Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אסטרה 2016\ג'ולייטה 2014?


hujaboy
שימו לב! השרשור הזה בן 1264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

מחפש דעות והתנסויות של אנשים עם אופל אסטרה 2016 (הצ'בק, 1.4 טורבו, 140 כ"ס) ואלפא רומיאו ג'ולייטה 2016- 2014 (170 כ"ס, 1.4 טורבו) בהקשר של אמינות, חווית נהיגה, טיפולים, מחלות ידועות וכיוצא בזה...

 

קצת על מה אני מחפש ברכב:

תקציב 50-60K

אני נהג יחיד, בלי ילדים

מחפש רכב בעדיפות למרכב הצ'בק (לא סופר מיני או מיני)

חשוב לי חווית נהיגה קצת יותר מרגשת מהמשפחתית הרגילה

בעדיפות לטורבו, רכב עם אחיזת כביש טובה והרגשה כללית לא של קופסת שימורים (רכב קודם ניסאן 2009 קטנטנה בלי שום סעיף מאלו שציינתי לפני, מלבד אמינות פסיכית)

מחפש לקנות רכב עם קילומטרז' יחסית נמוך (מתחת ל100K)

כמו כן לא רוצה להכנס להרפתקאה שתגרום לי להוציא המון כסף על הרכב מבחינת טיפולים ובלאי וכדומה.

 

אשמח לחוות דעת על הדגמים שציינתי והמלצות אחרות במידה ויש.

 

תודה ושבוע טוב לכולם!

עריכה אחרונה על ידי hujaboy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

שלום,

וואו, בחרת 2 מכוניות מאד שונות באופי שלהן, אתה ממש פתוח לאפשרויות😃

בגדול - האלפא הרבה יותר יקרה יחסית לאסטרה, לכן צפה לשלם אותו מחיר על אלפא שעלתה על הכביש שנתיים-שלוש לפני אופל.

 

לגבי הרכבים: האופל מרובעת ומשעממת/סולידית יותר באופיה (למען האמת, כל מה שתשים ליד אלפא ייראה משעמם....), אבל בהחלט יודעת לתת תמורה לכסף: אמינה (אם טופלה כראוי ויש לך היטוריית טיפולים שמוכיחה זאת!), בטיחותית ונעימה לנהיגה, כאשר הגיר האוטומטי שלה (פלנטרי 6 במחירים שלך) קצת מסרס ביצועים. אבל התמורה על הנייר ממש טובה, כמו כאן למשל - https://www.yad2.co.il/s/c/jlp30z10

 

האלפא הרבה יותר מערבת, משדרת ספורטיביות ואף יוקרה לעומת האופל, ואם תלך על מודל 2014 ומעלה (פייסליפט אמצע-חיים) עם מנוע 1.4 170 כ"ס, תרגיש הבדל מהותי בביצועים לעומת האסטרה, בלי הקרבה של נוחות ופרקטיות. אין הרבה בתקציב שלך, תצטרך יותר סבלנות.

למשל כזו:  https://www.yad2.co.il/s/c/2mo9zm5z    מסוחר, תבדוק היטב - כמובן כמו בכל קנייה! - הסטוריית טיפולים וביטוח, ואל תשכח שלאלפות עדיף להתחיל עם .... מוסך טוב ואמין בסביבתך, שידע לטפל כראוי.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר פה על שני רכבים שיתנו לך פידבק שונה לגמרי, האופל חזקה יחסית או לפחות הייתה כזו בשעתה אבל היא לא רכב ספורטיבי, מנוע 140 כ"ס חזק אבל לא אמין בעליל עם בעיות קירור חמורות, נטייה להיסדקות בוכנות ושבירה של טלטלים ולא מעט דוגמאות של כלים שהוחלפו להם טורבואים יקרים מאוד, יש לה אחיזת כביש מצוינת אבל לא קרובה לזו של האלפא,  גם מבחינת הספק האלפא תלתן חזקה הרבה יותר. 

לגבי האמינות של האלפא יש כאן כמה שרשורים בפורום שיתנו לך תמונת מצב מדויקת הרבה יותר מאשר אוכל לסכם לך פה בתגובה אחת אבל בעקרון לא מדובר באלפות של פעם שהיו מתפרקות\ מחלידות כבר ביציאה מהמפעל.

מבחינת עלות תחזוקה האלפה תהיה יקרה הרבה יותר.

אם תמתח את התקציב ואתה רוצה האצ'ית חזקה עם גיר פלנטרי אולי תוכל למצוא אסטרה דגם K (סוף 2016 תחילת 2017 אני נוהג על אחת כזו בגרסת סטיישן מודל 2017), שיצאה מוצלחת הרבה יותר, עם יצרן (GM) שלמד כנראה כמה מהטעויות שעשה בתכנון המנוע ומערכות הקירור והיא אמינה יותר, המנוע עדיין 1.4 ליטר טורבו אבל עם 150 כ"ס ומומנט גדול יותר גם מהסיוויק החדשה ומהפוקוס ST LINE. 

המצבר עבר לבגאז כנראה משיקולי מקום אבל גם העביר משקל אחורה ויש לה אחיזת כביש משובחת מאוד, אני אישית לוקח את שלי לנסיעות כיף בכבישים הרריים מפותלים ונהנה מכל רגע. בגיר מכוייל יותר טוב אבל עדיין עצלן וממהר להעלות הילוכים וקצת מהסס להוריד בחזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...