Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כהמשך לשאלה שלי האם מישהו מכיר את המגבר, יש לי שאלה כללית יותר, כשנוגע לשני מתגים במגבר, הראשון מתייחס לסאב EQ - אני רק רוצה לוודא - הכוונה היא למעין פילטר פנימי, לואו פס אני מניח

 

השאלה השניה היא לגבי מתג שנקרא "פראלל אינפוט" - ומה זה אומר, לי אין מושג... אשמח אם מישהו ידע לומר

 

מצורפת תמונה של הפנאל הרלוונטי של המגבר, שוב, שרווד XAT400Q.

 

תודה מראש

 

רון.

amwwwwp .jpg

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

פארלל אינפוט..נשמע כמו פונקציה שמפעילה ומכבה את ערוצים 3-4.

BTL - אני מנחש שהB מסמנת BRIDGE לא צריך לדעת יותר מזה..זה פשוט בא להראות לך איפה הפלוס והמינוס של הגישור.

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

אני מוכרח לציין שאין לי ממש מושג, אני פשוט יכול לנחש שאכן ה BTL, מיוחס לגישור של ההגברה.

בכל אופן, לא נראה לי שעשו כפתור שמכבה ערוצים.. לפי דעתי זה כפתור שמאחד את הכניסות של ההגברה, (לדוגמא, נותן לסאב - מונו) , ולא ערוץ כניסה בודד. (L \ R)

 

עלה לי עוד רעיון, או שיכול להיות שזה "מקביל" את הכניסות של 1\2, לכניסות של 3\4 ובכך לא צריך מפצלים בעצם ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כן, גם אני חשבתי שזה נותן אות מקביל גם לכל הערוצים כדי שלא יהיה צורך במפצלים, אבל אם כך הדבר, אז למה יש את הRCA של הערוצים הנוספים?

 

ולגבי הכפתור שמכבה ערוצים, יש דבר כזה והוא קיים אצלי במגבר.

יש לי בורר בין 2CH/3CH/4CH אז הגיוני שגם אצלו זה קיים...

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

אם לדוגמא הבחור רוצה לעשות סראונד, הוא יצטרך גם את הכניסות הנוספות.

שימוש באקולייזר אקטיבי לשם תחימת תדרים ... וכו ..

 

בכל אופן, איזה מגבר יש לך שיש לו אופציה "לכבות" ערוצים ?

יש לי תחושה שלא מדובר בלכבות אותם, יש לי תחושה שמדובר ב

1 BRIDGE

2 BRIDGE

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

או קיי הבנתי את התפקיד של הRCA, נשמע הגיוני ביותר.

לגבי המגבר, יש לי את הPOWER ACUSTIK LT720 שיש בפומפה..אחלה מגבר.

והכפתור הזה באמת קיים והמטרה שלו לכבות ערוצים, כמה מוזר שזה ישמע. לדעתי פשוט במידה ואתה רוצה לשמוע רק סאב או רק רמקולים אז יש לך אפשרות לכבות את הערוצים שלהם, ולא להתחיל לנתק כבלי RCA וכאלה...

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

אני לא יודע למה, אבל מבחינה הגיונית זה לא ממש מסתדר בראש שהיו מכינים כפתור שכזה.

 

בעצם יש לך בורר, בין 2-3-4.

זה לא בורר שאתה מחליט איזה ערוץ לנתק, זה יותר כמו בורר מקובע על ערוצים קבועים.

 

אני עדיין בעמדה שכניראה זה שולט בברידג.

 

מה מחובר אצלך כרגע במגבר ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שני קומפוננטים וסאב בגישור.

הקומפוננטים על ערוצם 1-2 וכאשר אני על 2CH רק הם עובדים, כשאני מעביר ל3CH הסאב עובד בחצי מהיכולת ו4CH הוא עובד עד הסוף.

זה כזה מוזר לך שיעשו כזה בורר?? נראה לי דפקא פונקציה די נחמדה, לא שימושית במיוחד , אבל נחמדה. :-)

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

×
×
  • תוכן חדש...