משפחתי נוסף. אולי תת משפחתי כמו יונדאי I25 יספיק ( תלוי בגודל הכסאות ).
אני רק לא מבין את הצורך בביטול כרית אוויר מקדימה, כאשר הילדים מאחורה.

תודה.

i25 וקיה ריו זה די אותו דבר לצורך העניין לא? 

 

גם אם הילדים מאחורה, מעדיפים לשמור על אפשרות להקפיץ חבר לפעמים וכו, ואולי גם להתרחב בעתיד ;)

ברכב קטן יותר הפשרה במקרים האלה תהיה בוסטר/ים ללא גב... 

 

לפני שעה, borsood כתב:

ברמת הנסיעה הזו כדאי לך לחפש רכב לא חסכוני על מנת לקבל יתרונות אחרים בתקציב. ההבדל בין רכב חסכוני במיוחד לבזבזני במיוחד יהיה במקרה הגרוע 150 ₪ בחודש.

 

כמו? 

פורסם

אני מציע לבדוק קיה פורטה. נוחה, אמינה, מרווחת ומספקת תמורה גבוהה למחיר. בתקציב שלכם אפשר לרכוש אחת יוצאת ליסינג מ-2017 ואולי אפילו 2018.

×
×
  • תוכן חדש...