Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המבורגר.


BiG_BuG2
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 6.3.2021 בשעה 07:23, maxcher כתב:

עברתי ל
ביונד מיט
IMPOSSIBLE בורגר
לפחות עד שנצליח לייצר בשר מתורבת 

 

אני אישית, ברגע שיהיה בשר זמין שיותר במעבדה, מפסיק לאכול בשר של חיות.

 

אני כל פעם מת לנסות את הביונד מיט, אבל נרתע מזה כל פעם מסיבה כזאת או אחרת (בעיקר כי זה יותר יקר מהמבורגר רגיל, ומה אם זה לא טעים?).

 

יצא לי לנסות המבורגר טבעוני עשוי מפטריות. דווקא דבר טעים בפני עצמו, אבל זה לא היה באותו מקפיא עם בשר אפילו. תחשוב שחתכו וטיגנו רבע קילו פטריות שמפיניון, ואז עשו ממה שיצא צורה של המבורגר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא המבורגר. קציצת פטריות יכולה להיות טעימה מאד אבל המבורגר זה לא.

האמת, אם יצליחו לייצר בשר במעבדה שיהיה 1:1 כמו בשר אמיתי מחיות ובמחיר דומה גם אני עובר לזה.

כל הכלכלה העולמית תשתנה אם יצליחו לעשות את זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 38 דקות, vadim6385 כתב:

 

אני אישית, ברגע שיהיה בשר זמין שיותר במעבדה, מפסיק לאכול בשר של חיות.

 

לפני 30 דקות, SlowRide כתב:

 

האמת, אם יצליחו לייצר בשר במעבדה שיהיה 1:1 כמו בשר אמיתי מחיות ובמחיר דומה גם אני עובר לזה.

 

 

עובדים על זה ממש פה אצלינו:

https://www.redefinemeat.com/

 

פורסם
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

 

אין יותר מדי אופציות

זה לא שיש אלפי נתחים שמכינים מהם..

רוב המשחק זה עם אונטריב \ אסאדו \ מכסה אנטריקוט \ שפונדרה וכמובן

תכתוב כל פעם מה ניסית

וכמובן איך טחנת...טחינה אחת \ שתיים

מעבר לזה קח בחשבון שיש קצבים שחושבים שהם יודעים הכל

ואתה אומר לו שאתה מכין המבורגר אז הוא מרשה לעצמו להחליט מה לשים יותר ומה פחות מהבשר, או להוסיף נתחים שלדעתו טובים

בוא נפתח עוד תיבת פנדורה מאת טרנספורטר :)

אסאדו הוא בעצם שפונדרה, זה אותו הנתח (נפוץ מאוד לקרוא לו ככה בארץ פשוט)...

התרגום הנכון של המילה Asado היא צלי והפועל Asar זה לצלות.
יש שני חלקים עיקריים שנושאים את השם asado והם ה tira de asasdo שהיא חיתוך הצלעות לרוחב כלומר מקבלים את השרשרת המפורסמת של בשר/צלע/בשר/צלע ויש את ה bife de asado שזה הסטייק שהוא חלק הרבה יותר יקר ואין לו בכלל עצם, יש עוד חלק שהוא דווקא זול ונקרא ה tapa de asado והוא השריר החיצוני שמכסה את הצלע מלמעלה.

עכשיו אני בטוח שאני אקבל ממך הרצאה כמו שאתה צודק ושזה לא אותו הנתח, אבל למען הכלל הבאתי את ההסבר הנ"ל (שלא אני כתבתי בעצמי, אבל בתור ארגנטינאי...)

  • אהבתי 1
  • מעניין 3
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בארגנטינה יש ביטוח לאומי?

  • מצחיק 5

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

 

אני אישית, ברגע שיהיה בשר זמין שיותר במעבדה, מפסיק לאכול בשר של חיות.

 

אני כל פעם מת לנסות את הביונד מיט, אבל נרתע מזה כל פעם מסיבה כזאת או אחרת (בעיקר כי זה יותר יקר מהמבורגר רגיל, ומה אם זה לא טעים?).

 

יצא לי לנסות המבורגר טבעוני עשוי מפטריות. דווקא דבר טעים בפני עצמו, אבל זה לא היה באותו מקפיא עם בשר אפילו. תחשוב שחתכו וטיגנו רבע קילו פטריות שמפיניון, ואז עשו ממה שיצא צורה של המבורגר.

אני מייחל לזה
לגבי הקציצות הטבעוניות או תחליפי הבשר, זה נחמד, כמובן שאתה ישר משווה לבשר, אבל אם אתה מתמקד בטעם עצמו ולא בהשוואה לבשר זה טעים ואחלה (תלוי איך המקום מכין)
ואתה לא יוצא כבד ועייף מהארוחה 

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

בארגנטינה יש ביטוח לאומי?

 

Seguridad Social

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • אחראי פורום
פורסם

חוק פורום חדש: אסור לקרוא לתחליפים המבחילים האלה "המבורגר".

  • אהבתי 5

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תעביר את זה ברשות המחוקקת שלכם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם




עברתי ל
ביונד מיט
IMPOSSIBLE בורגר



כידוע, על טעם וריח...אך בא נגיד שההמבורגר הכי מעובד והכי דוחה שקיים שיש בו לפחות 2 סיבים מן החי - טעים יותר מהאימפוסיבול הזה
ועוד לשלם על קציצה קפואה אחת 20 שקל...

פעם גם נפלתי ב 'מבחן עיוור' לדבר הזה.

לקוח שאל אותי ' בא לך המבורגר שאני מכין?'
זרמתי איתו.
עברו דקות ארוכות והוא הגיש לי המבורגר בלחמניה עמוס ירקות וחסה עטוף בצלופן, הקציצה לא נראה כאילו הוא הכין אבל הביס הראשון לא עבר לי בגרון ונאלצתי מול הפנים שלו לירוק את זה בבושה לתוך הצלופן.
אמר לי 'חששתי שלא תאהב את זה, זה טבעוני, ביונד...'

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
בתאריך 9.3.2021 בשעה 10:41, SlowRide כתב:

האמת, אם יצליחו לייצר בשר במעבדה שיהיה 1:1 כמו בשר אמיתי מחיות ובמחיר דומה גם אני עובר לזה.

כל הכלכלה העולמית תשתנה אם יצליחו לעשות את זה.

מוכן לשלם גם 20-25% יותר עבור בשר מתורבת באיכות דומה. מספיק שחצי משוק הבשר על הפלנטה יעבור לצורה הזו ויהיה לזה אפקט דרמטי על כל דבר מזיהום אוויר ועד לכמויות הזויות של שטחים ומשאבים שיתפנו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 שעות, gsi16v כתב:



 

 


כידוע, על טעם וריח...אך בא נגיד שההמבורגר הכי מעובד והכי דוחה שקיים שיש בו לפחות 2 סיבים מן החי - טעים יותר מהאימפוסיבול הזה
ועוד לשלם על קציצה קפואה אחת 20 שקל...

פעם גם נפלתי ב 'מבחן עיוור' לדבר הזה.

לקוח שאל אותי ' בא לך המבורגר שאני מכין?'
זרמתי איתו.
עברו דקות ארוכות והוא הגיש לי המבורגר בלחמניה עמוס ירקות וחסה עטוף בצלופן, הקציצה לא נראה כאילו הוא הכין אבל הביס הראשון לא עבר לי בגרון ונאלצתי מול הפנים שלו לירוק את זה בבושה לתוך הצלופן.
אמר לי 'חששתי שלא תאהב את זה, זה טבעוני, ביונד...'

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

 

 

השאלה אם אתה רואה רק טעם וריח מול העיניים.
אני מספר מחוויה אישית שלי, שיותר קשה לי לעצום עיניים מאשר שיותר קל לי להתעלם ולאכול את הקציצה 
כשהבחירה היא מודעת ולא ״נכפית״ (״רוצה לטעום ״המבורגר״ שהכנתי? לעומת אתה מחפש אקטיבית אוכל תחליפי טוב) אז הטעם הישן והמוכר לאט יאבד משמעוית
יחד עם זאת אני מודע לפסיכולגיה של גוף ונפש האדם וחוטא מידי פעם בקציצה משובחת (שאר הבשרים כבר פחות מדברים אליי (סטייקים, חזה עוף, שניצל וכו׳, אבל  המבורגר תמיד היה אהבה))

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עניין של סדר עדיפויות ואופי.

אני יודע שאם אמנע מעצמי בשר אני סתם אסבול כי זה לא ישפיע על שום דבר בתעשייה הזו, אז משתדל לרכוש רק מחנויות שמוכרות בשר של 'חי בריא'. מעבר לזה לא חושב שיש הרבה מה לעשות חוץ מלחכות למדענים שימציאו פיתרון. 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם



השאלה אם אתה רואה רק טעם וריח מול העיניים.

בבשר שאני קונה למאכל אאני קונה אני רואה רק את הטעם והריח.
כשיהיו לי מספיק סיבות אידיאולוגיות לא לרכוש אותו אז לא אעצום עיניים



Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...