Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצעות מעודכנות לאוטו שלא יסע הרבה בחודשים הקרובים


Blakey85
שימו לב! השרשור הזה בן 1228 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

אז האוטו לא יסע הרבה בחודשים הקרובים. זאת אומרת פעם בשבוע זה המצופה אבל לא יותר מזה, אולי פחות. מצאתי פוסט מ2014 פה אבל זה היה שם חילוקי דעות לגבי דברים. (לדוגמא ניתוק מצבר).
חשבתי להשאיר ביטוחים שכן בכל זאת יסעו בו פעם ב וגם ככה זה כסף קטן (אלפיים כול הביטוח כולו) יחסית לסיכון.

מדובר בסיטרואן C3 2011.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך לבדוק ביטוח לפי קילומטר, יכול להתאים בדיוק למקרים כאלה.

אם יש לך אפשרות להניע את הרכב לכמה דקות מדי כמה ימים, זה עדיף כדי לטעון את המצבר כדי שלא יגמר. ממש לא הייתי מציע לנתק אותו.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תיסע ואל תעמיד בחניה ציבורית רכב בלי ביטוח חובה + צד ג'.

רכב שנוסע פעם בשבוע זה סטנדרטי לגמרי, לא דורש שום הכנות מיוחדות. רכב תקין ללא זליגות זרם ועם מצבר בריא יעמוד גם שבועיים בלי בעיה. ככל שהרכב ישן יותר ונטול התקנות מקומיות, פרק הזמן הזה ייתארך עוד. תנתק את המצבר רק אם אתה יודע שהרכב הולך לעמוד יותר זמן ממה שהמצבר יכול להחזיק.

 

רצוי לצאת פעם בשבוע לנסיעה של חצי שעה לפחות, רצוי בין עירונית, כדי שהמצבר ייטען היטב והמנוע יגיע לטמפרטורת עבודה. אם אין אפשרות לנסוע, ניתן לעמוד בסרק רבע שעה, אבל זה פחות טוב מכל בחינה (בלאי למנוע בטווח ארוך + טעינה לא אופטימלית + סתם זיהום אויר מיותר ליד הבית).

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.1.2021 בשעה 14:45, motek כתב:

מציע לך לבדוק ביטוח לפי קילומטר, יכול להתאים בדיוק למקרים כאלה.

אם יש לך אפשרות להניע את הרכב לכמה דקות מדי כמה ימים, זה עדיף כדי לטעון את המצבר כדי שלא יגמר. ממש לא הייתי מציע לנתק אותו.

מסכימה איתך. ביטוח לפי קילומטראז' חוסך באופן משמעותי. זה של ליברה הם הביאו את הרעיון הזה בתמחור שלהם ואז השאר הוסיפו גם ביטוח כזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.1.2021 בשעה 04:08, danale כתב:

מסכימה איתך. ביטוח לפי קילומטראז' חוסך באופן משמעותי. זה של ליברה הם הביאו את הרעיון הזה בתמחור שלהם ואז השאר הוסיפו גם ביטוח כזה

 

הם מבקשים בהתחלה להצהיר על כמות הקילומטרים שאתה צפוי לנסוע ואחרי שנה מחשבים אם יש חריגות מהטווח ולפי זה משלמים.

נראה לי הוגן ומשתלם - הקורונה עדיין פה ואנשים נוסעים הרבה פחות ממה שהם היו רגילים לפני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביטוח לפי קילומטרים במידה והנסועה תהיה קטנה.

אבל התנעה פעם בשבוע אמורה להשאיר את המצבר בחיים במידה והנסיעה היא ארוכה יחסית (כביש מהיר/חצי שעה וכו') כדי להטעין מחדש את המצבר.

 

מומלץ אולי גם להשאיר בוסטר בצד לשעת חירום אבל באופן כללי, רכב ללא בעיה טכנית/זליגה של מתח אמור להחזיק יותר משבוע ללא התנעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1228 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...