Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על פג'ו 208 החדשה GT LINE


ofek300
 שיתוף
עוקבים 15

פוסטים מומלצים

לא השוותי בין הפרוספקטים אבל ה-208 אכן נותנת אבזור חריג לסופר מיני עממית (אם כי המחיר קצת התרחק מהעם...).
גם היתרון שיש כביכול לאיביזה מבחינת השוק לדעתי יעלם מול ה-208. ל-208 יש עיצוב מהמם ובשילוב עם האבזור והביצועים הוא יקסום לאותו קהל יעד שמחפש FR בנרות.

היאריס גם השתפרה משמעותית ביחס לדור היוצא (שהיה אינסוף זמן בשוק). גם האבזור שלה השתפר. כנראה שהיא פחות מנסה "להתחנף" מהפג'ו אבל כחבילה כוללת הייתי בוחר בה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בעיקר שם ומיתוג. המותג "אופל" איבד מהקסם שהיה לו אי שם בשנות ה-80. הוא מותג די מת בארץ ישראל. מה שכן ליין הדגמים החדש שלהם גורם להתרוממות מסויימת של המותג, והוא מבוסס על דגמי פג'ו (רכשו את אופל),

אי אפשר לבטל המוביל איי (אפשר, אבל זה לא חוקי) ובלי קשר לדעתי לקנות רכב עם מוביל איי ב-2020/1 זה לא נכון.   לגבי השוק - אי אפשר לדעת. ה-3008 נהנת משוק מעולה ושמירת ערך די טובה. ה-2008 החדשה

אז לקחתי את ה208 לנסיעת מבחן ואלה המסקנות ביחס לאיביזה אם מישהו מעוניין: נראת מעולה חיצונית, מהירה, המון תוספות שאין באיביזה (כניסה ויציאה בלי מפתח, משטח טעינה אלחוטי, בלם יד חשמלי, מערכות בקרת ש

@yulianxנהגתי על כביש יבש, הרגשתי שהרכב לא יציב במיוחד בכיכרות או בפניה מהירה יחסית, שמדמה האצה בנתיב האצה, כאשר לפני נתיב ההאצה יש פניה.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, אני נסעתי גם בכביש יבש, בלי נציג אז יכולתי קצת להתגרזן, הרגשתי בטוח מאוד בפניות מהירות.

אולי לחץ צמיגים לא היה תקין ברכב שנהגת?

  • אהבתי 1

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שההשוואה פה לא הכי הוגנת בגלל שפיג'ו זה הדגם היותר יקר של הקבוצה וסיאט הוא הזול יותר, אז אבדוק בנוסף את הפולו מול האופל ואעדכן מחר לגבי מסקנות למעוניינים

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לבדוק גם את הקליאו rs-line
אני התלבטתי בין הקליאו ופיגו 2008 premium. ולבסוף בחרתי ברנו
בעיקר בגלל המנוע שהרגיש הרבה יותר נח (בעיקר בs&s), האבזור המטורף והתחושה היוקרתית (כן כן, אמרתי יוקרתית על רנו קטנה)
לזכותה של הפיגו היה המרווח המטורף, והעיצוב הגיפוני.
לא בחנתי אותה לעומת הפיגו 208, אבל אני כבר חודשיים עם הרנו ומבסוט ממנה ממש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לזכותה של הפג'ו גם גיר אוטומטי פלנטרי להבדיל מגיר רובוטי כפול מצמדים.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם יצא לך להתעמק בתא הנוסעים של ה-208 אבל זה או ששונאים או שאוהבים.

פשוט אין באמצע

אני למשל מאלו שונאים ואני אסביר למה.

 

דבר ראשון, המערכת מולטימדיה שם היא נוראית!

רוב הדברים מצריכים התעסקות בה, וזה דבר שמאד לא נוח בזמן נהיגה במיוחד.

דבר נוסף, ההגה מאד לא נוח.

הוא קטן וצורתו לא נוחה לי.

כמובן דעתי בלבד.

רק שני הדברים האלו מבחינתי זה דיל ברייקר.

 

ולכן אני חושב שבאספקט של תא הנוסעים לפחות, רנו קליאו RS הרבה יותר טובה ונוחה.

 

לגבי האיביזה, לא הייתי קונה כי באמת יש בקטגוריה הזו חלופות הרבה יותר חדשות וטובות ממנה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגבי המולטימדיה, לא מצליח להבין את הטרנד הזה שהוא לא רק אוילי הוא פשוט מסוכן. מה שמטריד יותר מכל זו התפשטותו המסחררת של הענין הזה. כמעט כל הוואגיות החדשות, למעט הג'יפונים, אודי, וולוו, כמובן PSA, מעריך שעוד שכרגע לא מסתובבים אצלי בתודעה, עברו לענין הזה של שליטה בעזרי נהיגה שמחייבת הסטת מבט ואובדן ריכוז, בדיוק אותן הצרות שהופכות את הסלולאר למכה בטיחותית כה קשה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שבנסיעה בc3 עם מולטמדיה ששולטת על הכול תרגלים, בהתחלה אמנם מוזר ולא הכי נוח, אבל אחרי כמה נסיעות הפעלת מזגן ומעבר למערכת ניווט נעשה בצורה מהירה.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מצמצם עלויות ליצרן, כפתור מצריך חיווט נפרד, פלסטיקה, והוא גם חשוף לבלאי, היותר נורא הוא מחוון טאץ על ההגה שקיים כבר בחלק מן הרכבים (כמו גולף gti החדשה) זה פשוט נוראי ונראה זוועתי, אבל כמו כל דבר זה עניין של התרגלות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני ״אולד פשן״ אבל אני מעדיף להפעיל את המזגן עם כפתור ולא להיכנס למסכים במולטמדיה.

אני חושב גם שיש פה פן בטיחותי.

התעסקות עם המסך גורמת להוריד את העיניים מהכביש.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי משנה קצת כיוון  והולך על הפוקוס החדשה , לדעתי מקבלים הרבה יותר, תמורת מחיר דומה. 

(ביצועים, נוחות, התנהגות, ומרווח). אבל סימן השאלה הכי גדול הוא מבחינת שמירת ערך, בעקבות הדגם הקודם שהיה די כושל. 

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי נסיעת מבחן בקליאו rs line, מבין את הסיבה להמלצות שלכם. נוחה מאוד בנסיעה, מאובזרת מאוד. תא הנוסעים מאוד פרקטי עם מסך מולטימדיה גדול ועם מרווח די טוב גם מקדימה וגם מאחורה. מעבר לזה, המחיר מהזולים בקטגוריה. החסרון היחידי מבחינתי זה העיצוב החיצוני שטיפה פחות יפה מהמתחרות לדעתי האישית, אבל הוא בהחלט מכובד.

 

לגבי הקורסה - תא נוסעים מעוצב פחות יפה מאשר 208 אבל יותר אינטואיטיבי. נסעתי על הקורסה אחרי הקליאו אז לא בטוח אם זו הסיבה אבל הרגשתי כל בור בכביש וזו הייתה חוויה רעה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, ofek300 כתב:

אחרי נסיעת מבחן בקליאו rs line, מבין את הסיבה להמלצות שלכם. נוחה מאוד בנסיעה, מאובזרת מאוד. תא הנוסעים מאוד פרקטי עם מסך מולטימדיה גדול ועם מרווח די טוב גם מקדימה וגם מאחורה. מעבר לזה, המחיר מהזולים בקטגוריה. החסרון היחידי מבחינתי זה העיצוב החיצוני שטיפה פחות יפה מהמתחרות לדעתי האישית, אבל הוא בהחלט מכובד.

 

לגבי הקורסה - תא נוסעים מעוצב פחות יפה מאשר 208 אבל יותר אינטואיטיבי. נסעתי על הקורסה אחרי הקליאו אז לא בטוח אם זו הסיבה אבל הרגשתי כל בור בכביש וזו הייתה חוויה רעה.

לדעתי הצבע הכתום של הקליאו מהמם (אבל טיפה נועז מידי, אני קניתי את האדום) 

אני לא יודע מה ההנחות שיש היום, אבל אני קיבלתי טרייד אין במחיר מחירון לרכב שממש לא נמכר במחירון שלו, ו5 שנים אחריות. 

אם כבר פזלת לאזור ה125 לפני תוספות, חשבת ללכת לבדוק גיפונים? לדוגמא ניסאן ג'וק? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם הפולקסווגן פולו?
יש לי נסיון של שבוע וקצת עם אחת בטיול באירופה, התרשמתי מאוד לטובה, היא מרווחת מאוד ומערכת המולטימדיה שלה ברמה גבוהה. תא הנוסעים מאוד איכותי ואיכות הנסיעה גובהה ונעימה.
אל תתפוס אותי במילה אבל אם אני לא טועה הפולו נהנת משמירת ערך לא רעה, בעיני שווה בדיקה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...