Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אבקש את עזרתכם ביעוץ לפני קניה.

אני מתעניין ברכב דייהטסו טריוס שנת 2007 ק"מ נמוך מאוד.

להבנתי דייהטסו לא משווקים בישראל ולכן עולה בי חשש לקנות רכב זה.

אשמח להמלצתכם לגבי החברה וכן לגבי דגם ספציפי זה.

 

פורסם

אני מחזיק אחת שנת 2011 כבר מספר שנים. אפשר להשיג חלקי חילוף בלי בעיה (מקוריים ותחליפיים).

מה הדרישות מהרכב? למה דווקא טריוס?

מבחינתי הפלוס הכי גדול ברכב זה האופציה לטייל איתו בשבילים וקצת מעבר. הוא גם מפגין אמינות טובה ושרידות. אם אין כוונה לטייל אז יש אפוציות הרבה יותר טובות (יחסית איטי, רועש בכביש מהיר, ספרטני וכו).

אסף

Sent from my MI 8 using Tapatalk

פורסם
לפני 22 דקות, AssafO כתב:

אני מחזיק אחת שנת 2011 כבר מספר שנים. אפשר להשיג חלקי חילוף בלי בעיה (מקוריים ותחליפיים).

מה הדרישות מהרכב? למה דווקא טריוס?

מבחינתי הפלוס הכי גדול ברכב זה האופציה לטייל איתו בשבילים וקצת מעבר. הוא גם מפגין אמינות טובה ושרידות. אם אין כוונה לטייל אז יש אפוציות הרבה יותר טובות (יחסית איטי, רועש בכביש מהיר, ספרטני וכו).

אסף

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 

שלום אסף תודה על המענה.

יש לקרובת משפחתי טריוס עם ק"מ נמוך מאוד יד 1 ו"נפלה" עליי הזדמנות לקנות.

אפשר להגיד שהרכב ישמש בעיקר בנסיעות עירוניות משפחתיות.

המחיר אכן מתאים לתקציב אך החשש הוא מהשנתון (2007) הנמוך.

טרם ביצעתי נסיעה על הרכב..

פורסם

פעם כשהיה חדש אז היה לרכב "פוזה". עכשיו כשהתיישן כבר לא. אני לא אחד שבודק מחירונים אבל אני בטוח שתוכל למצוא משפחתית או סופר מיני חדשה הרבה יותר בסכום של הטריוס. הרכב גם לא חסכוני בעיר ויש לו מערכת 4 על 4 קבועה (מוסיף לחוסר חסכנות ופוטנציאל לתקלות יקרות.

אם אין כוונה לשימוש בטיולים ושטח לי קשה להמליץ על קניה. תעשה סיבוב ארוך ותראה.

אסף

Sent from my MI 8 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...